• مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime
  • مشخصات فنی prime

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم سال 1399 - 1403

226 دیدگاه
سال
بعد از شراکت با ایران خودرو و فردا موتور، بهمن موتور سومین خودروسازی بود که همکاری‌اش را با دانگ‌فنگ شروع کرد. اولین نتیجه این همکاری، مونتاژ دانگ‌فنگ iX5 در ایران بود؛ محصولی که هرچند در بازار چین تحت برند فنگون (Fengon) و در برخی کشورها نیز تحت برند گلوری (Glory) فروخته می‌شود اما در همه جا، لوگوی دانگ‌فنگ روی پیشانی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی متعدد
پایداری و مانورپذیری
فضای جادار ردیف عقب
اولین کراس‌اور مونتاژی با 5 ستاره کیفی
فضای بزرگ صندوق عقب (780 لیتر)

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
تک دیفرانسیل (نسبت به قیمت)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با حالت زمستانی و اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (SFG15T)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

148 اسب‌بخار

گشتاور

220 نیوتن‌متر

شتاب

13 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4685 میلی‌متر

عرض

1865 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2790 میلی‌متر

وزن

1570 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

235/50R18

چرخ عقب

235/50R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اسپرت - زمستانی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات 3 حالته (کامفورت - نرمال - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین فیلمبرداری جلو با ضبط صدا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی (سری اول) - 4 حالته برقی (سری دوم)

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو (سری دوم)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - سانروف و شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 2 روز پیش
دیگنیتی سوار نشدم ولی t5 فردا موتور که ساخت شرکت دانگ فنگ هس سوار شدم ، خیلی افتضاح بود شتاب و زیر پاش ،ترمزهاش نابود اینقد باید زیاد فشار میدادی تا یکم بگیره...گیربکس تقه میزد تو جابجایی حالتها
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/12/28
شرکت دانگ فنگ روی کیفیت و عملکرد هیچ دقت ساختی نمیکنه فقط آپشن میزاره و بزرگ طراحی میکنه خودروهاش ولی هیچ کیفیت نداره و عملکرد خوب نداره خودروهاش ...دوستان در خرید خودرو روی کیفیت و عملکرد دقت کنین نه آپشن و بزرگی خودرو
پاسخ
0
3
3
Reza shayan 1402/10/28
سلام هموطنان عزیز من قبل این ماشین بگیرم دیگنیتی پرایم عرض میکنم خیلی اشتیاق داشتم برای رانندگی با این ماشین و بعد اینکه سه ماه بیشتر که ماشین گرفتم نظر شخصی خودم میگم شاید خواستید بدونید رانندگی و هندلینگ و امکانات رفاهی چجوره واقعاً ماشین بی صدا و خوبی هست و کند اولیه ضعیف ولی بعد که بوست توربو وارد مدار میشه جبران میکنم و جاده ی ما کوهستانی عالی بزارید روی تیپ ترونیک اسپورت مثل آهو بالا میره گردنه ها رو فقط صدای موتور داخل ماشین میاد اونم ب خاطر خاصیت سی وی تی بودن من قبل این S5 مدل 400 داشتم کند اولیه اون بالاتر بود ولی اصلا نرمی اینو نداره و به خاطر دبل کلاچ بودن S5 یه روز ماشینم گاز هرز خورد دبل کلاچ مجبور شدم عوض کنم هفتاد میلیون...در پایان سی وی تی کم استهلاک تر بی دردسر تر از دبل کلاچ هست
پاسخ
0
0
2
IliaChoroomi 1402/10/15
سلام خسته نباشید بنده این سوالم نسبت به افرادی هست که این ماشین یا دیگر ماشین های توربو این برند رو داشتن قضیه بنزین بی کیفیت و مشکلاتی که برای این ماشین ها به دلیل حساسیتشون به بنزین ایجاد میکنه تا چه حدی درسته؟ یعنی واقعاً اگر بنزین معمولی بدون اکتان تو این ماشین ها بریزیم موتورشون به مشکل میخوره؟
پاسخ
1
0
1
Reza shayan 1402/10/28
به هیچ وجه شهر ما اصلا بنزین سوپر نداره و استان هم گرونه من همش معمولی زدم و رفته نمی‌دونم دیگه کی به ناک مشکل میخواد بخوره
0
3
razinmehr4112 1402/9/29
تو کفی نسبتا خوبه ولی تو مسیر ییلاقی و یا اگه قصد سفر به روستا در مسیر کوهستانی رو دارید این ماشین جواب نمیده و گیربکس ارور میده و باید وسط مسیر دور بزنید .اونایی که خونه ییلاقی دارن یا بستگانشون در روستاهای کوهستانی هستند با این خودرو تا بالا نمیتونن رانندگی کنن .خواستم راهنمایی کنم که بعد از خرید یک دفعه غافلگیر نشید و تو ذوقتتون بخوره 2 میلیرد دادی نمیتونی مثلا بری بام ماسال یا اولسبلانگاه یا بام تالش یا بام مریوان یا بام سبز لاهیجان یا بسیاری از روستاهی کوهستانی گیلان . حواستون در هر حال باشه
پاسخ
3
1
4
Mohammad Tabrizi 10 ساعت پیش
جاده خاکی رو درست میفرمایید به خاطر بنزین و تاخیر در وارد شدن توربو به مدار تو سربالایی خاکی به مشکل میخوره اما آسفالت مشکلی نداره
0
0
ناشناس دیروز
درسته،بخاطر وزن سنگین اتاقش هس
0
1
Reza shayan 1402/11/3
جاده ما کاملا گردنه است و یکسال ما میرویم بزارید رو دنده تیپ ترونیک اسپورت می‌کنه دیگنیتی
1
0