• مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s

مشخصات فنی هایما 8S سال 1401 - 1403

185 دیدگاه
سال
پرچمدار هایما در ایران، نخستین‌بار و در جریان نمایشگاه خودرو تهران در بهار 1401 رونمایی شد. سپس از پاییز همان سال نیز تولیدانبوهش در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز شد. هایما 8S متولد سال 2018 است اما ابتدا از مدل 2019 به بازار جهانی آمد. این خودرو، همه چیزش با سایر کراس‌اورهای خانواده هایما فرق دارد؛ به عنوان مثال، طراحی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری قابل قبول
امکانات رفاهی و ایمنی

نقاط ضعف

محدودیت عرضه به بازار
ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبای کره‌ای)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (GA16)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

192 اسب‌بخار

گشتاور

293 نیوتن‌متر

شتاب

7.8 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4565 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1682 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1560 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

225/55R19

چرخ عقب

225/55R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - Bluetooth - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی - دوربین ثبت وقایع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
AMSq 6 روز پیش
میخواستم تجربه 6 ماهه خودم رو در اختیارتون بذارم شتاب عالی و مصرف سوخت شهری و داخلی عالی، گیربکس عالی در سطح وقیمت خودش ، متاسفانه تک دیفرانسیل بودن امکانات متوسط که در ایران بعضی ها واقعاً کاربرد نداره ، قیافه هرکسی یه جوری میپسنده ، اتاق جادار !! و در آخر متأسفانه چون محصول به روز چین هست تو ایران زیاد کاربرد نداره !! چون خدمات پس از فروش و قطعات مصرفی مثل مثل روغن خوب و فیلتر اصلی و سپر تو ایران زیاد نیست و به خاطر همین ماشین زیاد error میده من خودم قبلاً ویتارا دو دف 2400 داشتم ، کیا اسپورتیج 2010 و چری آریزو 5 و غیره داشتم اگه پول نقد دارید و کارکرده براتون مهم نیست ویتارا از همشون بهتر بود بنظرم ، اگه واقعا این ماشین رو دوست دارید و تهران هستید بیاید سراغ این ماشین
پاسخ
0
0
1
کیارش1376 1403/6/11
من حدود ۵ ماه هایما گرفتم خیلی تحقیق کردم تحقیق عملی !یعنی با ماشینهای رقیبش هم رانندگی کردم و آخر سر با توجه به معیارهای خودم که شامل موتور و گیربکس قوی و هوشمند و آپشنهای کاربردی بود این ماشین را انتخاب کردم .فضای سرنشینانش بسیار عالی هست شما عقب فونیکس احساس راحتی با قد ۱۷۹ ندارید با تیگو ۷ تو سربالایی خواسته شما را برآورده نمیکنه گیربکس فیدلتی حتی سری جدیدش خوب نیست
پاسخ
0
1
2
mina1343 1403/6/5
با سلام خدمت دوستان من نظر شخصی خودم را نسبت به این ماشین اعلام می کنم . به نظر من اولین و مهمترین مشخصه هر کالایی که خریداری می شود باید هدف اصلی آن کا لا باشد پ در خودروی هایما 8 از نظر موتور و گیربکس و هندلینگ ماشین نسبت به رقبای چینی خود واقعا سر تر می باشد از نظر فضای سرنشینان نیز نسبت به ماشنهای هم رده (تیگو 7 لاماری فونیکس) نیز سرتر می باشد در عوض در خودهای که نام بردم فضای صندوق بزرگتر می باشد . از نظر آپشن هم سرتر از خودروهای فوق است .متاسفانه سریهای اول این خودرو با مشکلات کیفیتی همراه بود که اکثر قابل حل می باشد خرابی قطعات پلاستیکی و ... قابل جبران می باشد هندلینگ مناسب در سرپیچها جان نفرات را نجات می دهد .ترمز گیری مناسب می تواند از تصادفات جلوگیری کند رادار نقطه کور و کروز کنترل تطبیقی این ماشبن رانندگی را بسیار آسان کرده است فرمان پذیزی صوتی نیاز به دست زدن به هر دکمه ای را بی نیاز کرده است در کل میتوانم بگویم نسبت به قیمتش و مقایسه با ماشینهای هم قیمتش ارزش خرید دارد و از خرید ش پشیمان نمی شوید
