J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، میتوان J4 را ارزانترین سدان جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید میکند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزانتر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکستر است. سدان J4 نیز از برند Heyue است
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 4.7
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
زنجیر تایم
جعبهدنده اقتصادی
آپشنهای جدید از پاییز 1401
ترمز عقب دیسکی از مدل 1401
نقاط ضعف
کیفیت رنگ بدنه
تعلیق نسبتا خشک در محور عقب
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با حالت اسپرت و برفپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
103 اسببخارگشتاور
146 نیوتنمترشتاب
11 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4435 میلیمترعرض
1725 میلیمترارتفاع
1505 میلیمترفاصله محوری
2560 میلیمتروزن
1110 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
185/65R15چرخ عقب
185/65R15سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
(از پاییز 1401)ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای - (ترمز عقب دیسکی: از 1401)سیستم روشنایی
دیلایت
(از پاییز 1401)اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
کول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
معینj4 6 روز پیش
به نام خدا
من خودم سمند ef7 و 206تیپ5 داشتم،بالای 20 مدل ماشین خارجی از ژاپنی تا کره و آمریکا هم سوار شدم،الان یک ماهی هست j4خریدم،از ماشین های ایران خودرو سایپا 100 درصدبهتره،از لحاظ نرمی،بی صدا بودن اتاق، صندلی های راحت و کلا حس خوب رانندگی،قیافه جوون پسندی نداره و چندتا آپشن کاربردی مثل دوربین عقب،آینه تاشو و کی لس کم داره که با ده تومن همشو میشه نصب کرد، آقا بخرید پشیمون نمیشد
پاسخ
0
0
2
Mmmmdddddd 1404/3/15
این ماشین دشمن زیاد داره .
نمیدونم چرا🤔
پاسخ
0
0
2
Mgh1986 1404/3/13
سلام
من حدوده ۵ ماهه که ماشین را تخویل گرفتم و توی شهر و جاده خیلی باهاش چرخیدم.
بعضی از نظرات که گفتن شتاب کم و یا پرش توی راه افتادن، میخوام بهشون بگم ببرن نمایندگی و گیربکس را آپدیت کنن، بگن تاخیرش رو صفر کنن براشون. منم اولش خیلی اذیت میشدم و از خریدم ناراضی و عصبانی بودم ولی بعد آپدیت تاخیر گیربکس حدود یکی دو ثانیه شده و خیلی خیلی خوب شد.
الان از تمام نظرات ازش راضیم. فقط سانروف نداره. ولی از نظر فنی، نرمی، ترمزها، فرمان، کیپ بودن اتاق در برابر صدای موتور و سروصدای بیرون، میزان مصرف بنزین و زنجیر تایم داشتن، جادار بودن اتاق و صندوق عقب، هندلینگ خوب توی پیچ ... خیلی ازش راضیم. با این قیمت و شرایط فروش خیلی ماشین خوب و تو دستیه و برای خرید حتما توصیه میکنم.
موفق باشید
پاسخ
0
0
1
رضا 1404/3/12
جک جی ۴ داره شونه به شونه بنز میره جلو. به خدا داره میره جلو. فقط جان هر کی دوست دارید ماشین رو ایرانیزه نکنید. قطعات رو کامل از چین بیارین و اینجا مونتاژ کنید. هر قطعه این ماشین رو که ایرانی کردین کیفیتش کم شده و مونتاژش هم ضعیف تر شده. و اینکه تعلیق رو از این نرم نر و بهتر کنید. لاستیکهای با کیفیت تر بندازین. توان موتورش و هماهنگی موتور و گیربکس رو از اینی که هست هم بهتر کنید تا شتاب اولیه و دنده عقبش بهتر هم بشه. و اینکه کولرش باز هم قوی تر کنید. توان موتوذش ۱۱۰ اسب کنید. به جای باطری ۵۵ باطری ۷۰ میلی آمپر استفاده کنید. و تا میتونید رو بحث تعلیق و ایمنی ماشین کار کنید. تا میتونید. قطعات درجه یکی چینی مونناژ کنید به جای قطعات بی کیفیت و غیراستاندارد داخلی. کاری کنید که فردا ۵۱۱ نتونه جای این ماشین رو بگیره.
پاسخ
3
0
1
رضا 5 روز پیش
ماشین هایی که تو ایران تولید میشن بعد یک مدت افت میفیت پیدا میکنند. ایرادهای مونتاژی اونها زیاد میشه و کم کم یک خودروی خوب به یک خودروی به درد نخور تبدیل میشه. کیفیت ساخت و قطعات و ایمنی و... میاد پایین. این یک رویه ثابت در بعضی خودروسازی های بزرگ و مطرح کشور هست. ولی این اتفاق در کرمان خودرو نیافتاده و جک جی ۴ هنوز افت کیفیت شدید پیدا نکرده. احساس من این هست که کم کم داره این اتفاق میافته و من دارم میگم که کرمان خودرو هم به این مشکلی که خودرو سازی های بزرگ در ایران دارند مبتلا نشه. و یکی از راهها اینه که روز به روز بهتر بشی. شرکتهای خودروسازی دنیا و حتی چین دائم سعی میکنند هر سال بهتر بشن. در کرمان خودرو هم برای اینکه افت کیفیت نداشته باشند. باید سعی کنند روز به روز جک جی ۴ رو ارتقا بدند. سیستم تعلیقش هر سال بهتر از پارسال. موتور و گیربکس همینطور، ایمنی همینطور، آپشن همینطور و حتی تو دو نسخه معمولی و آپشنال ارائه بدند.
0
0
Mmmmdddddd 1404/3/15
فک کنم بیشتر خواستی تو سر این ماشین بزنی😁
0
1
علیرضا52 1404/3/14
سلامداداش یجوری میگی شونه به شونه بنز میره ، که یا بنز سوار نشدی یا خیلی متعصبی.والا منم پارسال از کرمان موتور تحویل گرفتم ، ماشین خوبی هم هست .ولی دیگه خواهشن با بنز مقایسه نکن. بعد هم همه این چیزایی که نوشتی تغییر بدن یعنی داری ازش ایراد میگیری . نه به اون تعریف کردنت و نه به این ایراد گرفتنت.
0
1
Omid125 1404/3/12
سلام داداش دقیقا درسته من خودم سه ساله این ماشین رو دارم به لحاظ فنی و گیربکس خیلی زیاد ازش راضیم ولی با این حال الان دوستم یه ماشین میخواد بخره بهش گفتم جی۴ نخر نمی دونم شاید بخاطر سواری وفنرهای خشک و ترمز ضعیفش باشه
پاسخ
0
1
0