• مشخصات فنی j4
  • مشخصات فنی j4
  • مشخصات فنی j4
  • مشخصات فنی j4
  • مشخصات فنی j4
  • مشخصات فنی j4

مشخصات فنی جک جی 4 سال 1397 - 1403

829 دیدگاه
سال
J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، می‌توان J4 را ارزان‌ترین سدان جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید می‌کند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزان‌تر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکس‌تر است. سدان J4 نیز از برند Heyue است
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

زنجیر تایم
جعبه‌دنده اقتصادی
آپشن‌های جدید از پاییز 1401

نقاط ضعف

کیفیت رنگ بدنه
تعلیق نسبتا خشک در محور عقب

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1397 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با حالت‌ اسپرت و برف

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

103 اسب‌بخار

گشتاور

146 نیوتن‌متر

شتاب

11 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4435 میلی‌متر

عرض

1725 میلی‌متر

ارتفاع

1505 میلی‌متر

فاصله محوری

2560 میلی‌متر

وزن

1110 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

185/65R15

چرخ عقب

185/65R15

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

(از پاییز 1401)

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

(از پاییز 1401)

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

سفارشی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/22
دقت کنید تا تحویل گرفتین یه بالانس خوب ۴ چرخ رو انجام بدین بعد ۱۰۰۰ کیلومتر راه رفتن،از زمین تا آسمون فرقش میشه
پاسخ
0
0
1
شمشیر 1403/1/18
دوستان عزیز جک سوار لطفا نظراتتان را به اشتراک بگذارید ممنونم
پاسخ
0
0
0
سینا علیزاده 1403/1/2
سلام دوستان کسی میدونه سرویس اولیه چند کیلومتر باید باشه برای این ماشین ؟ من تو مسافرتم حقیقتا گیر کردم میترسم رد کنم کیلومتر و از گارانتی خارج بشه
پاسخ
2
0
0
شمشیر 1403/1/11
سلام دوست عزیز ۵۰۰۰ کلیومتر یا مدت زمان ۵ ماه
0
1
Mazyar77 1403/1/9
سلام ،سرویس اولیه ۵۰۰۰کیلومتر یا ۶ماه کارکرد هستش،البته هر کدام زودتر برسه.تا ۶۰۰۰هزار کیلومتر هم ببری مشکل ندارد اما به نظر من رو ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰سرویس اولیه رو انجام بدین خیلی بهتره و روغن خودروتان رو هر ۳۰۰۰تا ۳۵۰۰تعویض کنید خیلی بهتره.
0
1
Mazyar77 1402/12/24
سلام دوستان ، من قبلاً خودروهای داخلی زیادی داشتم و ماشین قبلیم هم تارا دستی بود با ۷۰۰۰۰کارکرد در مدت دوسال ،اما حدود دو ماهه که جک خریدم و چند مسافرت هم باهاش رفتم در حدود ۱۱۰۰۰کیلومتر راه رفته. اوایل که ماشین صفر کیلومتر خریدم تا مدتی خشک بود ولی لاستیک‌ها رو عوض کردم و۲۰۵ چینی انداختم ، ماشین نرم شد ولی ماشین جک بنظر من یک ضعف داره و اون ی مقدار گیجی پشت هستش که اون هم بخاطر ارتفاع نسبتاً زیادش و فاصله کم بین دو محور که در جاده هایی که تازه بارون زده کمی اذیت میکرد که با لاستیک ۲۰۵کویر عاج ریز بهتر شد.بخاطر گیربکس cvt کمی مکث ابتدایی تو حرکت داره ولی تو حالت اسپرت شتابش خیلی بهتره.البته تو سرعت بالای ۱۳۰صدای باد و موتور و حتی لرزش بدنه نسبت به خودرو های داخلی که داشتم مثل تارا، ال نود ،۲۰۶ SD,خیلی کمتره و در آخر نسبت به نمای بیرونی و اندازه خودرو از فضای داخلی خیلی خوب استفاده کرده و همینطور اینکه سیستم صوتی رضایت بخشی داره . سپاس
پاسخ
0
0
6
رامین121 1402/12/21
سلام دوستان.ال 90 داشتم.لطفا راهنمایی بفرمایید بین j4 و ساندرو اتومات حدود 50هزار کارکرد مدل 96 کدوم انتخاب بهتری هست و چرا؟
پاسخ
2
0
0
شمشیر 1403/1/11
سلام قطعا جک ۴ عالی هست من خیلی تحقیقات داشتم و اکثریت دارندگان از جک۴ راضی بودند
0
0
بهنام62 1402/12/23
قطعا جی 4 بهتره من خودم ال90 اتومات داشتم اول شک داشتم به خرید جی 4 ولی اینطور نبود. ممکنه تو تعویض دنده و معکوس یه مقدار بخوره تو ذوق ولی این خاصیت گیربکس cvt هست
0
5