بررسی مشخصات جک S3
بررسی مشخصات جک S3
بررسی مشخصات جک S3

برند JAC که با تلفظ «جک» در بازار کشورمان مشهور شده، از جایگاه بهتری نسبت به دیگر برندهای چینی برخوردار است. پس از عرضه مدل‌های نسبتاً موفقی نظیر سدان سایز متوسط J5 و کراس‌اور توربوشارژ S5، در تابستان 1396 کرمان‌موتور مدل جدید S3 را به‌عنوان دومین کراس‌اور جک در ایران، معرفی کرد. S3 کراس‌اوری کوچک با ظاهری عجیب اما گیراست. S3 متولد سال 2014 میلادی است و هرچند که بار اول در 2015 و بار دوم نیز در 2016 فیس‌لیفت شده، ولی نسخه‌ای که در ایران حضور دارد همان مدل 2014 است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای جک S3

    • تعلیق نرم
    • امکاناتی بیشتر از CS35
  • معایب جک S3

    • عایق‌بندی کابین
    • فضای محدود ردیف عقب
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس CVT با حالت‌ زمستانی و اسپرت
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 107 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.8 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4325 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1660 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2560 میلی‌متر
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • حجم باک 45 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
287 دیدگاه

mohamad8564(457 روز پیش)

من حدود ۲ماهه که خریدمشو حدود ۳هزارتا راه رفتم...... خیلی ترس داشتم از خریدش ..... یکی برای کم بودن قدرت متور.... یکی صداش..... باید بگم الان واقعا خوشحالم و راضیم از خریدم..... تو شتاب اولیه یکم ناز داره ولی شتاب ثانویه خیلی معرکست.... صداشم اسپرته و جذاب.... فضا جلو و عقب خیلی زیاده قشنگ میشه پارو آزادانه جا بجا کرد حتی عقب..... مصرف سوختش تو شهر ترافیک ۷.۵ - ۸ ...... تو جاده کفی بین ۶تا۷ یکم سرازیری باشه تا ۵.۵ رکورد زدم..... تو جاده یبار شیطونی کردم ۱۹۰ تا رفتم بدونه فشاری خیلی راحت رفت..... ماشین خوبیه واقعا تو این رنج قیمت خیالتون راحت که بهترینه..... من از پشت ماشین های ایرانی اومدم جک سوار شدم واقعا خودرو های داخلی چی هست ما سوار میشیم.... در ضمن اینایی که میگن x33 خوبه، من تجربه رانندگی ندارم ولی زیاد توش نشستم باید بگم هم کمر درد گرفتم هم پا درد فضایه جایه پا داخلش افتضاحه و صندلی های استخونی ... اینایی که میگن فضا پا خوبه قطعا قدشون زیر ۱۵۰ هست

AmirAbasMaleki (443 روز پیش)

۱۹۰ تا دور موتور رو چند بود؟

Amir1400 (439 روز پیش)

x33 قدیم که جلو جای پا نداره... خشکم هست

Hfb (438 روز پیش)

در جواب به AmirAbasMaleki این ماشین ۱۹۰ تا نمیره سرعت اخرش طبق گفته کرمان موتور ۱۷۰ هست

mohamad8564 (435 روز پیش)

من لحضه ای حدود ۱۹۰ رفتم تو جاده یکم سرازیری دور متورم تا لحضه شتاب گیری رو ۶بود.... یلحضه سرگاز کردم دورموتور ۵هزار بود بعدش سریع سرعتم رو ۱۰۰ نگهداشتم البته تو اون سرعت یکم عقبش گیج میزد..... ولی عموما ۱۸۰تا کسی رانندگی نمیکنه منم اشتباه کردم ... من که نهاید ۱۲۰برم

Aaaaaa1 (411 روز پیش)

داداش x33s از این از لحاظ موتوری و فضای کابین بهتره

AmirAbasMaleki (408 روز پیش)

در جواب Hfb هر ماشینی رو فشار بیاری میتونه ۲۲۰ هم بره الان پارس رو زده۱۹۰ تا ولی مردم باش ۲۳۰هم رفتن

Amir12 (397 روز پیش)

تا جایی که اطلاع دارم اگر 160 کیلومتر رو برای مدت چند دقیقه تخته گاز کنید بطور اتومات گیربکس خلاص میکنه، برای آسیب نرسیدن به گیربکس خودرو. تابحال تست نکردم اما 190 رفتن مگر اینکه تو سرازیری باشه من بعید میدونم اینقدر بره

A57 (96 روز پیش)

شاید اون موقع آدرنالین بدنت رفته بالا ۱۵۰ یا ۱۶۰ رو ۱۹۰ دیدی چون تا ۱۷۰ سرعت میره این ماشین

Rreza (93 روز پیش)

۱۹۰ بدون فشار برای خودرو ۱۰۷ اسبی !!!!!!!

