• مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7
  • مشخصات فنی j7

مشخصات فنی کی ام سی J7 سال 1401 - 1404

975 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
کی ام سی J7 که از اواسط سال 1401 به ایران آمد، نخستین سدان از برند KMC و همچنین اولین خودرویی بود که با لوگوی جدید کرمان موتور به فروش می‌رسید. خودرو J7 برخلاف تصور خیلی‌ها، همان JAC J7 نیست! شرکت خودروسازی جک، در اکثر بازارهای صادراتی‌اش، خودرو JAC A5 را با نام جک J7 می‌فروشد اما محصول کرمان موتور،
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.4
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

خدمات پس از فروش
صندوق عقب جادار و بزرگ
تهویه تک کاناله اما قدرتمند
هماهنگی پیشرانه و گیربکس
پیشرانه مشترک با K7 و S5new
فضای سر و پای سرنشینان جلو و عقب
صندلی یکپارچه و اسپرت در ردیف جلو
بهبود برخی تجهیزات از تابستان 1403

نقاط ضعف

حذف سنسور جلو در نسخه مونتاژِی
تنظیم دستی زاویه (پشتی) صندلی راننده
کیفیت برخی قطعات مونتاژی {گزارش کاربران}
کیفت رنگ بدنه در برخی از خودروها {گزارش کاربران}
موقعیت نامناسب اهرم تنظیم پشتی صندلی {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتوماتیک دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ TGDi

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

172 اسب‌بخار

گشتاور

280 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4780 میلی‌متر

عرض

1820 میلی‌متر

ارتفاع

1492 میلی‌متر

فاصله محوری

2770 میلی‌متر

وزن

1485 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

R18

چرخ عقب

R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ مشکی مات

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص مانع صندوق عقب

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو - نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 حالته (استاندارد-کامفورت-اسپرت) - فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر

مانیتور

10.4 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی با 3 حالت گرافیکی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتوماتیک با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم برقی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

کنسول تاشو عقب

گرمکن صندلی

(سرنشین جلو: از تابستان 1403) - (راننده: استاندارد)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کی ام سی J7 در بازار

