برند JAC که با تلفظ «جک» در بازار کشورمان مشهور شده، از جایگاه بهتری نسبت به دیگر برندهای چینی برخوردار است. پس از عرضه مدلهای نسبتاً موفقی نظیر سدان سایز متوسط J5 و کراساور توربوشارژ S5، در تابستان 1396 کرمانموتور مدل جدید S3 را بهعنوان دومین کراساور جک در ایران، معرفی کرد. S3 کراساوری کوچک با ظاهری عجیب اما گیراست.
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
تعلیق نرم
امکاناتی بیشتر از CS35
نقاط ضعف
عایقبندی کابین
فضای محدود ردیف عقب
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1396 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVT با حالت زمستانی و اسپرتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
107 اسببخارگشتاور
155 نیوتنمترشتاب
10.8 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4325 میلیمترعرض
1765 میلیمترارتفاع
1660 میلیمترفاصله محوری
2560 میلیمتروزن
1250 کیلوگرمحجم باک
45 لیترچرخ جلو
205/55R16چرخ عقب
205/55R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP5 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
رضاایران 1404/1/25
سلام خدمت همه که پولشون رو با زحمت جم میکنند. اول اینکه راحتی و کیفیت در کابین ماشین چینی اونقدر عالیه که نمیدونم چرا اشخاصی نادیده میگیرند. دوم اینکه ما اونقدر با ترس این ماشین رو خریدیم فکر میکردیم حالا که تیوفایو رو دادیم رفته این ماشین چینی مارو اذیت خواهد کرد اونم چون کیلومترش بالا بود مجبور شدیم بفروشیم.(به خرج افتاده بود) در کل خیالتون راحت ماشین عالی و کم خرج ...باب سفر و تو شهری با مصرف کم بنزین. صدای کابین که دوستان فرمودن در برابر تیوفایو هیچه. ما که چنین مشکلی نداریم. در سربالایی ها و ییلاقات شمال با دنده دستی برید.هر ماشین قلقی داره این ماشین چینی ها اگر به موقع روغن گیربکس و موتور رو و فیلترهاشو تعویض بفرمایید هیچ خرجی ندارند. لدتشو ببرید. به امید اینکه تحریم ها برداشته بشند و سیاست ها عوض بشند و هممون بتونیم از بهترین ماشین های روز دنیا استفاده کنیم. البته که ما بی ام و و آئودی سوار شدیم مونتاژ چین بود تو آلمان.
پاسخ
0
0
0
Hamidekhali 1404/1/24
عرض ادب
بدون تعصب نظرم مینویسم برای عزیزان
1: صندلی های این ماشین راحت نیست
2: تعلیقش نه میشه گفت خشکه نه میشه گفت نرم
3: عایق بندی کابین عالیه و فقط وقتی دور موتور سه هزار رد کنه صدای موتور میاد
4: تاخیر حرکت اولیه رو مثل آریزو5 اصلا نداره
5: شتاب در لحظه خوبی نداره ولی بعد از سه چهار ثانیه شتاب بی نظیری میگیره...از لحاظ قدرت در حد ساندرو اتومات میشه روش حساب کرد نه بیشتر...
6: مصرف سوختش خیلی خیلی کمه....توی شهر 7.5 تا 8.5
۷: لوازم یدکیش فراوونه و قیمتش یکم مناسب تر از ماشینای مدیران هستش
8 : از لحاظ آپشن هم نداشتن کیلس استارت و آینه تاشو برقی براش ضعف محسوب میشه تو این رنج قیمت
پاسخ
0
0
0
Ysn 1404/1/23
سلام من حدود سه ماه که این ماشین رو خریدم و با دقت مو به مو کامنت ها رو خوندم .
نداشتن شتاب اولیه که هیچ شتاب ثانویه هم چنگی به دل نمیزنه. کلا ماشین بسیار بسیار کند و آرومی هستش صدای باد در جاده از سانروف و درها به شدت شنیده میشه .هر از چندگاهی از هر طرف صدایی میاد مثلاً از در یا چراغ های بک لایت ایراد داره و لرزش داره فکر میکنم برای یک میلیارد سی صدی که دادم و چینی بودنش باید برم کلاهمو بندازم رو هوا. نمیتونم بگم ماشین بهتری هم هست تو این رنگ قیمت ولی در کل امیدوارم از لحاظ موتوری ایرادی پیدا نکنه
پاسخ
0
0
0
AkbarSh 1404/1/23
با سلام
بنده در ۲۰ سال گذشته بعلت داشتن علاقه و امکان ، ماشین های زیادی خریده و همزمان استفاده کرده ام. (جسارتا میشه گفت هر ماشینی ، اروپایی، ژاپنی، دیگه اسم نمیارم که بعضی دوستان مسخره نکنند که الان چرا چینی سوار میشی ، بخاطر مشکلات اقتصادی…)
جک اس ۳ قطعا بهترین گزینه تا رنج قیمتی یک و نیم میلیارد هست.
یکساله دارمش ، هم تو جاده هم تو شهر بهترین گزینه هست.
قطعا اگر پول بیشتری پرداخت کنید گزینه های بهتری وجود دارد ولی تو این رنج بدون شک گزینه عالی میباشد.
متشکرم
پاسخ
0
0
1
مصطفی1 1404/1/18
سلام دوستان
بنده یکسال و اندی این ماشین رو دارم رو شصت هزار هم خریدم الان نود خورده ای رفته واقعن بدون هیچ تعصبی ماشین فوق العاده ایه نصبت به قیمت و همرده های خودش فوقالعاده ماشین کم خرجیه اصلا هم ندیدم کم بیاره
پاسخ
0
0
1