• مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s

مشخصات فنی هایما 8S سال 1401 - 1403

204 دیدگاه
سال
پرچمدار هایما در ایران، نخستین‌بار و در جریان نمایشگاه خودرو تهران در بهار 1401 رونمایی شد. سپس از پاییز همان سال نیز تولیدانبوهش در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز شد. هایما 8S متولد سال 2018 است اما ابتدا از مدل 2019 به بازار جهانی آمد. این خودرو، همه چیزش با سایر کراس‌اورهای خانواده هایما فرق دارد؛ به عنوان مثال، طراحی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری قابل قبول
امکانات رفاهی و ایمنی

نقاط ضعف

محدودیت عرضه به بازار
ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبای کره‌ای)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (GA16)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

192 اسب‌بخار

گشتاور

293 نیوتن‌متر

شتاب

7.8 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4565 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1682 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1560 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

225/55R19

چرخ عقب

225/55R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اکو - اسپرت - برف)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - Bluetooth - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی - دوربین ثبت وقایع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ایماااا 5 روز پیش
سلام بنده ۲ هفته قبل از اینکه 8s بخرم s7پلاس ۱۴۰۲ داشتم نسبت به s7پلاس که به مراتب سر تر هست چه کیفیت متریال.شتاب . طراحی و مصرف سوخت .مثل s7 از گیربکس at بهره میبره متور بی صدا تر و مثل هایما s7 زنجیر تایم هست.من بین دیگنیتی پرستیژ و هایما 8s خیلی مردد بودم برای خرید از لحاظ اپشن از پرستیژ سرتر هست ولی دیگنیتی متور ۲ لیتری gdi داره که ۲۲۵ اسب بخار قدرت تولید میکنه و فضای اتاق هم بیشتره ولی s8 اتاقش کوچیکتره متور ۱.۶ لیتری داره با ۱۹۵ اسب بخار ولی متور هایما 8s با بنزین یورو ۲ و یورو ۴ و نبود بنزین سوپر کاملا سازگاره و برخلاف پرستیژ ناک نمیزنه و کلا نسبت به امکاناتش و وجود قطعات یدکی و فراوان بودن نمایندگی با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر 8s گزینه منطقی تری نسبت به هم رده های خودش هست
پاسخ
0
1
1
behroz 1403/9/14
سلام حقیقتا بنده اسپورتیج 2013 دارم که قصد کردم بفروشم ویک ماشین چینی صفر بخرم ولی با خوندن نظرها پشیمان شدم ماشین بنده 210 هزارتا کراکرده نه مشکل موتوری دارد نه گیربکسی برام جالبه اکثرا از تقه گیربکس صحبت میکنن همین موضوع رو راجب باقی ماشین های چینی هم دیدم...ماشین بنده فقط یکبار زیربندش عوض شده و لوازم مصرفیش...
پاسخ
0
0
1
Amirali88 1403/9/8
سلام من هایما ۸ مدل ۱۴۰۳ دارم از نظر شتاب گیری و هندلینگ بسیار عالی عمل می‌کند سیتم رانندگی بیم خطوط همزمان با کروز کنترل تطبیقی در جاده‌هایی که خطوط درست دارد بسیار عالی عمل می‌کند جوری که واقعا می‌شود فرمان و ترمز و گاز رو رها کرد سیستم چراغ اتومات و برف پاک کن اتومات در جاده‌های شمال بسیار کاربردی هست سیستم فرمان پذیری صوتی در مواقع که جفت دستتون رو فرمون هست خوبه البته یکم گیج میزنه کلا سیستم مالتی مدیا قاطی زیاد می‌کند که قرار آیا تا اسفند آپدیت شود
پاسخ
0
1
1
ناشناس 1403/9/7
سلام من هایما ۸ اس مدل ۱۴۰۲ رنگ مشگی داشتم، کیفیت رنگ خیلی خیلی پایینه ، صدای سانروف بعد از چند بار مراجعه ب نمایندگی رفع نشد ، صندلی خشک ، شتاب عالی و بی نظیر، آپشن کاربردی، از فاصله چند متری منبع اگزوز مشخص میشه و حس بدی میده ، در کیلومتر ۵ هزار گیربکس عوض شد، ترمز هاش خدایی قابل اعتماد نبود و صدا میداد مراجعه کردم نمایندگی عوض نکرد گفت همش همینه ، در آخر وقتی مشکل گیربکس پیش اومد ماشین رو بردم نمایندگی با فرداش تماس گرفتند شاید چند روزی تعویض گیربکس زمان بر باشه اگه تمایل دارید ماشین جایگزین بدیم که پیاده نباشید این خدمات واقعا قابل تحسین بود و اینکه کار به تحویل ماشین جایگزین نکشید و دو روزه گیربکس رو بدون هیچ هزینه ای تعویض کردند...
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/8/7
طراحی جلو ماشین کمی عجیب و زشت هست پشت هم یه ایراد خیلی بد داره درب صندوق و سپر یکی هست ، با کوچکترین تصادفی از عقب ، احتمالا درب صندوق هم آسیب میبینه به نظرم قیمت کمی بالاتر از واقعیت موجود ماشین هست ، به این قیمت نمی ارزه ، گزینه های خیلی جذاب تری تو بازار هست ، در خصوص تامین قطعه هم ایران‌خودرو تو تامین قطعات هایما اس ۷و۵ مونده ، چه برسه به این
پاسخ
1
4
2
کیارش1376 1403/8/9
سلام دوست عزیز طراحی و قیافه هر خودرو کاملا سلیقه ای هست و لی در مورد هایما طراحی فوق با قرار دادن لامپهای اصلی در زیر و دی لایت در بالا طبق استاندار روز دنیا و اکثر ماشینهای بروز هست .در مورد ماشین شما باید با توجه به شرایط کشورمان همه موارد منجمله بنزین و گارانتی را در نظر بگیرید در مورد خودروهای جدید اکثرا موتورهای توربو دارند که بسیار به بنزین حساس هستند و حتما باید سوپر یا اکتان استفاده کرد.و همه آنها دارای ناک موتور هستند در صورتیکه در هایما مورد فوق وجود ندارد در مورد گارانتی هم گارانتی ۵ ساله هست که خوب تو کل کشور بیشترین نمایندگی را دارد و تامین قطعات همه خودروها با مشکل مواجه می‌شوند حداقل تعداد که بیشتر باشد احتمال گیر نیامدند کمتر هست .همچنین موتور و گیربکس هایما واقعا با هم سازگار هستند و نسبت به رقبای هم رنجش قوی تر عمل کرده است .در مورد پشتش حق با شماست می‌توانست کمی بهتر عمل کند ولی کنجهای شیب دارش و چراغهایش در شب بسیار زیباست
1
3