• مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم سال 1399 - 1403

263 دیدگاه
سال
بعد از شراکت با ایران خودرو و فردا موتور، بهمن موتور سومین خودروسازی بود که همکاری‌اش را با دانگ‌فنگ شروع کرد. اولین نتیجه این همکاری، مونتاژ دانگ‌فنگ iX5 در ایران بود؛ محصولی که هرچند در بازار چین تحت برند فنگون (Fengon) و در برخی کشورها نیز تحت برند گلوری (Glory) فروخته می‌شود اما در همه جا، لوگوی دانگ‌فنگ روی پیشانی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با حالت زمستانی و اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (SFG15T)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

148 اسب‌بخار

گشتاور

220 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4685 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2790 میلی‌متر

وزن

1570 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

235/50R18

چرخ عقب

235/50R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اسپرت - زمستانی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی (سری اول) - 4 حالته برقی (سری دوم)

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو (سری دوم)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
amrmohammad 6 روز پیش
بنظر من که خود شرکت تولید کننده نظرش بیشتر روی دیگنیتی پرایم بوده و اول اون رو تولید کرده چرا؟ چون موتوری که روی پرایم هست مصرف بنزین کمتری داره نسبت به پرستیژ توی دنیا جا افتاده این مدل موتور و همه جا قابل تعمیره و خرابی کمی داره توی ایران مگر کسی میخوادبیشتر از ۲۰۰کیلومتر با شاسی گاز بده؟ کلا ماشین های شاسی برای ویراژ دادن نیستن که چون حتی اگر سانتافه و لکسوس شاسی رو هم شما با سرعت بری ماشین چپ میکنه (پس همین موتور برای این ماشین زیاد هم هست) هرچی قدرت موتور بره بالاتر، خرابی بیشتر میشه و هزینه های ماشین بیشتر میشه و امکان چپ کردن ماشین بیشتر میشه و مصرف بنزین بیشتر میشه، مگرنه برای تولید کننده سخت نیست اصلا که بخواد موتوری با قدرت ۵برابر بزاره(اصولی نیست) دیگنیتی پرایم اصولی‌ترین ماشین شاسی بلند فعلی تو ایران هست بنظر من، چون همه چیش بهمدیگه میخونه. از نظر گیربکس هم اصلا شک نکنید که تو ایران کیربکس cvt بهترینه چون هم مناسب ترافیک هست هم مناسب جاده و دیر داغ میکنه و برای هر ۴فصل مناسب هست با توجه به اینکه کشوری ۴فصل هستیم گیربکس های cvt هم برای فصل زمستان پ بخ بندان عملکرد خوبی دارن ، هم در فصل تابستان واوج گرما عملکرد خوبی دارن و نکنه مهم(گیربکس cvt که رو پرایم نصب هست) به مرتب خرابی کمتری و هزینه کمتری از گیربکس بنز و bmw و پورش داره. این ماشین یکی از کم‌خرج ترین ماشین های شاسی دنیا محسوب میشه و جوری طراحی شده تو تصادفات کمترین آسیب رو ببینه و جنس فولاد بدنه ماشین فوق العاده زخیم و قدرتمند هست و متریال خوبی داخلش کار شده و اینکه کلاً نتنها دیگنیتی، بلکه تو تمام ماشین های شاسی و کفی اگر میخواید تو فصل تابستون فضای داخل ماشین یا قسمت های بدنه کمتر داغ بشه میتونید از رنگ سفید استفاده کنید
پاسخ
0
0
0
amrmohammad 1403/8/26
ماشین های نیسان حرف ندارن دانگ فنگ نیسان مخصوصا دیگینیتی پرام بهترین شاسی فعلی بازار هست قطعات به وفور تو بازار پیدا میشه و گیربکس مدل پرایم چون قبلا تو ایران زیاد استفاده شده جواب خودش رو پس داده و بینظیر هستش همچنین این ماشین صندوق با ارتفاع بالایی داره که باعث میشه احتمال تصادف از عقب با بدنه خودرو کمتر بشه ضربه گیر گلگیر و همچنین کیفیت ظاهری و قدرت بدنی ماشین باعث شده مناسب شهر و مسافرت باشه همچنین این مدل موتور که روی پرایم نصب شده خرابی کمتری داره و تعمیرش راحتتره و دردسر کمتری نسبت به موتور ماشین های دیگه داره
