• مشخصات فنی t8
  • مشخصات فنی t8
  • مشخصات فنی t8
  • مشخصات فنی t8
  • مشخصات فنی t8

مشخصات فنی کی ام سی T8 سال 1399 - 1403

108 دیدگاه
سال
بعد از آنکه کرمان موتور، تولید لیفان را در سال 1399 به خودروسازان بم سپرد، سری جدید محصولات جک را در همان سال به ایران آورد که پیکاپ جک T8 یکی از آنها بود. البته از آنجایی که هم چینی‌ها برای رابطه با خودروسازان ایرانی دچار مشکل نشوند و هم اینکه مونتاژ خودروها در زمان تحریم، متوقف نمشود، کرمان موتور
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

توانایی آفرود متوسط
دو دیفرانسیل 3 حالته
حرکت شیب مایل تا 30 درجه
قابلیت بکسل تا 840 کیلوگرم

نقاط ضعف

تهویه دیجیتال
کیفیت پایین سپرها و جلوپنجره
حذف دوربین 360 در نسخه مونتاژی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل برقی

گیربکس

6 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ یورو5

حجم موتور

2.0 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

174 اسب‌بخار

گشتاور

290 نیوتن‌متر

سرعت

150 کیلومتر برساعت

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ بزرگ

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

5325 میلی‌متر

عرض

1880 میلی‌متر

ارتفاع

1830 میلی‌متر

فاصله محوری

3090 میلی‌متر

وزن

1965 کیلوگرم

حجم باک

76 لیتر

چرخ جلو

265/60R18

چرخ عقب

265/60R18

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 840 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

