بررسی مشخصات کی ام سی T8
بررسی مشخصات کی ام سی T8
بررسی مشخصات کی ام سی T8
بررسی مشخصات کی ام سی T8
بررسی مشخصات کی ام سی T8

بعد از آنکه کرمان موتور، تولید لیفان را در سال 1399 به خودروسازان بم سپرد، سری جدید محصولات جک را در همان سال به ایران آورد که پیکاپ جک T8 یکی از آنها بود. البته از آنجایی که هم چینی‌ها برای رابطه با خودروسازان ایرانی دچار مشکل نشوند و هم اینکه مونتاژ خودروها در زمان تحریم، متوقف نمشود، کرمان موتور دست به معرفی برند جدیدی بنام KMC زد. بنابراین جک تی8 نیز با نام جدید کی‌ام‌سی تی8 در ایران عرضه شد. پیکاپ T8 محصول سال 2018 بازار چین است. البته جک در مدل 2021 فیس‌لیفت این پیکاپ را با نام T8 PRO نیز عرضه کرده که فعلا خبری از آن در کشورمان نیست. جک T8 از سیستم جناغی دوبل با فنر مارپیچ در تعلیق جلو و سیستم فنر تخت در تعلیق عقب بهره می‌برد و همین موضوع، در کنار سیستم دو دیفرانسیل سه حالته (2H و 4H و 4L) و موتور توربو، باعث شده تا T8 در آفرودهای سبک، کم نیاورد. داشتن زاویه حمله 30 درجه‌ای و زاویه فرار 23 درجه‌ای، به خوبی می‌تواند آفرودر بودن T8 را ثابت کند.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای کی ام سی T8

    • توانایی آفرود متوسط
    • دو دیفرانسیل 3 حالته
    • حرکت شیب مایل تا 30 درجه
    • قابلیت بکسل تا 840 کیلوگرم
  • معایب کی ام سی T8

    • تهویه دیجیتال
    • کیفیت پایین سپرها و جلوپنجره
    • حذف دوربین 360 در نسخه مونتاژی
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • سال های موجود 1399 تا 1402

مشخصات فنی

  • محور محرک دو دیفرانسیل 3 حالته با قفل برقی
  • گیربکس 6 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ یورو5
  • حجم موتور 2.0 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 174 اسب‌بخار
  • گشتاور 290 نیوتن‌متر
  • شتاب ثانیه
  • سرعت 150 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه پیکاپ بزرگ
  • نوع شاسی مستقل
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 5325 میلی‌متر
  • عرض 1880 میلی‌متر
  • ارتفاع 1830 میلی‌متر
  • فاصله محوری 3090 میلی‌متر
  • وزن 1965 کیلوگرم
  • حجم باک 76 لیتر
  • چرخ جلو 265/60R18
  • چرخ عقب 265/60R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها ظرفیت بار تا 840 کیلوگرم
64 دیدگاه

HAMIDREZA2002

درود خدمت دوستان من از چند نفر شنیدم کیفیتش اصلا خوب نیست مخصوصا از لحاظ قطعات فنی تو یکی از سایت ها نشون میداد 2 تا جک تی 8 مشکل گیربکس خوردن و گیربکشون به مشکل خورده و قفل کرده . از لحاظ کیفیت رنگ هم میگن ضعیف

AsgharB

سلام و درود خدمت شما عزیزان دوستان بین کلوت مکس موتور و جک تی 8 کدومرو پیشنهاد می کنید ؟ خواهشا دلایل خودتون رو هم برام بنویسید . سپاس گزارم

Hamid1400

سلام. من یه ماشین دو دف دارای دنده کمک می خوام که بتونه کاروان سنگین رو بکسل کنه. جادار بودن صندلی عقب هم برام خیلی مهمه. مثلا ردیف عقب پیکاپ مثل ۲۰۶ کوچیکه. شما ماشین صفر تا ۱ میلیارد چی پیشنهاد میدید؟ تونلند دیزل ؟ آسنا ؟ جک ؟ پاتریوت روسی ؟ یا هر چیز دیگه ای

Tonder

جک t8 به نظر من بهره از اینایی که گفتین

Catchy

اگه به فکر پیکاپ های چینی هستید مکث موتور کلوت رو انتخاب کنید از لحاظ کیفیت که نمیدونم ولی از نظر فنی از بقیه رقیب هاش یه سر و گردن بالاتر هست و موتور 2.4 توربو میتسوبیشی داره که گشتاور و اسب بخار مناسبی داره و از لحاظ امکانات و فضای کابین راضی کنندس

بهزاد م

کلوت مکث موتور روی کاغذ قدرت بیشتری داره باید دید در عمل کدوم ماشین در افرود چجوری عمل میکنه که تا اینجا t8 ی سر و گردن از بقیه چینی ها بالاتر بوده.

