مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 پرو سال 1401 - 1403
سال
مدیران چری، در سال 2018 نامگذاری محصولات خانواده آریزو را تغییر دادند و در همین راستا، قرار شد نام آریزو 6 به آریزو GX تغییر کند و نام آریزو 5 هم تبدیل به آریزو EX شود. به این ترتیب و در همان سال، چری محصول جدیدی را با نام آریزو GX معرفی نمود. البته این خودرو، آنقدرها هم جدید نبود
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت
فضای جادار ردیف عقب
تعویض دنده الکترونیکی
صندوق عقب 440 لیتری
نقاط ضعف
ساختار ساده سیستم فنربندی
عدم بهبود فنی نسبت به آریزو6
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با 9 دنده مصنوعیپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (4T15C)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
147 اسببخارگشتاور
210 نیوتنمترشتاب
10.5 ثانیهسرعت
210 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
4710 میلیمترعرض
1825 میلیمترارتفاع
1490 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1415 کیلوگرمحجم باک
48 لیترچرخ جلو
205/50R17چرخ عقب
205/50R17سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
2 حالته (اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
ریموت استارترسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور - چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر با ساب ووفرمانیتور
10.25 اینچینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - MirrorLinkسایر ویژگی مالتی مدیا
صفحه کیلومتر 10.25 اینچی دیجیتال - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
6 حالته برقیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
کنسول تاشوگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
شارژر وایرلسآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
آنتیترپ برای سانروف و شیشه درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
خودروهای مشابه
پرهام62 1403/4/20
سلام دوستان من بین اریزو 6 پرو و x55 پرو موندم بنظرتون کدوم برای خانواده و مسافرت تقریباً 1000کیلومتری بهتره
پاسخ
2
0
3
Hossini123 4 روز پیش
امویام X55 پرو از یک گیربکس CVT اتوماتیک ۹ سرعته برخوردار است. در عوض، آریزو ۶ پرو از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک با ضریب متغیر استفاده میکند. از نظر شتاب صفر تا صد، امویام X55 پرو با شتاب حدودی ۱۱.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ساعت، از خودروی آریزو ۶ پرو با شتابی در حدود ۹ ثانیه کندتر است و تقریبا میشه گفت هر دو خودرو از نظر امکانات رفاهی یکسانی دارند ولی از نظر ظاهری آریزو جلوتره اگر سرعت براتون ملاک نیست و دوس دارید یکم کمتر هزینه کنید ایکس 55 میتونه جوابگو کارتون باشه ولی اگر ظاهر و یکمی سرعت براتون مهم هست باید بروید سراغ اریزو 6 پرو ولی در کل هر دو توی بازار دست دوم هم توی یک رده هستند و طرف داری خودشون دارند نظر شخصی خودم آریزو 6 پرو ارزنده تر هست نسبت به ایکس 55 پرو
1
0
peimanX 6 روز پیش
سلام حتما اریزو ۶ پرو بخرید بهترین سدان چینی بازار هست
0
1
ناشناس 1403/4/9
سلام
من حدود یکماه است که این خودرو را 20 کیلومتر خشک خریدم و تا الان باهاش 1100 کیلومتر در شهر و گاها تا اتوبان کرج رانندگی کردم .در مجموع و از لحاظ کیفی ماشین خوبی است ولی سه تا نقطه ضعف داره به نظرم.اول اینکه کولرش در گرمای شدید بیرون ، اون کارایی لازم رو نداره و خیلی خنک نمی کنه و دمای داخل ماشین هم جایی نمایش داده نمیشه و فقط دمای بیرون ماشین در گوشه سمت چپ بالای پشت فرمون دیده میشه.
دوم اینکه گاها در رانندگی و برای مثلا حدود 40ثانیه بعد از گاز دادن در سربالایی ها و کاهش سرعت صدای دنده مرده و یا صدایی شبیه برخورد اهن و قاشق چنگال از موتور شنیده میشه.
سوم اینکه از رمپ پارکینگ بالا نمیره و باید 1 دقیقه ثبت کرد و عقبتر رفت و با دور بیشتر بالا رفت .
پاسخ
2
1
1
حمید55 4 روز پیش
بذارید رو حالت اسپرت. بعد امتحان کنید. باید راحت بالا بره.
