• مشخصات فنی s3at
  • مشخصات فنی s3at
  • مشخصات فنی s3at

مشخصات فنی جک S3 اتوماتیک سال 1396 - 1403

556 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
برند JAC که با تلفظ «جک» در بازار کشورمان مشهور شده، از جایگاه بهتری نسبت به دیگر برندهای چینی برخوردار است. پس از عرضه مدل‌های نسبتاً موفقی نظیر سدان سایز متوسط J5 و کراس‌اور توربوشارژ S5، در تابستان 1396 کرمان‌موتور مدل جدید S3 را به‌عنوان دومین کراس‌اور جک در ایران، معرفی کرد. S3 کراس‌اوری کوچک با ظاهری عجیب اما گیراست.
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

تعلیق نرم
امکاناتی بیشتر از CS35

نقاط ضعف

عایق‌بندی کابین
فضای محدود ردیف عقب

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با حالت‌ زمستانی و اسپرت

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

107 اسب‌بخار

گشتاور

155 نیوتن‌متر

شتاب

10.8 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4325 میلی‌متر

عرض

1765 میلی‌متر

ارتفاع

1660 میلی‌متر

فاصله محوری

2560 میلی‌متر

وزن

1250 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP5 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای جک S3 اتوماتیک در بازار

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک

رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک

مقایسه
چانگان CS 35 (مونتاژ)

چانگان CS 35 (مونتاژ)

مقایسه
ام وی ام X22 اتوماتیک ساده

ام وی ام X22 اتوماتیک ساده

مقایسه
دیدگاه کاربران
رضاایران 1404/1/25
سلام خدمت همه که پولشون رو با زحمت جم میکنند. اول اینکه راحتی و کیفیت در کابین ماشین چینی اونقدر عالیه که نمیدونم چرا اشخاصی نادیده میگیرند. دوم اینکه ما اونقدر با ترس این ماشین رو خریدیم فکر میکردیم حالا که تیوفایو رو دادیم رفته این ماشین چینی مارو اذیت خواهد کرد اونم چون کیلومترش بالا بود مجبور شدیم بفروشیم.(به خرج افتاده بود) در کل خیالتون راحت ماشین عالی و کم خرج ...باب سفر و تو شهری با مصرف کم بنزین. صدای کابین که دوستان فرمودن در برابر تیوفایو هیچه. ما که چنین مشکلی نداریم. در سربالایی ها و ییلاقات شمال با دنده دستی برید.هر ماشین قلقی داره این ماشین چینی ها اگر به موقع روغن گیربکس و موتور رو و فیلترهاشو تعویض بفرمایید هیچ خرجی ندارند. لدتشو ببرید. به امید اینکه تحریم ها برداشته بشند و سیاست ها عوض بشند و هممون بتونیم از بهترین ماشین های روز دنیا استفاده کنیم. البته که ما بی ام و و آئودی سوار شدیم مونتاژ چین بود تو آلمان.
پاسخ
0
0
0
Hamidekhali 1404/1/24
عرض ادب بدون تعصب نظرم مینویسم برای عزیزان 1: صندلی های این ماشین راحت نیست 2: تعلیقش نه میشه گفت خشکه نه میشه گفت نرم 3: عایق بندی کابین عالیه و فقط وقتی دور موتور سه هزار رد کنه صدای موتور میاد 4: تاخیر حرکت اولیه رو مثل آریزو5 اصلا نداره 5: شتاب در لحظه خوبی نداره ولی بعد از سه چهار ثانیه شتاب بی نظیری میگیره...از لحاظ قدرت در حد ساندرو اتومات میشه روش حساب کرد نه بیشتر... 6: مصرف سوختش خیلی خیلی کمه....توی شهر 7.5 تا 8.5 ۷: لوازم یدکیش فراوونه و قیمتش یکم مناسب تر از ماشینای مدیران هستش 8 : از لحاظ آپشن هم نداشتن کیلس استارت و آینه تاشو برقی براش ضعف محسوب میشه تو این رنج قیمت
پاسخ
0
0
0
Ysn 1404/1/23
سلام من حدود سه ماه که این ماشین رو خریدم و با دقت مو به مو کامنت ها رو خوندم . نداشتن شتاب اولیه که هیچ شتاب ثانویه هم چنگی به دل نمیزنه. کلا ماشین بسیار بسیار کند و آرومی هستش صدای باد در جاده از سانروف و درها به شدت شنیده میشه .هر از چندگاهی از هر طرف صدایی میاد مثلاً از در یا چراغ های بک لایت ایراد داره و لرزش داره فکر میکنم برای یک میلیارد سی صدی که دادم و چینی بودنش باید برم کلاهمو بندازم رو هوا. نمیتونم بگم ماشین بهتری هم هست تو این رنگ قیمت ولی در کل امیدوارم از لحاظ موتوری ایرادی پیدا نکنه
پاسخ
0
0
0
AkbarSh 1404/1/23
با سلام بنده در ۲۰ سال گذشته بعلت داشتن علاقه و امکان ، ماشین های زیادی خریده و همزمان استفاده کرده ام. (جسارتا میشه گفت هر ماشینی ، اروپایی، ژاپنی، دیگه اسم نمیارم که بعضی دوستان مسخره نکنند که الان چرا چینی سوار میشی ، بخاطر مشکلات اقتصادی…) جک اس ۳ قطعا بهترین گزینه تا رنج قیمتی یک و نیم میلیارد هست. یکساله دارمش ، هم تو جاده هم تو شهر بهترین گزینه هست. قطعا اگر پول بیشتری پرداخت کنید گزینه های بهتری وجود دارد ولی تو این رنج بدون شک گزینه عالی میباشد. متشکرم
پاسخ
0
0
1
مصطفی1 1404/1/18
سلام دوستان بنده یکسال و اندی این ماشین رو دارم رو شصت هزار هم خریدم الان نود خورده ای رفته واقعن بدون هیچ تعصبی ماشین فوق العاده ایه نصبت به قیمت و همرده های خودش فوق‌العاده ماشین کم خرجیه اصلا هم ندیدم کم بیاره
پاسخ
0
0
1