چری آریزو 5T اسپرت FL IE

چری آریزو 5T اسپرت FL IE

مقایسه
فونیکس آریزو 6 پرو

فونیکس آریزو 6 پرو

مقایسه
تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

تویوتا کرولا 2.0 لیتر XLI

مقایسه
هیوندای النترا

هیوندای النترا

مقایسه
دیدگاه کاربران
Fariia 19 ساعت پیش
سلام . J7 تحویل آذر فاکتور شده برا کسی؟؟
پاسخ
0
0
0
ناااااشناس 1404/9/23
چرا در همه نسخه های مونتاژی سدان و کراس اوور ، شرکت ها دستکاری میکنن و دستبرد میزنن ؟! این همه تفاوت بین نسخه اصلی و مونتاژی هیچ پایانی نداره. کرمان ، سایپا ، مدیران ، ایران‌خودرو ، بهمن ، دیار( فردا از همه بدتر و ناشی تر)
پاسخ
0
0
3
Alir3za1990 1404/9/22
یکسال هست که J7 دارم اگر از کارخونه میگیرید تحویل سه ماه رو حداقل ۶ ماه حساب کنید ، البته جریمه تاخیر رو من گرفتم از شرکت واقعا ماشین لوکس و خوشگل و باکلاسی هست ، روزی نیست ک چشمهای مردم رو نبینم ک دنبالش میکنن ، میشد گرمکن صندلی شاگرد داشته باشه ، شتاب و امکانات همه چی عالی ، مشکلات عمومی صدای صندلی راننده و بخار گرفتن چراغ جلو هست ک نمایندگی عوض میکنه ، مشکل ب خصوصی من تو این یکسال و ٢٠ تا کار ندیدم ، بدون تعصب ماشینی هست ک حس خوبی میده ، بعضیا میگن صندلیش راحت نیست یا کولر ضعیفه و ایرادات اینچنینی ، ک من مشکلی با این موارد تا حالا نداشتم
پاسخ
0
0
2
عdana 1404/9/22
دوستان کسی میدونه چرا پس از یه سفر یک تا دوساعته و یا بیشتر وقتی متوقف میشی اطاقش صدا میده مثل گرم و سرد شدن با فشار باد
پاسخ
2
2
0
dhshrsm 2 روز پیش
این صداهایی که توصیف کردید (شبیه به "تیک‌تیک" یا صدای تغییر حجم فلز) در خودروهایی مثل JAC J7 کاملاً طبیعی است و معمولاً نشان‌دهنده وجود مشکل فنی یا خرابی نیست. در ادامه دلایل اصلی این صداها را بررسی می‌کنیم: ۱. انبساط و انقباض حرارتی (اصلی‌ترین دلیل) قطعات سیستم اگزوز و موتور از آلیاژهای مختلف فلزی ساخته شده‌اند. در طول یک سفر یک تا دو ساعته، دمای اگزوز و کاتالیزور به شدت بالا می‌رود. هنگام حرکت: فلز در اثر گرما منبسط (بزرگ‌تر) می‌شود. هنگام توقف: وقتی ماشین را خاموش می‌کنید، جریان هوای خنک ناگهان دمای این قطعات را پایین می‌آورد. فلز منقبض (کوچک‌تر) می‌شود و چون قطعات اگزوز با بست‌ها و گیره‌هایی به بدنه متصل هستند، در اثر این جابجایی‌های میکروسکوپی، صدای تق‌تق یا تیک‌تیک تولید می‌کنند. ۲. عملکرد توربوشارژر در J7 خودروی J7 دارای موتور توربوشارژ است. توربو در حین کار دمای بسیار بالایی تولید می‌کند. پس از توقف، هیت‌شیلدها (محافظ‌های حرارتی) که دور توربو و خروجی موتور هستند شروع به خنک شدن می‌کنند. به دلیل نازک بودن این ورق‌های فلزی، صدای خنک شدن آن‌ها کاملاً به گوش می‌رسد. ۳. فن خنک‌کننده و فشار سیستم رادیاتور گاهی صدایی که شبیه "فشار باد" یا "خروج هوا" توصیف کردید، مربوط به موارد زیر است: تخلیه فشار اضافه: سوپاپ درب منبع انبساط رادیاتور ممکن است برای تنظیم فشار سیستم خنک‌کننده، مقدار کمی بخار یا فشار هوا خارج کند. فن رادیاتور: در J7 ممکن است حتی پس از خاموش کردن موتور، فن‌ها برای مدتی کار کنند تا دمای توربو و موتور را پایین بیاورند. قطع شدن ناگهانی جریان هوا می‌تواند صداهای ریزی در محفظه موتور ایجاد کند. ۴. سیستم تهویه (کولر) اگر در طول سفر کولر روشن بوده باشد، پس از توقف، گاز مبرد در لوله‌ها تغییر فشار می‌دهد تا با دمای محیط هم‌دما شود. این تغییر فشار می‌تواند صدایی شبیه به "هیس" یا حرکت سیال زیر داشبورد ایجاد کند. آیا جای نگرانی هست؟ اگر این صداها فقط پس از خاموش کردن ماشین شنیده می‌شوند و هیچ چراغ هشداری روی کیلومتر روشن نیست، کاملاً طبیعی است.
0
0
ناشناس 4 روز پیش
نشون بدین به نمایندگی
0
0
Ljhgfdssss 1404/9/14
سلام دوستان من تحویل برج۷ گرفتم منوی گرمکن صندلی شاگرد رو داره ولی فعال نمیشه و بنده هم از طریق منوی مخفی مانیتور وارد سیستم شدم و اونجا رو هم فعال کردم بازهم متاسفانه روشن نشد
پاسخ
1
2
1
ناشناس 5 روز پیش
چون کلا نداره فقط گزینشو میتونی فعال کنی
0
1