• مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i
  • مشخصات فنی 3seriesconvertible325i

مشخصات فنی ب ام و سری 3 کروک 325i سال 2008 - 2011

11 دیدگاه
سال
برخلاف اغلب روبازهای بازار ایران، این آلمانی شانس بیشتری برای عرض اندام داشت. شاید بتوان اصلی‌ترین دلیلش را سقف هم‌رنگ بدنه‌اش قلمداد کرد. نام فنی این نوع سقف را هارد-تاپ می‌گویند. خانواده E93 ب‌ام‌و سری3 به‌شدت وارد جنگ با لکسوس IS-C و اینفینیتی G37 شده بود. میدان دید نسخه روباز سری جدید، نسبت به نمونه قبلی (با کد E46‌) چیزی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دوام فنی
کیفیت ساخت بالا
شتاب و عملکرد فنی در مدل 335

نقاط ضعف

هزینه نگهداری
تعلیق اسپرت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2008 تا 2011

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

218 اسب‌بخار

گشتاور

270 نیوتن‌متر

شتاب

8.1 ثانیه

سرعت

243 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کانورتیبل لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل پنجم (E93)

طول

4612 میلی‌متر

عرض

1961 میلی‌متر

ارتفاع

1384 میلی‌متر

فاصله محوری

2760 میلی‌متر

وزن

1760 کیلوگرم

حجم باک

63 لیتر

چرخ جلو

225/45R17

چرخ عقب

225/45R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تعلیق ام اسپرت (سفارشی)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

بازیابی انرژی ترمز - کنترل ترمزها در پیچ (CBC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر HiFi - سیستم پخش Harman Kardon با 11 اسپیکر 420 واتی (سفارشی) - هندزفری - چنجر 6 تایی (سفارشی)

مانیتور

6.5 اینچی با کنترلر (8.8 اینچی سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو (سفارشی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم داکوتا مشکی یا کرم یا چرم آلکانترا خاکستری

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

دسترسی به صندوق

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

مموری آینه - سقف هاردتاپ جمع شونده برقی - کیت بدنه ام اسپرت (سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
احمد2 1403/1/24
یه مزدا3 نیو دارم، بفروشم یکی از اینها بگیرم؟ خرجش چقدره؟ کسی هست بتونه راهنمایی کنه
پاسخ
3
0
0
ناشناس 1403/8/15
به طور میانگین اگه نسخه سالمش رو پیدا کنید و روزانه استفاده کنین ماهی ۱۰ ملیون باید برای خرجای احتمالی کنار بذارید سقف ماشین هم چون فلزی هست بعد از مدتی توی چاله چوله های جاده به صدا میوفته ولی مثل نمونه های پارچه ای نشتی پیدا نمیکنه درکل ماشین خوبی هست اگه نسخه سالم پیدا کنید چون ماشین سنگینی هست سواری نرم و مطلوبی داره
0
1
احمد2 1403/2/4
میشه چند تا مثال بزنید
0
0
alisalamati 1403/1/25
چرا که نه اگر دوست دارید ولی خوب هزینه و نگهداری ماشین های لوکس همیشه بالاست هزینه تعویض لوازم مصرفی شاید اونچنان برایتان سرساماور نباشید ولی هزینه قطعات میتونه یکم ناخوشیاند باشه
0
0
RrionzAhmadreza 1400/10/29
یه سوال از دوستانی که تجربه رانندگی با این ماشین رو دارن و مالک این ماشین حداقل به مدت یکسال بودن دارم .... من الان بهمن ماه هزاروجهارصد میخوام با هفتصد تومن یه سیصد وسی بگیرم بنظرتون انتخاب منطقیه؟ از این نظر که میخوام بدونم غیر از هزینه های معقول مصرفی آیا مدلهای کارکرده خرج اضافی رو دستم نزاره 🤔🌹ممنون میشم پاسخ بدید .
پاسخ
0
0
0
pourya.ykc 1398/6/16
کسی که این ماشینو می‌خره دیگ ب هزینه ی بالای نگهداریش حتی فکرم نمیکنه کسی ک نیم میلیارد داره اینو بخره پول تعویضیاش براش پوله خورده
پاسخ
1
5
4
27mh 1400/3/18
صرفا این جمله درست نیست بعضیا عشق ماشینن مثل خود من شاید حجم بیشتر پولشونو میزارن و ماشین مورد علاقشونو سوار میشن... اینطور نیست ک کسی ک ماشین ۶۰۰ ۷۰۰ میلیونی میگیره حتمن سرمایه بالای دو میلیارد داره
0
7
Ali izadi 1398/1/23
سلام ۳۳۰به نظر من بهترین موتور رو داره چون قدرتش به اندازست و کلا اتاق کروک e93در همه مدلها عالیه / کیفیت بالای ساخت در صنعت المان هست / اگر روغن خوب و فیلتر خوب به موقع مصرفیهارو عوض کنید مثل لنت و لاستیک و... به مشکل نمیخورید / آپشنهاش نسبت به مدلش مقایسه با اتو مبیل های دیگه عالیه / کروز هوشمندش یه دنیا می ارزه / چراغ پارک،کول باکس و چنجر و هاردو .... داره (آینه تاشو و گرمکن دار ،دی لایت و اتو لایت،چراغ زیر دستگیره فابریک، باز شدن سقف با ریموت. اینا رو اکثرشون دارن / فقط دنده پشت فرمان،مونیتور بزرگ یا کوچک،کیت اگزوز و چنتا اپشن مثل فرمان نیم دور در مدلها متفاوته
پاسخ
0
0
5
Navid Khp. 1398/1/12
این خودرو بی نظیره. فقط اینکه ۳۳۵ در برخی مدل های ۲۰۰۹ و تمامی مدل های ۲۰۱۱، دارای گیربکس دبل کلاچ می‌باشد و مابقی خیر.
پاسخ
1
0
5
احمد2 1403/2/4
2008 خوبه؟
0
0