• مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم سال 1399 - 1404

706 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
بعد از شراکت با ایران خودرو و فردا موتور، بهمن موتور سومین خودروسازی بود که همکاری‌اش را با دانگ‌فنگ شروع کرد. اولین نتیجه این همکاری، مونتاژ دانگ‌فنگ iX5 در ایران بود؛ محصولی که هرچند در بازار چین تحت برند فنگون (Fengon) و در برخی کشورها نیز تحت برند گلوری (Glory) فروخته می‌شود اما در همه جا، لوگوی دانگ‌فنگ روی پیشانی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با حالت زمستانی و اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (SFG15T)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

148 اسب‌بخار

گشتاور

220 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4685 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2790 میلی‌متر

وزن

1570 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

235/50R18

چرخ عقب

235/50R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اسپرت - زمستانی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی (سری اول) - 4 حالته برقی (سری دوم)

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو (سری دوم)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای دیگنیتی پرایم در بازار

لاماری ایما

لاماری ایما

مقایسه
چری تیگو 7 IE

چری تیگو 7 IE

مقایسه
هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس

هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس

مقایسه
دیدگاه کاربران
amrmohammad دیروز
مهمترین مزیت دیگنیتی پرایم مصرف سوخت کمترش نسبت به دیگنیتی پرستیژ و اکثر ماشین های خارجی دیگه هست
پاسخ
0
3
1
amrmohammad 2 روز پیش
موارد خیلی زیادی دیدم که ماشینی بوده که اطلاعات رو کاغذش کمتر از واقعی بوده و موارد زیادی که دیدم که ماشینی بوده که اطلاعات رو کاغذش بیشتر از حد واقعی بوده بین ماشین های چینی مثل چانگان و هایما شما اون چیزی که نوشتن رو نمیتونی موقع سواری و در واقعیت ازشون ببینی چون برعکس دیگنیتی که زیر مجموعه نیسان ژاپن هست، برند های دیگه اکثراً چینی هستند. یعنی اطلاعاتی که روی هایما نوشته شده شما فکر میکنی قراره سوار بنز بشی، اما وقتی که سوار میشی تازه متوجه میشی که مثلا همین هایما s8 رو خواستن از دیگنیتی پرایم کپی پرداری کنن که همون کپی برداریشون هم اصولی نبوده دیگنیتی متعلق به دانگ فنگ هست و شرکت دانگ فنگ زیرمجموعه شرکت نیسان هست. در پاقع توافت دیگنیتی اینه که شما ماسینی تحت لیسانس نیسان ژاپن داری سوار میشی که تو چین تولید میشه، مثل مدل های تویوتا جدید که داره تو چین تولید میشه ولی تحت لیسانس تویوتا هستند برای همین دیگنیتی رو سعی کنید با چینی ها مقایسه نکنید و با برند های ژاپنی مقایسه کنید
پاسخ
0
2
2
کاربر65تکراری 4 روز پیش
سلام قربان بستگی به مدل داره
پاسخ
0
0
1
aliakbaar 4 روز پیش
در کلاس کراس اوور جمع جور طراحی جذاب و تکی داره و کراس اور کوپه محسوب میشه، فضای کابین مخصوصا ردیف عقب نسبت به رقبای هم کلاس و هم قیمت جا دار و بهینه سازی شده هست ، از لحاظ ایمنی تابیده شده و استاندارد بین المللی و آپشن ها و متریال هم مناسب و با کیفیت .اینکه تو قسمت معایب سایت قید شده تک دف نسبت به رقبا !!! اشتباه هست ، کراس یعنی تک دف و رقبا همه تک دف جلو هستن. شتاب اولیه ۱۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۶۰ و گیربکس cvt هم نسبت به رقبای هم کلاس که شتاب و سرعت بهتر و گیربکس at یا dct جدید دارن جای ایراد هست ، حتی شتاب و سرعت ش از مینی ون هایما و سوبا ضعیف تر هست . شتاب اولیه سوبا ام ۴ و هایما 7x بین ۹ تا ۱۱ ثانیه هست و حداکثر سرعتشون هم ۱۸۰ و ۱۶۵. دوستان مزایا و محاسن و داشته ها مهم هست معایب هم مهمتر. و انتخاب هر کراس اور چینی وارداتی یا مونتاژ در بازار انحصاری امروز کاملا شخصی و براساس نوع نیاز و تجربه وریسک و نهایتا میزان هزینه کرده، همه چیز هم مشخص و مستند و بهترین محل برای تصمیم‌گیری و تست بازار و نمایشگاه خودرو هست که در مجاورتش هم صافکاری هم مکانیکی متخصص( نه تعویض کار بی هنر نمایندگی) و گیربکس ساز حرفه ای به شما مشورت میدن با چک خودرو . پر روزی باشید.
پاسخ
2
1
4
ناااااشناس 2 روز پیش
دیگینیتی پرستیژ موتور ‌و‌گیربکسش تقویت شده و بهمون نسبت شتاب و سرعت و فنی بهبود یافته ، با موتور ۲ لیتری که هیچ کراس چینی موجود در کشور همچنین حجمی نداره و برتری محسوب میشه . قیمتش هم طبیعتاً بیشتره از مدل پرایم . البته اینجا پیج دیگینیتی پرایم هست و مشخصات و مختصات و مقایسه ها ثبت شده با هم کلاس ها توسط سایت ( هایما s7 تیگو ۷ لاماری ایما ) که بغیر از لاماری ایما ، دیگینیتی پرایم از هایما و تیگوی هم کلاس برتر بوده چه ظاهری و ایمنی و چه فنی و کابین در واقعیت هم بارز و مشخص هست .
0
3
ناااااشناس 2 روز پیش
سلام بین مدل ۹۹ تا ۴۰۴ کدوم مدل از لحاظ فنی قوی تره و چه تغییراتی لحاظ شده ؟ نمونه فول وارداتی هم داره یا همه مونتاژ ن؟ دیگینیتی مدل ۴۰۳ که نسبت به تیگو7 و هایما s7 که هم ظاهری هم فنی واقعا سر بود ( این دوتا رقباش هستن )«نسبت به لاماری که رقیب بهمنی ش هست چطوره بصورت عملی و فنی و بازار دست دوم
0
3
amrmohammad 5 روز پیش
کارخانه بهمن موتور هنوز قیمت جدید رو ارسال نکرده چون فعلا فروش نداره، با این قیمت هایی که هست فکر کنم تو برنامه فروش بعدی شاهد افزایش قیمت زیادی باشیم رو ماشین هایی منجمله دیگنتیتی
پاسخ
0
2
3