پاسخ
0
0
0
Shahabeshghi 1403/6/29
سلام لطفا کسانی که دیگنیتی ۱۴۰۰ دارند ممنون میشم منو راهنمایی کنند جهت خرید ، تا مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان برای خرید بودجه کنار گذاشتم و اینجور که شنیدم و خواندم تقریبا همه کسانی که دیگنیتی دارند راضی هستند . ممنون میشم نقاط ضعف و قوت خودرو را فقط کسانی که این ماشین را دارند و سوار می‌شوند بنویسند و تجربیاتشون را انتقال دهند. با تشکر و ارادت فراوان
پاسخ
1
0
1
ناشناس 1403/7/21
سلام.در خریدش شک نکنید.طراحی مدرن و اسپرت و تهاجمی و متریال با کیفیت تعلیق فوقالهده نرم و کابین بشدت بیصدا با ابشنهای فراوان و کاربردی و پشتیبانی قوی بهمن موتور...دیگه چی میخواید؟ یادم رفت بگم سیستم مولتی مدیا دیگنیتی یه تبلت اندروییدی با حافظه 40 گیگی که قابلیت نصب برنامه دلخواه رو بهتون میده...اینو فقط دیگنینی داره...
1
1
مقی 1403/6/17
صدی ۱۳ میسوزونه قشنگ.. ۳ ساله دارم.
پاسخ
1
1
2
ناشناس 1403/7/21
اولش که نو هست اینقدره...بعد 2تا 3 هزار تا صدی 9 تو شهر و 7 تو جاده اس...
1
0
سالار 1403/6/13
سلام بين اين خودرو و ديگنيتى موندم كدوم بخرم، فيدليتى جا دار تر هست و انگار آپشن هاش نسبت به ديگنيتى پرابم بيشتر، حس بيشتر خودرو شاسى بلند ميده اين ماشين، اما ديگنيتى بنظرم متريال داخلى ماشين هم بروز تر هست طراحى و هم كيفيت بهترى داره و انگار كلا خودرو شيك ترى هست نسبت به فيدليتى. لطفا كسى تجربه بيشترى داره كدوم ارزش خريد بيشترى داره؟
پاسخ
3
0
0
amrmohammad 1403/8/26
فیدلیتی صندوقش خیلی پایینه و تو تصادفات خطرناکه ولی دیگنیتی ارتفاع صندوقش استاندارد هست و ظاهر بهتری هم داره مخصوصا پرایم که موتورش دردسر های پرستیژ رو نداره و بی آزاره
0
0
ناشناس 1403/7/21
دوست عزیز...فیدیلیتی ماله چریه و دیگنیتی دانگ فنگ...علت کیفیت بالای دیگنیتی در مقابل فیدلیتی همینه...دو خودور کنار هم باشن و همونجا تست رانندگی کنید کاملا متوجه برتری دیگنیتب میشید...در خرید دیگنیتی شک نکنید.
3
1
Hossini123 1403/6/13
گیربکس های موجود در این دو خودرو یکی از نکات متمایزکننده آن ها از هم به شمار می آیند، فیدلیتی گیربکس شش سرعته و دو کلاچه داشته و در دیگنیتی از گیربکس CVT ترونیک استفاده شده است. پیشرانه های هر دو خودرو شرکت بهمن موتور از نوع 1.5 لیتری و توربو شارژ انتخاب شده اند. توان پیشرانه ها و وزن دو خودرو بسیار نزدیک به هم بوده؛ به همین علت انتظار می رود که عملکرد فنی یکسانی داشته باشند مقایسه دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی از لحاظ فنی موجب می شود که به این نکته پی ببریم، هر دو خودرو در بسیار از پارامترها با یکدیگر برابر می باشند اما در مواردی چون قدرت، خودروی فیدلیتی از دیگنیتی بهتر و بالاتر قرار میگیرد در صورتی که دیگنیتی در گیربکس نسبت به فیدلیتی برتری داشته و رانندگی آرام و نرمتری و همچنین مصرف سوخت پایین تری را از آن خود کرده است و در صورتی که شتاب برای شما اولویت باشد بهتر است انتخابتان را روی فیدلیتی قرار دهید. خودروی دیگنیتی به عنوان یک خودروی کراس اوور اسپرت کوپه به کاربران معرفی شده است و در مقایسه ظاهری با خودروی فیدلیتی بسیار متفاوت است. ظاهر دیگنیتی بسیار تهاجمی بوده و مجهز به سقفی شیب دار می باشد و با این ظاهر قصد دارد مشتریان بالقوه را از آن خود نماید، مشتریانی که جلب توجه در انتخاب خودرو برای آن ها معیار بسیار شاخصی به شمار می آید. هردو وجود تاخیر در قسمت ورودی توربوشارژ به مدار را دارند و تک دف بودنشن خیلی احساس میشه
2
0