• مشخصات فنی songplusdmi1.5liter
  • مشخصات فنی songplusdmi1.5liter
  • مشخصات فنی songplusdmi1.5liter
  • مشخصات فنی songplusdmi1.5liter
  • مشخصات فنی songplusdmi1.5liter
  • مشخصات فنی songplusdmi1.5liter

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس DMi 1.5 لیتر سال 2025 - 2025

89 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
در تابستان 1404 مدلهای 2025 سانگ پلاس نیز به بازار ایران رسیدند. این مدل‌ها که ابتدا توسط شرکت «تیگارد موتور» و سپس توسط مابقی واردکنندگان، عرضه شدند، چندین تفاوت فنی و آپشنی، نسبت به مدلهای 2024 دارند که لازم است به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره کنیم: (1) در مدلهای جدید سانگ پلاس، عبارت معروف BUILD YOUR DREAM که قبلا
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب 574 لیتری
کیفیت ساخت ادوات کابین
بهبود موتور الکتریکی (نسبت به سری اول)
اضافه‌شدن آپشن‌های جدید (نسبت به سری اول)
کاهش مصرف و بهبود شتاب (نسبت به سری اول)

نقاط ضعف

تامین قطعات یدکی
حذف برخی آپشن‌ها در نسخه وارداتی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2025

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

E-CVT

پیشرانه

4 سیلندر پلاگین با موتور الکتریکی (BYD472QC)

حجم موتور

1.5 لیتر

ظرفیت باتری

18.3 کیلووات ساعت

شارژ عادی

5.5 ساعت

شارژ سریع تا 80 درصد

22 دقیقه

عملکرد فنی

قدرت

215 اسب‌بخار

گشتاور

260 نیوتن‌متر

شتاب

7.7 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.9 لیتر در صد کیلومتر

پیمایش برقی

112 کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4775 میلی‌متر

عرض

1890 میلی‌متر

ارتفاع

1670 میلی‌متر

فاصله محوری

2765 میلی‌متر

وزن

1830 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

235/50R19

چرخ عقب

235/50R19

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

6 حالته (نرمال - اسپرت - اکو - برفی - برقی - هیبرید)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر - کارت NFC

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 31 رنگ - چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات - فرمان 2 حالته (اسپرت - کامفورت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

9 اسپیکر

مانیتور

12.8 اینچی لمسی - مانیتور چرخشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچ - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه با فیلتر PM2.5 - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تنظیم زاویه پشتی صندلی - زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتن کوسه‌ای - کیت پنچرگیری - شارژر خانگی (AC) - خروجی 220 ولت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای بی وای دی سانگ پلاس DMi 1.5 لیتر در بازار

هوندا HR-V eHEV 1.5 لیتر

هوندا HR-V eHEV 1.5 لیتر

مقایسه
مزدا CX-30 2.0 لیتر

مزدا CX-30 2.0 لیتر

مقایسه
ایرس HM5 EREV 1.5 لیتر توربو

ایرس HM5 EREV 1.5 لیتر توربو

مقایسه
سوزوکی گراند ویتارا هیبرید دو دیفرانسیل

سوزوکی گراند ویتارا هیبرید دو دیفرانسیل

مقایسه
دیدگاه کاربران
محمدرحیمخانی دیروز
من دقیقا ۱ماهه سانگ پلاس خریدم ...ار همه نظر عالیه ..فقط وقتی رو حالت hev هستش تو سرعت بالای ۱۰۰ گاز میخوره ..مث ماشینی که صحفه کلاجش ضعیف شده باشه ..دوستان کسی بااین مورد برخورد کرده ؟؟
پاسخ
0
0
0
mohamadjafarshahi دیروز
سلام دو سوال خدمتتون دارم ۱-گرمکن عقب هم دارد ۲-نرمی و سیستم تعلیق ماشین نسبت به سانتافه چطور است ممنون میشم بدون تعصب پاسخ دهید
پاسخ
1
0
0
SmahdiM 19 ساعت پیش
سلام من هم سانتافه mpi داشتم هم GDI هم سورنتو ، این رو هم یک هفتهس تحویل گرفتم و به جرعت میتونم بگم یک سرو گردن بالاتر از همشونه و بشدت نرمتر
0
0
الگا دیروز
ساعت و کسی میدونه چجوری تنظیم میشه من گذاشتم تو تهران ۱:۴۰ جلوتره
پاسخ
1
1
0
SmahdiM 19 ساعت پیش
به اینترنت گوشیت وصلش کن
0
0
رضاااااااااااا 5 روز پیش
سلام. این خودروهای پلاگین هایبرید با باتری نسبتا پر ظرفیت ( ۱۸ کیلو وات ) که دامنه حرکتی برقی بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر دارند معمولا برای استفاده روزمره شهری با یکبار شارژ طراحی شده اند ، یعنی شما شب ماشین را در خانه شارژ میکنی فردا صبح ۱۰۰ کیلومتر میتونی با همون شارژ در شهر به صورت برقی کامل ازش استفاده کنی و اصلا لازم نیست موتور بنزینی روشن بشود مگر بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر بخواهی طی مسیر کنی. بنابراین در شهر روی مود برقی باشه مناسب هست. اما اگر روزی تصمیم داری سفر بین شهری و بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر بروی از همون ابتدا ماشین را روی مود هایبرید می‌گذاری که خود ماشین مدیریت کنه و بدون اینکه شارژ باتری را خالی کنه هر دو سیستم را طبق سینگ که براش تعبیه شده انجام میده.و جای نگرانی نیست. البته شما در ستینگ میتونی اون حد پایین را عوض کنی ولی من شخصا بخواهم از تهران بروم مشهد ستینگ را می‌گذارم روی ۵۰ درصد و اگر بخواهم از چالوس بروم شمال روی ۷۰ درصد
پاسخ
0
0
1
Mohamadkh 5 روز پیش
سلام دوستان من تقریبا ۱ ماهه ماشین رو تحویل گرفتم و باور کنید خیلی از تصمیم خودم در خرید این خودرو راضی هستم فوق العاده ماشین بی صدا نرم و پرشتابی هست از طرفی مصرف سوخت پایینی داره ، برا شارژ از چند طریق میتونید شارژ کنید که من معمولا از شارژ دستی استفاده میکنم و طول روز باهاش با EV رانندگی میکنم آپشن ها ی چشم خدا ر رو هم تو مسیر اصفهان تهران تست کردم خوب وعالی هست ولی کمی بایستی با دقت استفاده کنید وجاهای شلوغ خطرناکه این هم به دلیل این هست که رانندگی تو ایران افتضاح هست وگرنه تو سطح شهر هم میتونستید این آپشن رو استفاده کنید آپشنهای پارک اتوماتیک و ولت پارک هم عالیه کلا ماشین باکیفیت و خوبی هست تو خریدش اصلا شک نکنید اگر بیشتر از EV استفاده بشه استهلاک ماشین هم فوقالعاده کم میشه فقط یه موضوع دیگه اینکه من موندم چرا کارشناس باما به طراحی ظاهری و رانندگی و فنی و ارزش در مقابل خرید امتیاز ۶ از ۱۰ داده به نظرم باید بالاتر بده
پاسخ
1
0
1
الگا دیروز
برا شارژ خانگی سیم ارت می‌دهد یا نه؟؟
0
0