ILIA19

پاتریوت مصرفش بالاس

Shahinnnn

کلوت بگیر با شاسی مستقل. وجای سرنشین راحت تر. موتور قوی تر و شناخته تر شاسی مستقل باعث قدرت ونرمی بیشتر میشه

MOoo

سلام ميخواستم بدونم كه اميكو اسنا بهتره يا كي ام سي t8 هم از لحاظ آپشن و امكانات هم از لحاظ افرود حجم موتور اندازه كيفيت و زيبايي

Ehsanalaemi

T8 از همه نظر بهتره

Ayoob

سلام دوست عزیز بنده آفرود سوار هستم و بنا به تجربه ای که دارم آمیکو فقط یه هیکل گنده داره و بیشتر بدرد آسفالت و یا خاکی های خیلی سبک میخوره و به هیچ عنوان برای زمین های رمل و ماسه ای مناسب نیست اگر ماشینو به حالت کمپینگ میخای بچینی آمیکو بهتره ولی اگر قصد آفرود داری اول از همه رنجرور 8 سیلندر و بعد هر 6 سیلندری مناسبه و بعد از اون پاترول 4 سیلندر دو درب و نیسان پیکاپ یا رونیز که همیشه برای آفرود عالی بودن اما kmc در مقایسه با آمیکو گزینه بهتریه انشاالله موفق و پیروز باشی

Babak1999

به نظر من ماشین خوبی هست ۱ ماهی هست که تحویلش گرفتم البته رفیق من ۱ ساله داره این ماشینو که راضی بود اونم برای همین منم ثبت نام کردم به نظر من کسایی که دارن ماشین های ۱۰۰ سال پیش رو با ماشین صفر مقایسه می کنن سخت در اشتباه هستن درسته تویوتا عمر بالایی داره کیفیت بالایی داره ولی نه ماشین 15-20 سال کار کرده که تمام قطعاتش پوسیده یا عوض شده با قطعات چینی! کور کورانه یه چیز رو نگیم بده کور کورانه هم نگیم خوبه من که تا الان راضی بودم و به نظرم بهتر از هایلوکسه مدل پایینه از هر نظر

Milad322

نمیدونم نظر قبلیم میرسه یا نه. اما باز میگم در مورد قیاس، هیچ وقت خودروی چینی را با محصولات ژاپنی در نظر نگیر. وقتی میگی هایلوکس ده بیست سال پیش، اصلا تو ببین بیست سال دیگ اثر از این ماشین هست؟ بعد بیا قیاس کن. در حالی ک گفتم ماشینت نسبت ب چینی های دیگ بنظر مطلوب میرسه اما نه دگ با تویوتای جهان پسند.

Ayoob

با نصف این پول یه نیسان پیکاپ کم کار میخریدی هم ژاپنی سوار بودی و هم قابلیت آفرود داشت و هم کم استهکلاک و هم پول کمتری واسش خوابونده بودی و هم از کیفیت بهتری برخوردار بود خودم نیسان پیکاپ مدل 86 دارم و از صفری دست خودم بوده و تا امروز خراب نشده که بخام قطعات چینی روش بریزم و مطمئنم هر زمانم خراب شد قطعاتش در بازار فراوان اما kmc فکر نکنم به این زودی قطعاتش در بازار گیر بیاد اما امیدوارم چرخش واست بخوبی و خوشحالی بچرخه منم نظرمو خواستم خدمتت عرض کنم انشاالله مبارکت باشه خرشو ببینی❤🙏🏻

97899l

قیمت بازار آزاد ماشین حدود ۱۲۰۰ هستش الان. کارخونه قسطی ۳۰ ماهه میده که با سودش بعد از ۳۰ ماه هنوزم کمی کمتر از ۱۲۰۰ میفته. کسی میدونه با این اوصاف چرا از بازار آزاد میخرن؟ تنها تفاوتش تحویل مدت دار ۹۰ روزه است. فقط به این خاطر اینقدر پول بیشتر میدن؟ بخریم بعدها فروش میره راحت اصلا وقتی کارخونه اونطوری میده؟