Shahsavan(186 روز پیش)

سلام به همگی.. دوستان اگه میشه منو راهنمایی کنید که آیا این ماشین در بازار ایران مشتری پسند هست یا خیلی ماشین بد مشتری هست.. آخه من آریو داشتم و با اینکه ماشین خوبی بود خیلی اذیت شدم تا ماشین فروختم..میخواستم بدونم آیا این ماشین هم مثل آریو هست یا نه..چون خیلی تو بازار قیمتهای متفاوتی داره..واسه همین واقعا ادمو به شک میندازه

Xoyxyolv (96 روز پیش)

جک s5 برعکس این بازار خرید فروشش عالیه و از همه لحاظ خیلی سرتر از s3 هستش اگر میخای اینو بگیری بجاش s5 یکی دو مدل پایین تر بگیر

Hoseinmajidi(433 روز پیش)

من مطمئن هستم کسایی که اینجوری با آب و تاب از این اسباب بازیها تعریف میکنن،سوار ماشین ژاپنی یا کره‌ای نشدن.بابا با این ۵۵۰میلیون،میشه کرولا یا کمری مدل پایین یا مثلاً سراتو سایپا گرفت.حتی اگر کمی رنگ هم داشته باشند بازم منطقیه.درسته آپشن خاصی ندارن.اما به معنای واقعی مرگ ندارن.نرم و بی صدا،پر شتاب،جون دار.با اصالت.همیشه هم پول نقد هستن. به خدا ما چندسال پیش یه کمری بیسیک مدل ۲۰۰۶ گرفتیم که به جرأت ماشین بیست دست چرخیده بود.اما هنوز سره پا بود.با همین بنزین اشغال،نمیشد بهش گاز داد این ماشینی که مثال زدم،حتی ترمز ای بی اس هم نداره.نه سانروف،نه رینگ اسپورت،هیچی خلاصه.فقط یه تعلیق نرم و کارآمد و یه موتور ۲۴۰۰سی سی تنفس طبیعی جون دار و سگ جون موفق باشید و منطقی تصمیم بگیرید گول این ماشینای صفر و پر زرق و برق رو نخورید وسلام

Hfb (429 روز پیش)

دوست عزیز لطفا اول خودرو جک s3 رو تست کنید و بعد بگید اسباب بازیه ما به سلیقه شما احترام میذاریم. تویوتا جون سختتتون مبارک لطفا شما هم برای سلیقه خریدار جک s3 احترام قائل باشید. در ضمن ماشین ۱۶ سال کار کرده هر چقدر هم جون سخت باشه هر روز تعمیر گاهی

ALI0069 (416 روز پیش)

ماشین سواری با شاسی کلا قضیش فرق داره.. سواری چینی رو سوار شو ببین همون تویویتاست ولی قیمت خیلی کمتر و هزینه نگهداری پایینتر... اونقدر نرمه عین پنبه با وزن زیاد و شتاب عالی

6425 (415 روز پیش)

معلومه که سوار نشدیم ، اگه شده بودیم اینجا چی کار می کردیم که با شما جر و بحث کنیم ،. الان تو صفحه ژاپنی سوارا بودیم و ژست خود برتر بینی می گرفتیم .

Mahyarnt (408 روز پیش)

کرولا و کمری خوب و تمیز الان زیر ۷۰۰ نیست دوست عزیز

majidjj (365 روز پیش)

اون ماشنایی که شما میگی مدل پایین دیگه دارن به خرج میفتن و های و هویشون افتاده و رسیدن به وای و ووی

A57 (96 روز پیش)

اولاً مقایسه ماشین شاسی و سواری کار درستی نیست دوماً این ماشین هایی که گفتید باید بری بگردی مدل پایین شون رو بگیری که خیلی میوفتی تو خرج ولی این ماشین همین الان صفرش هست کارکرده ها هم اکثرا مدل ۹۸ اینا هستن که طبیعتا خرید s3 بصرفه تره!

M0HAMMAD(98 روز پیش)

ایکس 33 گیربکس AT خیلی از اس ۳ سر تر هست.یکی از دوستانم داشت و فروخت .میگفت تو شتاب اولیه به علت گیربکس تنبل CVT ضعیف بود و فضای کوچکی داشت برای خانواده ۵نفره.

Iman73(102 روز پیش)

خداییش من سه چهار ماهه مدل ۹۷ جکs3 رو خریدم واقعا رانندگیش با ماشینای ایرانی قابل مقایسه نیست و حتی نسبت به تیگو ۵ که اشنامون داره جاده کوهستانی روستای هراز میریم تیگو بوی صفحه کلاجش همه جا پخش میشه ولی من تا حالا خداروشکر مشکلی نداشتم.سنسورهاشم عالی هستن

yaserQQQ(234 روز پیش)

