بیسو ‏T3

پکیج
دیدگاه
سال

ناکامی سیف خودرو در همکاری با سوباروی ژاپن، سرانجام آن‌ها را به سمت چینی‌ها سوق داد. بیسو برند نوظهوری است که حالا نخستین شریک چینی سیف خودرو لقب گرفته و با شعار عجیب «شاسی‌بلندِ لوکسِ اقتصادی» در کشورمان معرفی شده است. T3 اولین، ارزان‌ترین و کوچک‌ترین عضو خانواده بیسو است و از سال 2016 و به عنوان مدل 2017 راهی بازار چین شده. بیسو T3 با پلتفرم Huansu S2 ساخته شده و حتی همان تعلیق S2 را دارد؛ یعنی مک‌فرسون در جلو و مولتی‌پلکس در عقب. حال که صحبت از برند «هوانسو» شد باید بدانید که بیسو به همراه هوانسو، هردو از زیرمجموعه‌های جوینت ونچری به نام Beiqi-Yinxiang هستند که با سرمایه‌گذاری مشترک BAIC و شرکت موتورسیکلت‌سازی Yinxiang تاسیس شده. T3 یکی از منطقی‌ترین طراحی‌ها را در بین رقبای همکلاسش دارد؛ چیزی که این روزها سخت می‌توان آن را در دنیای کراس‌ اورهای کامپکت پیدا کرد و شاید از نظر ماهیت، خودرو واقعا لوکسی نباشد ولی حداقل در چهره‌اش تلاش کرده تا شیک باشد. T3 در ابتدا با تیپ «اکسلنت یا EX» در کشورمان فروخته میشد اما اندکی بعد، پای تیپ لاکچری یا LU» نیز به بازار ایران باز شد. در تیپ لاکچری، تقریبا همه آپشن‌های با ارزش T3 حذف شده‌اند. در تیپ لاکچری، رادارهای نقطه کور و تغییرلاین وجود نداشته، سنسور جلو و دوربین جلو حذف شده، آینه عقب از نوع معمولی است، صندلی‌ها دارای تنظیم دستی هستند، دریچه تهویه عقب برداشته شده و فقط درهای جلو بلندگو دارند.

ادامه...