مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 پرو سال 1401 - 1404

198 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
مدیران چری، در سال 2018 نام‌گذاری محصولات خانواده آریزو را تغییر دادند و در همین راستا، قرار شد نام آریزو 6 به آریزو GX تغییر کند و نام آریزو 5 هم تبدیل به آریزو EX شود. به این ترتیب و در همان سال، چری محصول جدیدی را با نام آریزو GX معرفی نمود. البته این خودرو، آنقدرها هم جدید نبود
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
5/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت
فضای جادار ردیف عقب
تعویض دنده الکترونیکی
صندوق عقب 440 لیتری

نقاط ضعف

ساختار ساده سیستم فنربندی
عدم بهبود فنی نسبت به آریزو6

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4T15C)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

147 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

210 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4710 میلی‌متر

عرض

1825 میلی‌متر

ارتفاع

1490 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1415 کیلوگرم

حجم باک

48 لیتر

چرخ جلو

205/50R17

چرخ عقب

205/50R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی 64 رنگ - تنظیم برقی ارتفاع نور - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر با ساب ووفر

مانیتور

10.25 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر 10.25 اینچی دیجیتال - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آنتی‌ترپ برای سانروف و شیشه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای فونیکس آریزو 6 پرو در بازار

کی ام سی J7

کی ام سی J7

مقایسه
ریسپکت پرایم

ریسپکت پرایم

مقایسه
دیدگاه کاربران
Ohnos 6 روز پیش
عزیزان درود کسی با مشکل رفتن تصویر مانیتور اریزو ۶ پرو مواجه شده اگر شده چیکار کرده که رفع بشه
پاسخ
0
0
0
mo0 1404/1/24
سلام من مهر پارسال ی دونه صفرش خریدم اولین کاری که کردم ۴ حلقه لاستیک هانکوک انداختم زیرش ترمیش و کوبش کمتر شد برای مصرف بیرون شهری خریدم قبلا اپتیما ۲۰۱۰ داشتم از دست مجبوری و قیمت بالای ماشین در کشور و نبود تنوع این چینی زاده رو خریدم خدایی هیچی نیست تا پات میره روی گاز یاتاقان ها به صدا میاد گیربکس همه خنگه ماشین یعنی شتاب و سرعت این نداشته باشه مفت نمیرزه با اپتیما ۲۷۰هزارتا راه رفتم مثل آج فیل بود از سنگ صدا می‌آمد از این لامصب نه ۱۳هزار تا با اریزو راه رفتم مثل نهَ نهِ قمر همه جاش به صدا آمده خلاصه ماشین چینی مثل آمریکایی و ژاپنی المانی نیست نیست که خاطره ۴۰ساله براتون بزاره مثل حاج دایی ما که بی ام و ۵۱۸ از سال ۶۵ تا حالاداره باهاش خاطره بازی میکنت نهایتا ۲ت۳سال عمر مفید داشته باشه
پاسخ
0
1
2
ErVal 1404/1/21
حدود 5 ماهه دارمش و 2000 تا باهاش راه رفتم از لحاظ موتور گیربکس الان مطمعنن به خرج نمیوفته و جز اینکه تو اکو حساسیت پدال گاز کمه (طبیعی هست چون اکو عه ولی من صلیقه شخصیم هست که دوس ندارم و اسپورت هم خیلی دیگه حساس میشه) و گیربکس هم یکی دوبار وقتی سرعت کم میکردم و دنده سبک میکرده تقه زده ماشینو جلو هل داده مشکل دیگه ای نداشته. انتظار سواری خاصی نداشته باشین. در حد چینی ها هست. چاله های ریز خیلی گیج میزنه سیستم تعلیقش و اصلا جزب نمیکنه ضربه رو. ولی باز هم آزار دهنده نیست و خسته نمیکنه مخصوصا تو دراز مدت. مشکل اصلی من با ماشین تو سر و صدای اتاق هست. نباید خودرویی که 2000 کار هست انقد اتاقش صدا بده. الان میتونم بگم راحت از 4 - 5 جا صدا میده. که خیلی رو مخه. به علاوه ماشینو که تحویل گرفتم صندلی عقبشو جا نزده بودن (دو تا خار داره تو هر طرف که یکیش مال پشت نشیمن هست و و یکیش شبیه یه اسلات جلوی صندلی) که خودم تو 10 دقیقه جا زدم XDXDXD
پاسخ
0
0
1
yahyakhani 1404/1/15
سلام لطفاً بگید هزینه هر بار تعویض روغن و فیلترهای این ماشین چقد میشه؟
پاسخ
0
0
0
ykh 1404/1/11
سلام خدمت دوستان عزیز،بنده دوتاشونو داشتم بنظرم ریسپکت سواری نرم تری داره و از لحاظ قیمتی هم مناسب تره
پاسخ
0
2
0