سلام من 7 ماه دارم این ماشین رو و باهاش تو جاده چالوس و هراز و چند تا آزاد راه نشستم، قبلا 405 و دنا دستی داشتم. از لحاظ موتوری تو حالت درایو یکم کند راه میافته ولی اگه پدال رو فشار بدین رو سرعت 20 تا 30 معکوس میکشه و شتابش خیلی خوب میشه. توی جاده هم در حالت اسپرت از دنا و پژو خیلی بهتره و حداقلش اینه که نگران سرسیلندر نیستی. به نظرم تنها ایرادش صندلیش هست، نشیمن کوچیکی داره و تا زیر زانو نمیاد و توی رانندگی طولانی پا درد میگیره(توی صندلی دنا رو بیشتر دوست داشتم). از لحاظ الکترونیکی همه چیش اوکی هست , و دکمه های فرمونش قاطی نمی کنه. ترمزش هم شاید اشتباه کنم ولی حس می کنم وزن ماشین نسبت به سیستم ترمز یکم زیاده ، ترمزش یه هوایی حال نمیده... البته نظر من تجربی هست

AmirRPM (228 روز پیش)

سلام بله اکثر فرمایشات جنابعالی صحیح است، فقط چند مورد من اضافه میکنم، یکی اینکه بهتره تو هرباک بنزین، اکتان بوستر کاسپین بریزید، خیلی خیلی تو شتاب و نرم کار کردن موتور ماشین کمک میکنه و صدای موتور تقریبا صفر میشه و باعث میشه در طولانی مدت موتور مستهلک نشه مورد بعدی درخصوص ترمز است، به علت اینکه فنر کمکهای این ماشین، خیلی نرمه و زیاد بازی میکنه، هنگام ترمزگیری شدید، جلوی ماشین پایین میاد و باعث انتقال حس عدم اطمینان به سرنشینان میشه، به نظرم اگه فنرهای کمک با نوع دیگری تعویض شود و یا از بالشتک کمک‌فنر استفاده گردد، مورد ترمزگیری و بازی‌کردن‌های عرضی خودرو کم میشه ولی درعوض یکم سواری ماشین خشکتر خواهد شد.

RaminRamRK (175 روز پیش)

من لاستیک جلو رو یکم پهن تر گذاشتم عالی شد

Kiarash11(190 روز پیش)

سلام. تا به حال کسی موفق شده که ماشین در رهن کرمان موتور را فک رهن کنه؟

12hhf(199 روز پیش)

سلام بین جکs3 یا چانگان کدوم بهتره بعد میخواستم بدونم کدوم خرید و فروش بهتره

12345b(207 روز پیش)

سلام بین دنا پلاس توربو اتوماتیک صفر ۱۴۰۱ و جک s3 صفر ۱۴۰۰ کدوم بهتره.من الان دنا دارم

HosseinReihanian (203 روز پیش)

سلام وقت بخیر ، در کل مقایسه بین سدان و کراس اور شهری چون در یک کلاس نیستند درست نیست. اما در مقام مقایسه جک S3 , از لحاظ ایمنی، ESP یا همون کنترل پایداری داره که به نظر من اصلی ترین ارجحیتش نسبت به بسیاری از خودروهای داخلی هست. توان موتورش مثل دناپلاس توربو اتوماتیک نیست و در دنده عقب ضعیفتر از اونه‌. من به شخصه انتخابم به خاطر پارامترهای ایمنی بالاتر ، جک S3 هست.

Mohamad2023(264 روز پیش)

بنده ۱۵۰۰ کیلومتر با این ماشین راه رفتم. قبل از این پژو ۲۰۷ داشتم. سواری ماشین نرمه و واقعا یه کلاس بالاتر از خودرو ایرانیه. صدای داخل ماشین معقوله و اذیت کننده نیست‌. صدای جاده خیلی کم داخل میاد ولی صدای موتور تو شتابگیری کمی زیاد هست. شتاب ماشین خوبه، مصرف ماشین از ۲۰۷ کمتره . متریال داخلش هم از خودروهای داخلی خیلی بهتره. بزرگترین نقطه ضعفش دنده عقبش هست. مانیتورش اندرویده وقابلیتدنصب نرم افزار داره و تاخیر هم نداره. قابلیت اتصال اینترنت هم داره ولی تنظیمات پیشرفته صدا تداره.

AmirRPM (228 روز پیش)

درخصوص صدای موتور، پیشنهادم اینکه تو هرباک بنزین، اکتان بوستر کاسپین بریزید، خیلی خیلی تو شتاب و نرم کار کردن موتور ماشین کمک میکنه و صدای موتور تقریبا صفر میشه و باعث میشه در طولانی مدت موتور مستهلک نشه درخصوص دنده عقب، من خارج از نمایندگی، آپدیت ایسیو انجام دادم واقعا ماشین متحول شد، برنامه‌ای که خود کرمان موتور به ماشین زده، خیلی برنامه ایرادداری است، بعد از آپدیت هم تو دنده جلو و هم دنده عقب مشکل کم‌توانی رفع شد و در کل شتاب و عدم تاخیر گیربکس مرتفع گردید. هزینه آپدیت حدودا پانصدهزار تومان شد ولی ارزش داشت.

Show More