مشخصات فنی جک جی 4 سال 1397 - 1402
سال
J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، میتوان J4 را ارزانترین سدان جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید میکند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزانتر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکستر است. سدان J4 نیز از برند Heyue است
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
زنجیر تایم
جعبهدنده اقتصادی
آپشنهای جدید از پاییز 1401
نقاط ضعف
کیفیت رنگ بدنه
تعلیق نسبتا خشک در محور عقب
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با حالت اسپرت و برفپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
103 اسببخارگشتاور
146 نیوتنمترشتاب
11 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4435 میلیمترعرض
1725 میلیمترارتفاع
1505 میلیمترفاصله محوری
2560 میلیمتروزن
1110 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
185/65R15چرخ عقب
185/65R15سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
(از پاییز 1401)ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
(از پاییز 1401)اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدال شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
کول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
mdf_694@yahoo.com
چرا مدل ۹۹ از ۴۰۲ گرانتر است؟
پاسخ
0
0
0
امیرصالح
سلام من بین تارا اتومات و j4 گیر کردم.آپشن برام مهم نیست ولی بی سر و صدا بودن کابین و همچنین نرمی خودرو خیلی برامداهمیت داره بنظرتون کدوم رو باید بخرم ممنون میشم راهماییم کنی.
پاسخ
3
0
0
Siava5h
جک در کل کابین بی سر و صدا تری داره اما با این وجود نمونه هایی بوده که به خاطر کیفیت مونتاژ کابین بی سر و صدا هم
0
0
Majdi123
شما اگه تارا بخری هرروز باید تو نمایندگی باشی چون خیلی کیفیت پایینی داره ولی چراغ چکش روشن
0
0
Hossini123
تارا اتوماتیک خیلی خشک و با کوبش زیاد همراه نیست اما جک جی ۴ از این جهت عملکرد راضیکنندهتری دارد و سواری آن با آرامش بیشتر و کوبش کمتر همراه است
0
0
siroosh786
باسلام و عرض ادب. اگر دوربین دنده عقب وصل کنم برای j4 آیا گارانتی اون باطل نیشه؟ ممنون از راهنمایی دوستان
پاسخ
3
0
0
Siava5h
نه، اگر هم مشکلی پیش بیاد برای گارانتی سیستم مولتی مدیا هست و کل گارانتی باطل نمیشه
0
0
Hossini123
نکته مهم و جالب توجه اینجاست که برای نصب مانیتور ، با مراجعه به نمایندگی ها، عمدتا مانیتور های سایز بزرگ 11 اینچ و یا 7 اینچ پنل چینی ( دارای جای رم ) به مشتریان معرفی و آن را با قیمت بسیار بالاتر از بازار بعنوان محصول فابریک نصب میکنن
0
0
Hossini123
این پاسخ رایج را اغلب نمایندگی ها به مشتریان میدهند، دلیل آن با کمی تامل مشخص است
0
0
a.yeganeh1366@gmail.com
سلام کسی از آخرین نحوه تحویل J4خبر داره ؟
پاسخ
0
0
0
محمد9211
دوستان سلیقه مهمه ولی من این ماشینو،ام وی ام ۵۵۰ و آریو رو سوار شدم و بینشون از سواری آریو واقعا لذت بردم ولی نمیدونم بازار کدومش بهتره ؛ نظرات هرسه گروه رو خوندم همه از آریو راضی اند . این ماشین بروز تره و همین قلقلکم میکنه که بخرم ...لطفا کسایی که دارن راهنمایی کنن
پاسخ
1
0
0
AOmids
سلام داداش من الان ۱ سال دارم ۱۵هزارتا راه رفتم باهاش اولا از لحاظ فنی تا حالا اصلا از یتم نکرده فقط ذات همه سی وتی ها اینه که نسبت به عکس العمل روی گاز برای شتاب آنی کمی ضعیفه ،ولی باز برای من راضی کننده هست اگه تخته گاز کنی،دوما فکر میکنم مشکل کلی این ماشین کمک فنرهاش باشه،کمک جلو کورس ارتفاعش کمه وفنر عقب خیلی خشکه کمکش رو هم عوض کدم دیدم در این ناباوری یکطرفه هست،مشکل دگه ای ندیدم مصرف سوخت هم اگه زیا با گاز بازی نکنی حدود اندازه ۲۰۶ هست
0
0