• مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s
  • مشخصات فنی 8s

مشخصات فنی هایما 8S سال 1401 - 1403

211 دیدگاه
سال
پرچمدار هایما در ایران، نخستین‌بار و در جریان نمایشگاه خودرو تهران در بهار 1401 رونمایی شد. سپس از پاییز همان سال نیز تولیدانبوهش در کارخانه ایران خودرو خراسان آغاز شد. هایما 8S متولد سال 2018 است اما ابتدا از مدل 2019 به بازار جهانی آمد. این خودرو، همه چیزش با سایر کراس‌اورهای خانواده هایما فرق دارد؛ به عنوان مثال، طراحی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری قابل قبول
امکانات رفاهی و ایمنی

نقاط ضعف

محدودیت عرضه به بازار
ساختار دیفرانسیل جلو (نسبت به رقبای کره‌ای)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (GA16)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

192 اسب‌بخار

گشتاور

293 نیوتن‌متر

شتاب

7.8 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4565 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1682 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1560 کیلوگرم

حجم باک

58 لیتر

چرخ جلو

225/55R19

چرخ عقب

225/55R19

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اکو - اسپرت - برف)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - Bluetooth - MirrorLink - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی - دوربین ثبت وقایع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
کیارش1376 1403/10/13
سلام بنده نظر خود را بعد از 4 ماه اعلام می‌کنم. خودروی هایما از نظر شتاب گیری و هندلینگ بسیار عالی عمل می‌کند من تیگو 7 پرو هم سوار شده ام واقعا هایما تو بحث هندلینگ و شتاب گیری در هر سرعتی هماهنگی موتور و گیربکس مشهود هست .یکی از ایرادات هایما سیستم مالتی مدیا آن میباشد و کمی لگ دارد که گپبد قرا. است طبق فراخوان دیگری مثل آپدیت گیربکس برطرف شود .صندلی‌های نرم و خوبی دارد آپشن کروز کنترل تطبیقی خوبی دارد و بسیار کاربردی هست آپشن رانندگی بین خطوطش خوب عمل می‌کند البته اگر خط کشی مناسب پیدا کنبد سیستم فرمان پذیری صوتی آن بد نیست یکم ایراد دارد و نمره 17 میگیرید ماشین خشکی هست که ذات اینجور ماشین‌ها هست برخلاف ماشین تیگو و فیدلتی با بنزین بی‌کیفیت ایران سازگار هست و نیازی به بنزین سوپر یا مکمل‌های تقلبی ندارد در صورتیکه در تیگو سریعا عدم استفاده از بنزین معمولی بدون از استفاده از مکمل خوب نشان دادنثه و ناک موتور ملموس هست که تو دراز مدت خوب نیست مصرف بنزین تو شهر تا الان 10 میباشد .از نظر آپشنهای آپشنهای کاربردی قابل قبولی دارد .شاد و سلامت باشید
پاسخ
0
2
0
ناشناس 1403/10/10
کی میشه از دست این ماشینهای بی اصل و نسب و بی کیفیت چینی راحت شیم و ماشینهای ذات دار و با کیفیت و برند دنیا را با همین قیمت ها سوار شیم،به امید اون روز...
پاسخ
3
3
5
ناشناس 1403/10/16
دوست من آقای کیارش ،روند خودرو سازی جهان به سمت ماشین چینی داره میره؟؟😂😂واقعا دلم برای مردم کشورم میسوزه،،دوست عزیز چین فقط ماشین بی کیفیت خیلی ارزان کپی میکنه ،اگر مردم کشوری هم خرید میکنه ازش بخاطر قیمت خیلی خیلی پایین ماشینهای چینی هست ولی هیچ دوامی ندارن ،مردم ایران با این پولی که برای ماشین چینی بی کیفیت و بی دوام داریم می دهیم باید با همین قیمت ها حتی کمتر مدل بروز تویوتا،بنز ،فورد،نیسان،کادیلاک ،بی ام و... بخریم و سوار شیم
0
3
حرفحساب 1403/10/15
انشاالله بزودی...همه ایران آرزوشون همین هست
0
2
کیارش1376 1403/10/13
سلام دوست عزیز چه بخواهیم چه نه روند خودرو سازی در جهان دارد به سمت ماشینهای چینی پیش می‌رود و آنهم بخاطر فقط قیمت میباشد تا 4 سال آینده تمرکز اصلی و رقابت کلیه خودروهای چینی برای افزایش کیفیت میباشد همانطور هم که الان می‌بینید ماشینهای لوکس بالای 4 تومن مثل trim x از کیفیت خوبی برخودار هست .در گذشته خودروهای چینی کیفیت پایین داشتند ولی روند رشد بسیار چشم گیری بر خلاف خودروهای ایرانی داشته اند و باهمین روند مطمئن باشید آینده خوبی دارند .موفق باشید
3
0
Amire7 1403/9/27
واقعا ماشین راحتیه وقتی توش نشستی بقیه کراس اور های چینی به نظرتون خیلی کوچیک و کوتاه میان.راحت 212 را توی اتوبان باهاش رفتم وزنش برای موتورش مثل یه شوخیه واقعاً گشتاور موتور و قدرت خوبی داره.نمیدونم چرا سرعتشو نوشته 180
پاسخ
0
6
2
ایماااا 1403/9/19
سلام بنده ۲ هفته قبل از اینکه 8s بخرم s7پلاس ۱۴۰۲ داشتم نسبت به s7پلاس که به مراتب سر تر هست چه کیفیت متریال.شتاب . طراحی و مصرف سوخت .مثل s7 از گیربکس at بهره میبره متور بی صدا تر و مثل هایما s7 زنجیر تایم هست.من بین دیگنیتی پرستیژ و هایما 8s خیلی مردد بودم برای خرید از لحاظ اپشن از پرستیژ سرتر هست ولی دیگنیتی متور ۲ لیتری gdi داره که ۲۲۵ اسب بخار قدرت تولید میکنه و فضای اتاق هم بیشتره ولی s8 اتاقش کوچیکتره متور ۱.۶ لیتری داره با ۱۹۵ اسب بخار ولی متور هایما 8s با بنزین یورو ۲ و یورو ۴ و نبود بنزین سوپر کاملا سازگاره و برخلاف پرستیژ ناک نمیزنه و کلا نسبت به امکاناتش و وجود قطعات یدکی و فراوان بودن نمایندگی با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر 8s گزینه منطقی تری نسبت به هم رده های خودش هست
پاسخ
0
5
5
behroz 1403/9/14
سلام حقیقتا بنده اسپورتیج 2013 دارم که قصد کردم بفروشم ویک ماشین چینی صفر بخرم ولی با خوندن نظرها پشیمان شدم ماشین بنده 210 هزارتا کراکرده نه مشکل موتوری دارد نه گیربکسی برام جالبه اکثرا از تقه گیربکس صحبت میکنن همین موضوع رو راجب باقی ماشین های چینی هم دیدم...ماشین بنده فقط یکبار زیربندش عوض شده و لوازم مصرفیش...
پاسخ
0
4
2