مانیتور لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP5

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

تهویه دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/6/31
سلام . دوستان بین کی ام سی تی ۸ و امیکو آسنا دنده ای ساده کدوم برای خرید مناسبتره!؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
2
0
0
Reza5 1403/7/26
امیکو اسنا الان نمونه توربو دنده دستی هم داره و قیمت اون ۱۸۵۰ هست قیمت تی۸ الان ۱۶۲۵ هست هر دو در کارخانه که قیمت بازار اسنا همون ۱۸۵۰ هست و تی۸ حدود ۱۵۵۰ هم هست در کل اسنا برتره در تمامی موارد فنی ولی تی ۸ دو برتری داره یکی نحوه فروش اقساط و دیگه زیبایی کابین که بالاتر هست و سیستم استارت دکمه ای و ورود بدون کلید اگر پول ۱۸۵۰ را دارین اسنا اگر نه برید سراغ تی۸ کار گزینه بدی نیست ، امیدوارم که انتخاب خوبی داشته باشین و از خریدتون لذت ببرین
0
0
alisalamati 1403/7/2
از لحاظ امکانات رفاهی تی 8 مکی جلوتر هست و آمیکو آسنا از پیشرانه سری 4G69S4N مدل میتسوبیشی بهره می برد. استفاده از این نوع موتور در سال ‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در بین خودروهای این شرکت ژاپنی کاربرد داشت. با این حال طبیعتاً می‌ توان گفت که امروزه این نوع موتور قدیمی شده و نمی تواند مطابق با نیاز مشتریان باشد، در طرف مقابل پیکاپ کرمان موتور با بهره مندی از یک پیشرانه بنزینی چهار سیلندر و مجهز به توربوشارژ قابلیت تولید بیشینه قدرت ۱۸۸ اسب بخار را دارد. علاوه بر این، این پیکاپ بیشینه گشتاور ۲۹۰ نیوتن ‌متر را دارا است. با توجه به اینکه در اختیار بودن بیشینه گشتاور برای خودروهای آفرودی در دورهای پایین موتور اهمیت فراوانی دارد، لذا طراحان در جک T8 این نکته را مد نظر قرار داده و بیشینه گشتاور پیشرانه را در اختیار راننده و از همان دورهای پایین قرار می دهند. مقایسه جک T8 با آمیکو آسنا نشان می دهد که این ویژگی به عنوان یکی از مهم ‌ترین ویژگی های پیکاپ جک محسوب می شود. در حالت کلی و مقایسه جک T8 با آمیکو آسنا از لحاظ قابلیت های فنی می توان بیان کرد که جک تی ۸ از پیشرانه قدرتمند تر و به روزتری بهره می برد. علاوه بر این به لحاظ مصرف سوخت و همچنین قدرت موتور می توان بیان کرد که نسبت به آمیکو آسنا این خودرو از قابلیت ‌های بیشتری برخوردار است. این شرایط می ‌تواند شما را در مسیر انتخاب به ‌خوبی هدایت میکند
0
0
mohamad20200 1403/5/31
سلام و عرض ادب خدمت دوستان میخواستم بدونم بازار فروشش چجوریه یه وقت اگه ادم پول لازم باشه بخواد بفروشه بازارش خوب هست ؟ سریع میشه فروخت یا نه و اینکه من یه جک s5 دارم مدل ۹۷ میخوام بفروشم این ماشین رو بخرم به نظرتون انجام بدم یا نه ممنون میشم راهنمایی کنین
پاسخ
1
0
0
alisalamati 1403/6/5
بازار دست فروش این ماشین نسبت به ماشین خودتون خوب نیست و مدتی باید منتظر مشتری بمونید ولی در کل ماشین خوبیه
0
0
ناشناس 1403/5/19
تجربه شخصی ۵5000کارکرد قدرت فوق العاده من بهش میگم ماشین ِمدیریت بحران مصرف سوخت در حال حاضر عموما 11 7 فقط 4بار مکمل زدم 7،8بار سوپر با بنزینی معمولی مشکلی نداره البته الان که بنزین ها کیفیت اش خیلی پایین اومده بین 12 تا 13 میسوزنه در حالت استاندارد از اکثر خودرو های شاسی بلند، بلند تره،، فقط پرادو و لند کروز هم قدِ دید افقی راننده اس برای تنظیم صندلی یکماه روی حالت های مختلف کار کردم "صندلی از کف دو حالت تنظیم داره، یک حالت پشتی، یک حالت خودِ ریل صندلی، یک حالت هم تنظیم ارتفاع فرمان" از ترکیب دقیق این حالت ها با صبر و حوصله به بهترین تنظیم شخصی هر کسی میرسه، من به هیچ عنوان بعد از تنظیم حالت ایده آل احساس خستگی و ناراحتی پشت فرمان ندارم ارتفاع باعث دید افقی گسترده میشه که در ترافیک بهترین مسیر و انتخاب میکنم و جور بزرگی ماشین و میکشه و نکته بعدی چون فضای دیده خوبی دارم از فضای باز جلو لذت میبرم با توجه به استهلاک ماشین به لحاظ توربو بودن و مسائلی دوستان مطرح کردن با حفظ فاصله مناسب کمترین ترمز دارم چون وقتی در جای مناسب و دنده مناسب، گاز رها میکنی احتیاج به ترمز و دنده کشی نداره چسبندگی به جاده و هندلینگ اش فوق العاده است وقتی به رُخ ماشین نگاه میکنی، چه گِلی باشه چه برفی چه تمیز، لذت میبرم بارها گفتم تنها ماشینی هست که تمام رنگ هاش زیباست از نظر من این ماشین لذت رانندگی و بهت میده اگه بتونی و بدونی چه جوری سوارش بشی تقریبا 40 درصد رانندگی تو شهر و با کروز میرم، اگر سرعت حدود 50 کیلومتر باشه با خارج کردن کروز چون ماشین گیربکس قوی و وزن زیادی داره احتیاج به ترمز نداره، و بعد با روشن کردن کروز به آهستگی و به موقع شروع به حرکت میکنه و مصرف بنزین منطقی میشه چون در حالت کروز برای افزایش سرعت گازی اضافی نمیده. تو جاده با کروز و دنده 6 که مصرف تقریبا حدود 9 تا 9 5 میسوزونه، اگر دور موتور از 2 200 بالاتر نباشه هم سرعت خوبی داره و هم مصرف بهینه. در تعویض دنده ها باید کلاچ گرفت و بعد از تعویض دنده مناسب بدون اینکه گاز داد کلاچ و رها کرد،،، بعد نیش پا گاز به آهستگی فشار داد، اگر با کروز باشه که خودش این و به بهترین نحو انجام میده، برای نیم کلاچ معمولا تا دور 1500 شیب ها رو عبور میکنه بدون اینکه دنده کمک بخواد. اگر سرعت رفتین و توربو تو مدار بود، قبل از رسیدن به مقصد، عادی رانندگی کنید، تا توربو خنک بشه. صبح ها وقتی روشن کردید، اجازه بدین موتور خودش گاز و قطع کنه، چند دقیقه طول میکشه بستگی به سرما و سردی موتور داره، بعد حرکت کنید. نام رخش برازنده ی T8
پاسخ
2
0
3
ناشناس 1403/7/16
فکرشو کردی اگه فوتون تو جاده بزارت به کی باید زنگ بزنی؟
0
0
Milad2725 1403/6/12
شما فوتون g7 سوار نشدی که به این ماشین میگی مدیریت بحرانتو تست ها فوتون بهترین عملکرد رو داشت
0
0
saleh m 1403/4/29
kmc t8 زیبا پر شتاب اما خشک عقبش در حد شکستن کمر ضربه وارد میکنه یه چالوس برین باهاش متوجه میشن😎 اما بار داشته باشین کمی نرمتر میشه ولی در مجموع خوب راه میره دیدش خوبه ظاهرشم خوبه بزرگ ترین مشکلش سواریشه مخصوص عقبش خیلی ضربه وارد میکنه
پاسخ
1
0
3
Masoud54 1403/5/24
همه وانتها اینطوری هستند....
0
1
saedi 1403/3/9
سلام وقت بخیر بنده ۱ ماه این‌ماشین و دارم معایب:کیفیت رنگ خیلی پایینه،به بنزین ایران حساسه،دنده اتومات‌نیست خیلی بده ،اینه های بغل هم گرمکن نداره تو بارون دید خوبی نداری،داخل اتاق دیزاین خوبی نسبت به کلوت نداره.مصرف بنزین تو شهر به هیچ عنوان زیر ۱۳ نیست،نقاط قوت:هماهنگی گیربکس با موتور،کیفیت اتاق عالیه،قدرت و افرودش عالیه،نمای ظاهریش خیلی خوبه،شتابش قابل قبوله،تویه پیکاپ ها هندلینگ و نرمیه خوبی داره،ترمزش خیلی خوبه،پرستیژ خوبی هم داره،نور چراغها عالیه،از دور موتور پایین خیلی روان و‌نرم حرکت میکنه،خریدش و پیشنهاد میکنم.
پاسخ
1
3
0
ناشناس 1403/3/13
برای مصرف بنزینش اکتان باید مصرف شه؟
0
0