J4 محصول 2013 است و جایگاهی بین J3 و J5 دارد. از آنجایی که تولید J3 در 2013 متوقف شد، میتوان J4 را ارزانترین سدان جک به حساب آورد. جک، محصولاتش را در قالب دو برند مختلف تولید میکند؛ یکی Heyue مختص محصولات ارزانتر و دیگری Refine که مختص محصولات نسبتا لوکستر است. سدان J4 نیز از برند Heyue است
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 4.8
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
زنجیر تایم
جعبهدنده اقتصادی
آپشنهای جدید از پاییز 1401
ترمز عقب دیسکی از مدل 1401
نقاط ضعف
کیفیت رنگ بدنه
تعلیق نسبتا خشک در محور عقب
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با حالت اسپرت و برفپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
103 اسببخارگشتاور
146 نیوتنمترشتاب
11 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.2 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4435 میلیمترعرض
1725 میلیمترارتفاع
1505 میلیمترفاصله محوری
2560 میلیمتروزن
1110 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
185/65R15چرخ عقب
185/65R15سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
(از پاییز 1401)ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهای - (ترمز عقب دیسکی: از 1401)سیستم روشنایی
دیلایت
(از پاییز 1401)اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
کول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Nima098 1404/8/17
تقریبا خلاصه داشتن این ماشین رو میگم
۱. ماشین خوبیه نسبت به قیمتش کلا ماشین اقتصادیه!
۲.از موتور آنچنان توقع زیادی نداشته باشین معقول هست و خیلی خوب نیست
۳.نمیدونم شمارو ولی از پشت ماشین وقتی گاز میدی یه خر خر خیلی زیادی یه لحظه میاد نمیدونم چیه
۴. شتاب خوبی نسبت به ۱۰۳ اسب بخار بودن داره
۵. اگه درآورده پشتیبانی پس از فروش بگم افتضاحه طرف اصلا حوصله حرف زدن نداره هی میگی یه قطعه رو چک کن میگه باشه قطع میکنه بازم زنگ میزنی میگه چک نکردم باش بعداً میکنم از جلو سمت راننده یعنی راست صدای خش خش خیلی زیادی میاد از تایر کسی می دونه چیه؟
پاسخ
1
0
1
Babak2023 1404/8/19
سلام من شاهین اتوماتیک دارم این خرخر که گفتید ماشین منم داره ... مخصوصا موقع تعویض دنده یک به دو ...خود نمایندگی هم نمیدونه چیه
0
1
نگااار 1404/8/10
سلام دوستان من فروردین ۱۴۰۴ ثبت نام کردم و قرار بود شهریور تحویل بدن که هنوز که آبان هست ندادن. آیا کسی گرفته؟
پاسخ
1
0
0
Nima098 1404/8/16
بله متاسفانه اصلا دقیق نیستن و اصلا به قول دادن خودشون عمل نمیکنن
0
1
ناشناس 1404/8/9
سلام
من مدل ۱۴۰۲ دارم. تجربه ۷۵ هزار کیلومتر رانندگی با جی ۴ رو خدمتتون میگم. در ضمن بگم که کلا زیاد رانندگی میکنم، تا حالا نزدیک به ۵۰۰ هزار تا با انواع ماشین های ایرانی و خارجی رانندگی کردم(یه جورایی شغلم رانندگیه). از تیبا و کوییک و پراید و پژو ۴۰۵ و پارس و سمند و دنا و تارا و آریو و ال نود و دلستر و سوزوکی ویتارا و چانگان cs35 قدیمیتر ها و cs55 جدیدا. هیچ تعصبی هم ندارم و صرفاً جهت راهنمایی بیان میکنم.
۱. از نظر مصرف سوخت که حدود ۷ تا ۸ بدون کولر توی جاده میسوزونه، تو شهری خیلی بیشتر، به نسبت حجم باکش، زود به زود باید به پمپ بنزین مراجعه کنید.
۲. در مورد کروز کنترل، در ابتدا خوب بود، ولی بعد از اینکه نمایندگی بخاطر یک سری مشکلات ترمز خودرو ECU رو به روز رسانی کرد، دیگه کروزش بهم ریخت. یعنی هنگام جبران کاهش سرعت (حتی در حد ۲ تا ۳ کیلومتر)، دور موتور رو خیلی میبره بالا، گاهی میبره حدود ۵ تا ۶ هزار. به نمایندگی مراجعه کردم حل نشد.
