• مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo
  • مشخصات فنی x51.5literturbo

مشخصات فنی کی ام سی X5 1.5 لیتر توربو سال 1402 - 1403

147 دیدگاه
سال
جک S5 که با فروش 103 هزار دستگاه به مدت یک دهه، به پرفروش‌ترین کراس‌اور جک در بازار کشورمان لقب گرفت، در سال 1393 و ابتدا با موتور 2.0 لیتری توربو پا به ایران گذاشت. سپس در اواخر سال 1399 فیس‌لیفت شد و به موتور 1.5 لیتری توربو TGDi به همراه چندین آپشن جدید، مجهز گردید. اما از آنجایی که
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

بهبود طراحی نسبت به S5
پیشرانه مشترک با S5 و K7
بهبود گشتاور خروجی نسبت به S5
بهبود کیفیت کابین نسبت به S5
صندوق عقب 485 لیتری

نقاط ضعف

ارگونومی صندلی‌های جلو
حساسیت پیشرانه به کیفیت بنزین
حذف تهویه دوکاناله (نسبت به S5 نیو)
ناهماهنگی گیربکس و موتور در برخی تعویض دنده‌ها

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات دوکلاچه

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4GC16D)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

172 اسب‌بخار

گشتاور

280 نیوتن‌متر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4505 میلی‌متر

عرض

1850 میلی‌متر

ارتفاع

1698 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1560 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

225/55R18

چرخ عقب

225/55R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی دو رنگ

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی اسپیکرها - تنظیم برقی ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

10 اسپیکر با ساب ووفر - هندزفری

مانیتور

12.8 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB -MP5 - Carplay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی با قابلیت تنظیم نور

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با پنل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری 3 حالته - ایزی اکسس

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول زیرآرنجی تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