0
0
رضاشهیدی 1403/4/24
گیربکس اینا مثل موتور گازیه، دنده ای در کار نیست باید دور برداره
1
0
ناشناس 1403/3/2
سلام دوستان من فقط نظرم رو می خوام بدم . سال ۹۵ بنده یه جک جی ۵ گرفتم و حدود ۲۵۰ هزار کيلومتر باهاش رفتم و به جز لوازم مصرفی مثل روغن و لاستیک و ... خرج دیگه ای برام نداشت سال ۹۹ این ماشین رو. فروختم و یه دنا اتومات خریدم ۰ کيلومتر بود و دنا از همون اول مشکل برقیه زیادی داشت به عنوان مثال فرمون تو سرعت خیلی نرم بود و مانیتور ش هم که فلش میزدم نمی خوند و مجبور بودم سی دی بزنم
و نمایندگی هم ۳ بار بردم کا پاسخ گو نبودن و گفتن به ما ربطی نداره مشکل دیگه یه این ماشین با این که سدان بود فضای پای عقب بود که خیلی کم بود و کیفیت ساخت ماشین هم بد بود ولی ماشین از لحاظ فضای صندوق و شتاب گیری خوب بود و ماشین رو بخاطر این مشکلاتش فروختم و یه ۲۰۶ اس دی خریدم که اصلا دردسر های دنا رو نداشت و سال ۴۰۲ اونو فروختم و یه آریزو۶ پرو
خریدم که از هم لحاظ از ماشین های ایرانی بدون شک سر تر است و از لحاظ کیفیت هندلینگ شتاب گیری و فضای پای و امکاناتش در قبال پولی که می دید می ارزه
و بنظرم تو این رنج قیمتی تو ایران بی رقیب هست و از
نظر زیبایی امکانات و خانوادگی بودن و گارانتیش بنظرم از جی ۷ بهتره
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/3/1
سلام عزیزان من میخوام فقط نظرم روبدم .من حدود ۴ سال جک جی۵ داشتم و ۲۵۰ تا با هاش رفتم و به جز اب و روغن و لنت ولاستیک خرج دیگه ای نداش سال ۹۹
یه دنا اتومات ۰ خریدم و از همون اول مشکل داشت و فلش میزدم اهنگ پخش نمی کردو نمایندگی هم بردم که پاسخ گو نبودن و از لحاظ گارانتی ایران خودرو صفره و گیربکس شم که تو حالت دستی اصلا اجازه نمی داد به ماشین فشار بیاد و دور موتور تا دوروبر ۳هزار میرفت دنده عوض میکرد و کیفیت ماشین هم که به شدت آشغال بود و کاپوت هم درزی داشت که یه تیکه پلاستیک انداخته بودن . متریال داخلی هم که خشکه خشک و فضای پای عقبم که مثل۲۰۶ کم بود یه کوییک هم اون زمان داشتم که فضای پای اون از دنا بهتر بود وحالا چندتا چیز خوبم بگم که شتاب ماشین خوب بود ترمز هاش خوب بود و صندلی هاش نسبتا نرم بود و طراحی خوبیم ماشین داشت و امکانات بدی هم نداشت و الان حدود ۶ ماه است که آریزو ۶ پرو گرفتم
که اصلا نمیشه با دنا و تارا و این آشغالا مقایسه کرد و
از اونا از همه لحاظ سر تره و قابل مقایسه نیست و در مقابل پولی رو که میدید از همه نظر ارزشش رو داره
با این ماشین فعلا حدود ۲ هزار تا رفتم و مشکلی به
جز لاستیک های آشغالش که کویر هست و با یه تعویض لاستیک سواری ماشین خیلی بهتر میشه نداره ماشین از لحاظ شتاب، امکانات ،کیفیت ساخت، هندلینگ و طراحی خوبه و از لحاظ گارنتی هم که مدیران حرف اول رو می زنه ماشین گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ داره و تو مدل های ۴۰۳ این گارانتی رو همراه با ۶ سرویس دوره ای
رایگان داره این ماشین اگر دوامش مثل جک جی۵
باشه به نظرم را حت تا ۳۰۰ یا ۳۵۰ هزار تا میره البته اگر
صاحب ماشين از ماشين خوب مراقبت کنه
پاسخ
0
0
2
55pp 1403/3/1
سلام اریزو ۶ پرو خودرو لوکس به روز ارزشمندترارتارا دناهست
پاسخ
0
0
3