۳. یه تاخیر پدال گاز داره که میگن طبیعیه... . بردم نمایندگی خیلی کم شد ولی صفر نشد؛ و مقداری هم من عادت کردم.
۴. کولر موتور واقعا خوبه، تو گرمای تابستان سر ظهر هم تو شهرهای گرمی مثل اصفهان و قم، کن نمیاره
۵. بلحاظ کیفیت ، بنظرم کلا کیفیت گیربکس و زیر و بند و کمک و شاسی ها پایینه، یکبار جعبه فرمان تو کارکرد ۴۰ هزار عوض شد که خوشبختانه شامل گارانتی بود؛ کمکهای جلو هم در دوره گارانتی تعویض شدند.
۶. شتاب ماشین معمولیه، ولی بخاطر گیربکس cvt، تو سربالایی ها کم نمیاره. ولی اینجوری نیست که اگر توی سبقت گیر افتادند بتونید از معرکه فرار کنید...
۷.هندلینگ ماشین خوبه، نرم و راحت. از پژو ۴۰۵ و همخانوادههاش خیلی خیلی بهتره. قبلاً آریو داشتم که با اختلاف زیادی از همه ماشینهای زیر ۱.۵ میلیاردی بهتر بود.
۸. کلا اتاق قوی نداره، در حد ماشین های ایران خودرو و سایپا هستش.
۹. مولتی مدیای خیلی سادهای داره، به زور مسیر یاب رو باز میکنه.
۱۰. کیفیت صندلیهاش خوبه، ولی برای بهبود ارگونومی و کمر درد، من پشت گردنی و پشت کمری گذاشتم؛ خیلی بهتر شد.
۱۱. کیفیت متریال داشبورد و داخل اتاقش بهتر از ماشین های ایرانی ایران خودرو و سایپا هستش.
خلاصه بگم، اگر قسطی میخواهید خرید کنید، با در نظر گرفتن اینکه اولش پول زیادی نمیدید و صاحب ماشین نو میشوید ، انتخاب خوبیه، لذت رانندگی خیلی بهتری نسبت به ماشین های تولید داخل در محدوده قیمت خودش داره.
ولی اگر پول نقد دارید تارا، بسترن B30، کم کارکرد بگیرید بنظرم بهتره.
پاسخ
1
1
3
Mmmmdddddd 1404/8/11
معلومه که دلال ماشین هستی.
0
2
جکj4 1404/8/7
ازنظرشتا وسرعت هیچ ماشین هم رده خودش به گردپاش نمیرسن دارم که میگم ۳ساله سوارشم
پاسخ
0
0
4
جکj4 1404/8/7
سلام
من از۱۴۰۱تاالان یعنی آبان۱۴۰۴ جکj4 سوارم قبلش پیکی پیکان پرایدآردی ۴۰۵ سمندرانا دنا بعدشم جک
تواین۳سال۷۰۰۰۰کارکردداره ازشمال تاچابهارازشمال تاقشم ازشمال تالرستان ازشمال تامشهد مسافرت های خانواده ۴نفره بوده بااکثرخودروهای قبلی هم مسافرت رفته بودم.اصلادلیل خرید j4مسافرت زیادخانوادگی بوده..فقط وفقط میتونم ۱ ایرادکوچیک بگیرم که حل شدنیه اینه که عقب ماشین نسبت به ۴۰۵ سمندخشکتره.بغیرازاین بی انصافیه که ایرادازش بگیرین البته توهم ردیف هاش ..من توسربالایی ماشینم راه نره جون نداشته باشه ۱۰۰۰تومن براش پول نمیدم ...توی تابستون بامسافرتکمیل صندوق پرلوازم باکولرروشن سربالایی گردنه های هراز حیران واسدآبادجاده کرمانشاه لاین سبقت ماشین هم رده ای به گردپاش نمیرسن...همیشه میگم کاش زودترمیخریدم..بعد۳سال مصرف فقط باطری ولاستیک عوض کردم خداییش لنت هاش همه فابریکن ۴چرخ لاستیک۲۰۵چینی بستم ۵۰درصدنرم ترشد..من تابستون بالای ۲۰باییلاق جاده هرازکوه نوامیرم بعضی جاها که توحالت دستی میزارم میخوادبکنه بره بالا.....فقط بایدناناز تربیتش نکنی ماشین برای گازدادن وراه رفتنه تا۱۷۵راحت پرش کردم....بخرین که بهترازایرانی هاست
پاسخ
0
2
4