R3

با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما به جای خریدن جکT8 یک هایلوکس مدل قدیمی بخره خیلی شرافت داره به این که آخرش با ارفاق 5 سال بیشتر تولید نمیکنه که بعداً اثری ازش نبینیم بنده در بعضی از مقاله های مختلف نظر خودم رو دادم خودم 48 سال سن دارم که در امارات فوردF150 مدل جدید دارم که هزار زحمت به فورد که قیمت فورد بنده61/250 دلار هست که اینو میدونم داخل فورد شانس بیشتر برای زنده موندن به دست میارم نسبتا به این کی ام سیT8 بخوام توی آفرود برم و تا آخر عمر خانه نشین بشم😁👍واقعا برای کشورم متاسفم که واقعا فورد رو نمیان داخل ایران یک حس آرامشی میده داخل فورد که انگار دلت میخواد کل دنیا رو سفر کنی که با دلار27 هزار تومانی حساب کردم که با 1/600/000/000میتوان یک فورد در خارج از کشور بخرید فورد چرخش می ارزه به کل محصولات خودروسازی داخلی کل ایران هر چند5 ماهی امارات سفر میکنم لیدر هم هستم و55% کل ایران رو سفر کردم حتی یک خودرو داشتم که اولین و آخرین خودروی کارکرد بالای بنده بود که با شورلت بلیزر1978 که حتی1 میلیون کیلومتر هم گذشته بود بنده تا کنون تجربه خودرو های باکیفیت تا کنون15 تا خودرو با کارکرد بالای200 هزار تا از اول دست خودم بوده که به غیر از فورد که هنوز صفر کیلومتر که فقط یک خودرو در خارج از کشور دارم که حتی تجربه آلفا رومئو و اوپل امگا6 مدل2017 و اکثر خودروهای بالای500 میلیونی تجربه رانندگی و بیشتر خودروهای همه چیز ( فول) داشتم با تشکر از سایت باما

ehsan2113

با سلام من نمی دونم واقعا کسی که خودش رو صاحب نظر می دونه و ادعا داره فورد سوار میشه و خارج از ایران زندگی میکنه نمی تونه درک کنه واقعا قیاس فورد با جک اصلا میشه به ذهن برسه برادر من فورد رو شما با جک مقایسه می کنی خب معلومه جک از قبلش بازنده داستانه من خودم تی 8 دارم و ماشینی هست که در حد خودش ماشین خوبیه ولی قطعا قابل مقایسه با هم رده های زاپنی نیست ولی از همه ی چینی های بازار بهتره قطعا

Hamid1980

با این همه مشغله و سفر به دور دنیا کی وقت کردی بیای توی نظرات خودروهای چینی نظر بدی دوست عزیز نویسنده یا داستان سرا.....

momen

خداییشم هیچ شرکتی نباید یک خودرو رو بیشتر از 5 سال تولید کنه . عادت کردیم به اینکه پراید و پژو و پیکان رو باید سی چهل سال بازتولید کنند و بهمون بفروشن . تقریبا تمام خودرو سازان حتی همون چینیها هم حداکثر هر دو سال خط تولید محصولاتشون رو ارتقا میدن و محصولات جدیدتری تولید میکنن . چرا فکر میکنید اگر خودرویی بیشتر از 5 سال تولید بشه یعنی خودروی خوبی هست؟ الان پراید بخاطر استمرار تولیدش یعنی خودروی خوب؟

arya234

برادر شما که F150 داری و توی امارات زندگی میکنی پس چرا اینور ها کامنت میزاری؟😂

kbehravan

اینجا در مورد t8 داریم صحبت میکنیم و همه مون میدونیم فورد بهتره.

1Ams

به نظرم اصلا ارزش نداره چند وقت پیش یه کلیپ تو پیچ کیا هیوندا سواران دیدم یه شیب ساده تو برف رو سانتافه که اصلا افرودی نیست مثل آبخوردن رد کرد ولی این گیر کرده بود

Ehsanalaemi

دوست عزیز من هر دو تا ماشین رو دارم اصلا فرمایش شما درست نیست سانتافه از هیچ جا بالا نمیره

Ams24699314

دوست عزیز من این کلیپ رو داخل پیج کیا هیوندای دیدم که سانتافه و لندکروز از شیب ساده برفی به راحتی بالا رفتن ولی جک گیرکرده بود

kbehravan

اون کلیپ برای جک s5 بود و ارتباطی با t8 نداشت

abbasi_ma

قدرت موتوراین ماشین رو توی سایتش102KWزده.یعنی تقریبا"۱۳۶اسب بخار.بامامنبع این قدرتی که اعلام کردیدکجاست؟

مرتضی هستم!

دوست عزیز ارادت. سایت کرمان موتور رو چک کنید لطفا

momen

احتمالا ورژن دیزلی و یا بدون توربو هست .

Livgh

174 اسب با موتور ۲۰۰۰ توربو

doci

با قیمت مناسب تر و خیلی خیلی بهتر ازبن یک نیسان پیک اپ خیلی خیلی تمییز خریدم....این فقط ظاهرش قابل دیزاین کردن تره....یکماه داشتم که فقط هزینه نگهداری داشت و بس.....نیسان پیک آپ رو باهاش همه کار میکنم ...یدک کش حمل اسب تا آفرود و حمل انواع لوازم.....

Show More