پاور ویندوز - آنتی ترپ - آنتن کوسه‌ای
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 5 روز پیش
با سلام من به تازگی این خودرو رو تحویل گرفتم و یک مسافرت رفت و برگشت به شیراز داشتم با حدود 2100 کیلومتر رانندگی که تجاربم را با شما به اشتراک میگذارم. مسیر رفت از تهران-قم-اصفهان-شیراز مسیر فلت بود که انجام شد و مسیر برگشت از جاده های عبوری از زاگرس از مسیر شیراز-سپیدان-یاسوج-بروجن و سپس اصفهان و تهران انجام شد. در این سفر سعی داشتم به توصیه های مربوط به آب بندی ماشین عمل کنم و عمدتا با سرعت زیر 110 کیلومتر رانندگی نموده و ماشین را در زمان آب بندی تحت فشار قرار ندهم. هماهنگی موتور وگیربکس بسیار خوب بود و در زمان سبقت گرفتن با کمی فشردن پدال گاز به خوبی معکوس کشیده و کاملا با احساس ایمنی سبقت میگرفتم. در سربالایی های مسیر شیراز-سپیدان-یاسوج- بروجن توان ماشین بسیار خوب بود و به هیچ وجه کم نمی آورد. در سربالایی های با شیب تند در حالت دنده S سرعت 100 کیلومتر را بدون فشار و صدای زیاد موتور به راحتی تجربه کردم حتی بدون دنده S و با دنده D هم به راحتی از پس سربالایی های تند بر می آمد. علیرغم اینکه گفته شده صندلیهای جلو از ارگونومی خوبی برخوردار نیست، به هیچ وجه احساس خستگی یا کمر درد یا هرگونه ناراحتی برای بنده و سرنشین جلو حاصل نشد و سرنشین عقب نیز کاملا احساس راحتی داشت و سیستم تعلیق به خوبی ارتعاشات جاده را دمپ مینمود. مجموع رفت و برگشت 2100 کیلومتر که بخشی از آن در خیابانهای داخل شهر شیراز برای بازدید از اماکن دیدنی بود و بخشی برای رفت و برگشت از شیراز به تخت جمشید، مجموعا با صرف حدود 160 لیتر بنزین انجام شد که متوسط حدود 7.7 لیتر بر 100 کیلومتر ثبت گردید که با توجه به طی مسیر حدود 300 کیلومتر در جاده های کوهستانی بسیار خوب میباشد. من قبلا جک اس 5 دستی 94 داشتم که هیچ وقت مصرف زیر 10 لیتر در 100 کیلومتر را به چشم ندیدم . اگر شما از تهران تا شیراز با سرعت حدود 100 کیلومتر راه بروید شاید با یک باک پر بتوانید از تهران به شیراز از مسیر اصفهان - آباده بروید. مصرف ماشین با توجه به بنزین معمولی مرا شگفت زده و هیجان زده کرد و بسیار رضایتبخش بود. سنسور باران به خوبی در بخشی از مسیر که باران میآمد کار کرد و کاملا خودکار سرعت برف پاک کن تنظیم میشد. سیستم صوتی بسیار خوب و رضایتبخش بود. نور ماشین در شب رضایتبخش بود و . در مجموع باید بگویم از خریدم بسیار راضی هستم و همه عزیزانی که در این محدوده قیمتی خرید دارند با خیال آسوده خریدشان را انجام دهند. من فکر میکنم با گذشت زمان و تجربه رانندگی بیشتر با این ماشین توسط رانندگان، کی ام سی X5 بسیار بیشتر از جک اس 5 محبوب خواهد شد و ضمن ارائه لذت و رضایت از رانندگی، ارزش سرمایه خریداران را نیز به خوبی حفظ خواهد کرد.
پاسخ
0
1
5
55pp 1403/8/15
خداراشکر مشکلی نداره عالی
پاسخ
0
0
6
ناشناس 1403/8/12
سلام تاریخ 5 آبان 1403 تحویل گرفتم در کارشناسی از کارنامه هیچ مشکلی گزارش نشد و ایشان گفتند این خودرو به جهت توزیع کم شناخته شده نیست اما در صورت فروش گسترده و آشنایی بیشتر مصرف کنندگان باتوجه به مسایل فنی و تامین قطعات اقبال بیشتری پیدا خواهد نمود و خودرو را بسیار محکم از جهت شاسی معرفی و گفتند قوی ترین شاسی میان هم رده های خودش می باشد و حتی از تیگو 7 هم باکیفیت تر می باشد و با قیمت روز 1650 خودروی مناسبی می باشد هنوز مسافت زیادی حرکت نکرده ام اما رانندگی روان و خوبی دارد.
پاسخ
0
0
9
ناشناس 1403/8/9
سلام دوستانی ک تجربه و آگاهی دارن لطفا بفرمایید A5 بهتره یا X5
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/8/12
اگر ماشینی با توان موتور بالاتر، شتاب بهتر، هیجان رانندگی بیشتر، سواری کمی نرم‌تر، پایداری بهتر در سرعت‌های بالا به همراه طراحی داخلی جذاب‌تر و نمای چهره مدرن و لوازم یدکی فراوان‌تر نیاز دارید، کی ام سی X5 انتخاب شما خواهد بود. اما اگر نمای بدنه اسپرت به همراه امکانات متنوع‌تر، کابین جادارتر و صندوق عقب بزرگتر جزو اولویت‌های شماست، پس بهتر است به سراغ کراس اوور A5 کرمان موتور بروید
0
6
ناشناس 1403/8/2
در محدوده قیمتی خودش بهترین انتخابه. خدمات کرمان موتور همه جا در دست سه و اکثر قطعاتش با اس ۵ مشترک و در دسترس هستش. مشخصات فنی از لاماری و دیگینیتی و فیدلیتی و تیگو ۷ بهتره و ارزانتر از آنها هستش. من همحدود یکماه هست خریدم و از هر جهت راضیم.
پاسخ
0
0
6