ناکامی سیف خودرو در همکاری با سوباروی ژاپن، سرانجام آن‌ها را به سمت چینی‌ها سوق داد. بیسو برند نوظهوری است که حالا نخستین شریک چینی سیف خودرو لقب گرفته و با شعار عجیب «شاسی‌بلندِ لوکسِ اقتصادی» در کشورمان معرفی شده است. T3 اولین، ارزان‌ترین و کوچک‌ترین عضو خانواده بیسو است و از سال 2016 و به عنوان مدل 2017 راهی بازار چین شده. بیسو T3 با پلتفرم Huansu S2 ساخته شده و حتی همان تعلیق S2 را دارد؛ یعنی مک‌فرسون در جلو و مولتی‌پلکس در عقب. حال که صحبت از برند «هوانسو» شد باید بدانید که بیسو به همراه هوانسو، هردو از زیرمجموعه‌های جوینت ونچری به نام Beiqi-Yinxiang هستند که با سرمایه‌گذاری مشترک BAIC و شرکت موتورسیکلت‌سازی Yinxiang تاسیس شده. T3 یکی از منطقی‌ترین طراحی‌ها را در بین رقبای همکلاسش دارد؛ چیزی که این روزها سخت می‌توان آن را در دنیای کراس‌ اورهای کامپکت پیدا کرد و شاید از نظر ماهیت، خودرو واقعا لوکسی نباشد ولی حداقل در چهره‌اش تلاش کرده تا شیک باشد. T3 در ابتدا با تیپ «اکسلنت یا EX» در کشورمان فروخته میشد اما اندکی بعد، پای تیپ لاکچری یا LU» نیز به بازار ایران باز شد. در تیپ لاکچری، تقریبا همه آپشن‌های با ارزش T3 حذف شده‌اند. در تیپ لاکچری، رادارهای نقطه کور و تغییرلاین وجود نداشته، سنسور جلو و دوربین جلو حذف شده، آینه عقب از نوع معمولی است، صندلی‌ها دارای تنظیم دستی هستند، دریچه تهویه عقب برداشته شده و فقط درهای جلو بلندگو دارند.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • فضای کابین
    • امکانات رفاهی استاندارد
  • نقاط ضعف
    • حجم پیشرانه (نسبت به رقبا)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1397 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده و با حالت اسپرت
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.3 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 133 اسب‌بخار
  • گشتاور 185 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 178 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (S25)
  • طول 4350 میلی‌متر
  • عرض 1825 میلی‌متر
  • ارتفاع 1685 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2565 میلی‌متر
  • وزن 1460 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/65R16
  • چرخ عقب 205/65R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1398 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با 7 دنده و با حالت اسپرت
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
  • حجم موتور 1.3 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 133 اسب‌بخار
  • گشتاور 185 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 178 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (S25)
  • طول 4350 میلی‌متر
  • عرض 1825 میلی‌متر
  • ارتفاع 1685 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2565 میلی‌متر
  • وزن 1460 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/65R16
  • چرخ عقب 205/65R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

50 دیدگاه

DF5(14 روز پیش)

درود و عرض ادب به تمامی دوستان و کارکنان سایت باما تجربه این خودرو رو از یکی از دوستام شنیدم به بقیه درمیان بگذارم از سال98 یک دستگاه خریداری کردیم که فوق العاده اس نرم و راحت و حتی در سربلایی ها عملکرد خوبی داشت با هیچ خودرویی در سربالایی قابل قیاس نیست در رنج خودش همه چیز اوکی با امکانات رفاهی عالی نسبت به قیمش واقعا عالیه و نسبتا شتاب عالی و اونقدر سرعتش بالا نیست طرلحی شیک و مدرن و مصرف سوخت صدی6 مثل 206 کم مصرف هست تقریبا جادار حیف باشه دیگر تولید نمیشه دوستان از موافق هستید بیایم باهم این خودرو رو با کمک شرکت تولیدش رو برگردونیم واقعا سیف خودرو خودروهای خوبی می سازه حودم از نزدیک تولیداتش رو دیدم و حتی داماد خواهرم خودم خودش اکثر محصولات سیف خودرویی که تولید میکرد رو داره سیف خودرو از سایپا و مدیران خودرو و ایران خودرو بهتره باید با محصولات گروه بهمن مقایسه بشه اگر این تولید بشه خودروهای چینی مانند ایکس22 و سایر خودروهای داخلی باید بروندکنار با تشکر از سایت باما چرا سیف خودرو اطلاعیه نمیزنه برای پیش فروش خیلی وقتی منتظر هستم کاربرد مرتضی قبول دارید محصولات نمیگم عالی ولی در حدش نسبت به رقیبا خوبه میشه با مدیر شرکت سیف خودرو مصاحبه کنید که محصولات رو برگردونه