پاسخ
1
2
4
کیارش1376 1403/6/11
سلام من الان حدود ۵ ماه که هایما دارم بجز یک سری موارد مونتاژی در اصل قضیه که گیربکس و سواری ماشین خصوصا در پیچها و جاده های ایران بسیار عالی عمل می‌کند. گیربکس این ماشین واقعا از هم قیمت‌های چینی خود یک سر و گردن بالاتر هست کافی سوار هایما شوید و در جاده های کوهستانی و پر پیچ خم با سربالایی حرکت کنید اونوقته که متوجه می‌شوید از تیگو ۷ و فونیکس و فیدلیتی سرتره
2
2
mokhtarlotfi 1403/6/3
با سلام خدمت دوستان. مدتی هست که این خودرو را خریداری کردم و دارای معایب زیاد ی هست که خدمت شما ذکر میکنم. خودروی که من خریداری کردم مدل 1402 و 52 هزار تا کار کرده بود. معایب: به نظر من بزرگترین عیب این خودرو کیفیت پایین قطعات پلاستیکی هست که بیشتر شبیه اسباب بازی بچه هاست. پلاستیک هایی که برای کاور موتور استفاده شده بعد ا ز 50 هزار تا کار به راحتی شکسته یا در اثر گرما خم شده یا خارهای آن افتاده که متاسفانه به علت پایین بود ن کیفیت خدمات ایرانخودرو مشتری را نا امید میکند. 2. سیستم جلوبندی خودرو به شدت ضعیف و از موارد هست که مراجعه به نمایندگی زیاد دارد. 3. تعمیرات و تعویض گیریبکس یکی دیگر از معایب این خودرو هست . خودرویی را که من هم خریداری کردم تعویض گیربکس داشت. 4. سیستم صوتی خودرو واقعا افتضاح و به خصوص در تابستان که هوا گرم هست مرتب هنگ میکند و ریست میشود. مشکل نرم افزاری هست دارد. 5. بعد از 50 هزار تا کار. قطعات پلاستیکی داخل خودرو کیفیت خود را از دست داد و با باز و یسته کردن به صدا میافتد. 6. در سرعت گیر ها و دست انداز ضربه به راحتی به کابین منتقل میشود. 7. خدمات نمایندگی در مورد خودرویی که من خریداری کرده ام بسیار ضعیت بوده. در آخرین مراجعه که به نمایندگی درخواست تعویض گوی فرمان به علت خرابی را داشتم که متاسفانه نمایندگی هیچ اهمیتی نداده و جوالی که به من دادند این بود که خرابی های خودرو شما زیاد است و مواردی شامل گارانتی نمیشود. 8 دیسک های ترمز بعد از 50 هزار تا کار لبه زیادی پیدا کرده بودند. 9. بال عقب به درست نصب نشده بود و از نمایندگی فراخوان داشت که گفتند خودرو باید چند روز در نمایندگی متوقف شود تا قطعات ارسال و نصب شود. 10. فیلیتر موتور حتی بعد از تعویض هم روی مانیتور اخطار تعویض میدهد.
پاسخ
0
5
3
Amir123456 1403/6/3
سلام و درود مزایا و معایب این خودرو نسبت به فیدلیتی چیه؟ و با اینکه مونتاژش توسط ایران خودرو انجام میشه چرا اینقدر بد فروش و تیراژ تولید پایینی داره نسبت به بقیه چینی های هم رده؟؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/6/5
ظاهر خاص تر از رقبا کابین جادار مناسب خانواده وجود دستیار صوتی شتاب خوب طراحی جذاب جلوی خودرو بوست بالای توربو صندلی ها زیبا و راحت طراحی زیبای داشبورد ارتفاع بالا_طراحی نه چندان عامه پسند عقب صدای بالای موتور در کابین کیفیت رنگ نه چندان مناسب پیشرانه حساس به بنزین سواری اسپرت تر از رقبا هندلینگ نه چندان عالی نااشنا در بازار و خرید و فروش ضعیف
2
0