مشخصات فنی چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 سال 2023 - 2024

194 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
درحالیکه بیش از 3 سال از توقف تولید چانگان در کارخانه سایپا کاشان می‌گذشت، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص سرانجام نسل جدید CS35 را به ایران آوردند. البته نسخه‌ای که به بازار کشورمان راه یافته، نسخه PLUS این خودروست که اولین‌بار در سال 2018 به بازار چین معرفی شد و سپس در سال 2021 نیز فیس‌لیفت شد. بعد از آزادسازی مشروط واردات
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

خدمات پس از فروش
بهبود طراحی و کیفیت (نسبت به نسل اول)

نقاط ضعف

کمبود امکانات (نسبت به رقبا)
ساختار تک دیفرانسیل (نسبت به رقبا)

تریم های چانگان CS 35 پلاس

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

7 دنده اتومات دوکلاچه با حالت اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (JL473ZQ9)

حجم موتور

1.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

160 اسب‌بخار

گشتاور

260 نیوتن‌متر

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت دوم

طول

4330 میلی‌متر

عرض

1825 میلی‌متر

ارتفاع

1660 میلی‌متر

فاصله محوری

2600 میلی‌متر

وزن

1390 کیلوگرم

حجم باک

53 لیتر

چرخ جلو

215/55R17

چرخ عقب

215/55R17

سایر ویژگی‌ها

زاپاس T125/80R17 فولادی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

اسپیکرهای جلو و عقب

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آنتن کوسه‌ای
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای چانگان CS 35 پلاس تیپ 2 در بازار

لاماری ایما

لاماری ایما

مقایسه
تیگارد X35

تیگارد X35

مقایسه
دیدگاه کاربران
محمدجوادسالاری 1403/12/29
خودروی که ما تحویل گرفتیم حالت دستی و دنده اسپورت ندارد
پاسخ
0
0
0
Mahdi_X5 1403/12/24
درود به همگی اصلن فک نکنید که بخواطر موتور 1.4 ش ضعیفه خیلی ماشین وحشیه یه زره گاز کافیه که از دور موتور 2 هزار برسی به 3500 شتاب عالی داره درسته اپشن هاش کمه ولی خوب حداقل وارداتیه و خیالیت راحته از بابت کیفیت شما میگید که پول بزاریم روش تیگو 7 پرو بگیریم خوب یهو میبینی فلان چیزش خرابه فلان چیزش نی فلان جاش مشکل داره و فلان حداقلش خیالت راحته که وارداتیه و سالم خلاصه کیفیت رنگ بسیار خوب شتاب و قدرت بالا متریال خوب و چرم بسیار خوب صندلی فضای خوب ماشین و عایق بندی خوب مخصوصا صدای موتور به کابین ماشین اصلا صدای خواصی احساس نمیشه حتی تو دور موتور 4 هزار گیربکس اصلا گیج نمیزنه و سریع تصمیم میگره که چیکار کنه خیلی راحت و نرم هم دنده عوض میکنه سواری بسیار نرم و راحتی داره نسبت به ماشین هایی که داخل کشور هست خلاصه که اگر زیاد اپشن براتون مهم نیست(که تازه میتونید خودتون نصب کنید) این ماشین از لحاظ کیفیت و سواری و قدرت میتونه گزینه خیلی خوبی براتون باشه
پاسخ
0
0
6
Sassa64 1403/12/10
سلام ب همگی تنها چیزی که میتونم بگم این هست که اصلا فریب موتور ۱ ۴ لیتریشو نخورید،کشش و قدرت و گشتاور دیوانه کننده ای داره و موتور گیربکس هماهنگی خیلی خوبی دارند.چفت و بند بدنه و ریزه کاریهاش فوق العاده دقیق و بی نقص هست.موتور کاملا بی صدا حتی در دورهای بالا ! بنظرم تنها آپشنی که کم داره گرمگن و سرد کن صندلی هست و بقیه کارایی نداره. به هیچ عنوان سربالایی حالیش نیست و جاده رو شخم میزنه.فریب جوسازی ها رو هم نخورید که چانگان اصلا قطع همکاری نکرده و این حرف و حدیثها بخاطر رغبت عموم به این خودرو هست و در بین وارداتی های اخیر، وضعیت خدمات و موجودی قطعاتش از همه بهتر هست!!
پاسخ
0
1
9
چیتانمزگان 1403/12/9
اولا که قطع ارتباط چانگان با ایران ربطی به تحریم نداره ... چری ده ساله داره همکاری میکنه و تو ایران مونتاژ میشه... بعدشم این ماشین با قیمت 2 میلیارد اصلا ارزش نداره ... دویست تومن میذاری روش تیگو 7 پرو میگیری که مشخصات فنیش با این یکیه ... به علاوه کلی اپشن بیشتر ... به علاوه بازار فروش عالی ... به علاوه خدمات پس از فروش عالی ... حداکثر 1600 می ارزه
پاسخ
1
8
3
Thf 1403/12/23
من هم تیگو ۷ داشتم هم چانگان الان دارم از نظر کیفیت قابل مقایسه نیستن از نظر اتاق و کیفیت چرم و حتی رانندگی فاصله بسیار زیادی بین چانگان و تیگو هست اصلا تیگو ۷ پیشنهاد نمیکنم به شدت بی کیفیته
0
8
7321 1403/12/5
سایپا قطع همکاری با شرکای خارجی رو تکذیب کرد.
پاسخ
0
1
11