M130(35 روز پیش)

سلام من 3ماه گرفتم خیلی خوبه نسبت به قیمتش رانندگی نرم پر شتاب کولر عالی واتاق بی صدا خیلی راضی کنندس اگه یه همچین ماشین کره ای بود الان دو یاسه برابر این قیمتش می شد اصلا توسربالای کم نمیاره

Farhad77(58 روز پیش)

سلام دوستان من دو ساله بیسو دارم و الان دارم به کیلومتر ۸۸ میرسم . در مورد تجربه رانندگی باید بگم اگه برند این ماشین یه برند ژاپنی بود متل سوزوکی ویتارا که من قبلا داشتم همه تمجید میکردن متاسفانه دوستان غیر علمی و از روی تعصب دارن حرف میزنن مثلا بحث شتاب رو مطرح میکنن باتوجه به حجم موتور ...! چرا ما ایرانی ها فکر می‌کنیم حجم موتور حرف اول رو تو شتاب میزنه ؟ مثلا با جک s5 دوستان مقایسه کردن کاملا غیر علمی و از روی احساس و تعصب شتاب جک ۱۳ هست و بیسو t3 شتابش ۱۲ کسایی که میگن شتاب اولیه پایینه فرهنگ سواری موتور توربو رو ندارن وقتی با هر ماشین تو بویی قصد شتاب گیری دارین باید گاز رو تخته کنین تا توربو روشن شه یعنی زیر ۳۷۵۰ دور موتور باشه توربو خاموشه و شما با یک ماشین آرام و ملایم طرفین که مجموع این موضوعات باعت میشه این ماشین نصف سوزوکی ۲۴۰۰ بنزین مصرف کنه راجب آپشن هم که نیاز به توضیح نیست که چقدر آپشن قوی و راضی کننده است از نظر سوابق شرکت سیف هم که جزوی از گروه مرتب میباشد وارد کننده سوبارو ژاپن قبل تحریم ها و همکاری با شرکت بیسو و swm رو تو زمینه واردات و مونتاژ بصورت ckd رو با کیفیت بمراتب بالا تر از خودرو سازان مافیایی داخل کشور داره در مورد گروه مرتب هم که مونتاژ و به نوعی تولید لندرور از ۵۰ سال پیش و موسو و پاژن با پیشرانه های نیسان میتسوبیشی و کامینز برای مدل هرور رو تو کارنامه داره پس اگه شما هم متل من دنبال یه کراس اورر نسبتا جمع و جور و در عین حال چابک و پر قدرت و نرم راحت و پر آپشن ترین تو رده قیمتی خودش و حتی ۵۰ درصد گرونتر خودش با ظاهر منحصر به فرد و کم مصرف و بی نیاز از هزینه نگهداری (موتور سگجون میتسوبیشی که حتی تسمه تایم هم نداره و زنجیریه) پر شتاب با رعایت فرهنگ توربو سواری هستین این ماشین تو رده ماشینهای زیر ۱ تومن هم بی نظیره

M130 (37 روز پیش)

سلام دوست عزیز میخواستم بدونم موتوراین ماشین میتسوبیشی هستش؟ واینکه شما لنت ترمزهارو کجا تهیه وتعویض میکنیدممنون

i3233(363 روز پیش)

با سلام من میخوام بیسو بگیرم ماشین خوبی هست یا خیر چند تا سوال هم دارم 1- خدمات پس از فروش خوبی دارد یا خیر 2- شتاب خوبی دارد یا خیر 3- کیفیت خوبی دارد یا خیر 4-سواری وکیفیت خوبی یا خیر ممنون میشم بگید

YAlireza (356 روز پیش)

شتابش ک از حجم موتورش مشخصه واقعا راضی کننده نیست و ناله میکنه خدمات پس از فروش هم ک واقعا این ماشین ناشناخته هست و کسی رو ندیدم ک از نمایندگیش راضی باشه چون خیلی کم هستند نمایندگیشون و کیفیت هم چینیه و اگه این هارو میداشت الان بازارش و فروشش خیلی بهتر بود پس سمتش نرو بنظرم

1paesa1 (212 روز پیش)

ماشین خیلی خوبیه الان تیگو ۵ که متور ۲ هزار داره صفر تا صد رو تو ۱۴ ثانبه میره امابیسو تو ۱۲ ثانیه میره.سربالایی هم اصلا کم نمیاره.خدمات پس از فروششم هنوز معلوم نی خوبه یا بد چون این ماشین تازه تو بازار اومده و هنوز فکر نکنم به جز مصرفی برا کسی خرجی داشته باشه

M130 (60 روز پیش)

شتابش خوبه نسبت به هم رده ایاش ماشین ایمنی هستش رانندگیش نسبت به ماشینای تو این رنج قیمت ازهمه بهتره من دوسال و نیم دارم جز مصرفی خرجی نداشته در کل راضیم

mrr(88 روز پیش)

کسی تجربه تو‌سربالایی تند داره.؟یعنی شروع مجدد تو‌سربالایی های تند .چطوره؟اکثر چینیها همین مشکل دارند.این داره یا نه؟

VahidReza(134 روز پیش)

چقدر جالب از رنجور بیوگرافی کپی کردن 😂

1paesa1 (127 روز پیش)

چینه دیگه حتی داخلشم شبیه لکسوزه😂

i3233(249 روز پیش)

اصلا نباید این خودرو را با هاوال تیگو7 و جک اس 5 مقایسه کرد

1paesa1 (212 روز پیش)

این ماشین با x55 قابل مقایسه ست. که قیمتش خیلی از این ماشین بالاتره و من تویه هر دو نشستم و واقعا کیفیت بیسو خیلی بهتر از x55 بود و قدرتش هم بیشتر بود

mani123456(264 روز پیش)

این ماشین بدرد نمی خوره چون شما اگر 5 تا آدم 90 کیلویی رو سوار کنید وزنش میشه 1910 کیلو با موتور 1300 توربو

Amin1398 (227 روز پیش)

دقیقا من تست کردم سربالایی جاجرود رو و راضی کننده بود

1paesa1 (212 روز پیش)

اصلا این جوری نیست من با ضرفیت پر و صندوق هم پر چمدون تو چالوس خیلی راحت میرفت بدون اینکه بخوای الکی گاز بدی.

Meysam333(800 روز پیش)

در این بازه قیمتی چری تیگو 7 انتخاب منطقی تریه، در واقع این خودرو هم رده تیگو 5 یا جک s3 یا هایما s5 هستش و قیمتش کاملا غیر منطقیه. فک نکنم ازش استقبال بشه

حسین نامدار (794 روز پیش)

255 میلیون قیمت بیسو هست و 370 میلیون قیمت تیگو7 رقبای این ماشین جک s5 هایما های S7 و s5 وجک s3 از لحاظ آپشنی از همشون بهتر هستش از لحاظ طراحی که کاملا سلیقه ای هستش و نمیشه گفت این بهتر از اونه از لحاظ شتاب فکر میکنم از جک و هایما کمتر باشه ولی از s3 بیشتره درباره نرمی هم اطلاعات مختلفی هست و نمیشه نظر داد ولی فکر کنم رتبه بندی مثل شتاب باشه در خدمات پس از فروش هم باید صبر کنیم تا سیف خودرو خودشو تکمیل کنه

امیر ... (464 روز پیش)

بله تیگو 7 اصلا تو ایت رده قیمتی نیست ولی دوست عزیز هایماs7 رو با این باقالی مقایسه میکنی ؛ میشه بگی چه آپشنی از هایما بیشتر داره !!!!!!!!!

Shahin...........igyukk (292 روز پیش)

اقای نامدار.. آپشناش از S5 بیشتره!!!! بجز سقف پاناروما چه برتری داره کولر اتوماتیک دوال داره نه صندلی برقی داره نه گرمکن جلو داره نه gps داره نه شتاب جکو داره نه

Amin1398 (227 روز پیش)

خیلی سرتره

Nimaat(284 روز پیش)

واقعا عجیب هستش که واسه یه موتور ۱۳۰۰ بیای حالت اسپورت و گیربکس ۷ دنده بزاری.

Shahin...........igyukk (272 روز پیش)

همین موتور ۱۳۰۰ میتونه اندازه یه موتور ۲۰۰۰ قدرت تولید بکنه

Show More