• مشخصات فنی gs430
  • مشخصات فنی gs430
  • مشخصات فنی gs430
  • مشخصات فنی gs430
  • مشخصات فنی gs430
  • مشخصات فنی gs430

مشخصات فنی لکسوس GS 430 سال 2008 - 2010

12 دیدگاه
سال
کلاس سدان‌های سایز متوسطی که هم لوکس باشند و هم اسپرت، از آن دسته کلاس‌هاسی خودرویی است که کمتر خودروسازی جرات و توان ورود به آن را داشته و دارد. نمونه بارز این کلاس را می‌توان مرسدس‌بنز E کلاس، ب‌ام‌و سری5 و آئودی A6 دانست. در کنار این آلمان‌ها، تنها یک ژاپنی است که عرض اندام می‌کند، لکسوس GS. خودرویی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

تعلیق نرم و کارآمد
شتاب و عملکرد فنی
کیفیت ساخت بالا
سطح بالای تجهیزات استاندارد (نسبت به رقبای هم‌سال)

نقاط ضعف

مصرف 15 لیتری در شهر

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2008

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل عقب

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

8 سیلندر

حجم موتور

4.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

305 اسب‌بخار

گشتاور

440 نیوتن‌متر

شتاب

5.7 ثانیه

سرعت

250 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان متوسط لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (S190)

طول

4826 میلی‌متر

عرض

1821 میلی‌متر

ارتفاع

1425 میلی‌متر

فاصله محوری

2850 میلی‌متر

وزن

1695 کیلوگرم

حجم باک

71 لیتر

چرخ جلو

245/40R18

چرخ عقب

245/40R18

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

سفارشی

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سفارشی

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم چوب - ایزی اکسس (عقب‌رفتن فرمان هنگام پیاده‌شدن)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

14 اسپیکر - سیستم پخش Mark Levinson - هندزفری

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - DVD - MP3 - iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا خاکستری یا کرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی‌ترپ - پرده برقی عقب - مموری آینه
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
kasra 1400/6/18
ترکیبی از ارامش ، امنیت و اپشن های و شتاب ، سرعت ،قدرت، وقار و هندلینگ ( لذت رانندگی ) BMW و کیفیت متریال، اصول طراحی و هزینه نگهداری پایین TOYOTA . این ترکیب فوق العادست ، به این نوع اتاق خودرو سدان نمیشه گفت ، برای بهتر شناختن اتاق GS460 میشه مدل هایی از برند های المانی رو اسم برد مثلأ پانامرا ، cls . از سال ۲۰۱۰ یه دونه صفرشو داشتیم که سفارشی هم بود ، تو دوزیه سفید چرم طبیعی ،داشبرد مشکی و سیلور بود و تمام اپشن هارو داشت مثل ، سنسور تشخیص وضعیت راننده و چندتا دیگه که تو مدل های دیگش نبود . حالا چنتا توصیه دارم برای کسانی میخوان این ماشینو بخرن : سال ۲۰۲۱ هستیم یعنی شما میخواید ماشینی بخرید که ۱۱ یا ۱۴ ساله که کار کرده پس حداقل معقولانه ۲۰۰ هزار تا کار کرده پس اگر کیلوترش پایین تر از اینا بود مطمعن باشید دستکاری شده ( البته استثنا هم وجود داره مثل ماشین خودم که ۹۶ تا کار بود و برای یکی از دوستانم که ۸۳ تا کاره ) این ماشین به حدی با کیفیت هست که ۳۰۰ تا کارکردش شبیه یه المانی ۱۰۰ تا کاره ، ۳ تلا نکته ، رادیات اب حتمأ چک بشه ، ترک های ریز برمیداره که بعضأ نشتی هم نداره ولی اب بخار میشه و از اون ترک ها خارج میشه ، ۲ :یونیت و بلوک ABS حتمأ چک بشه همشون از ۲۰۰ تا کار کرد مشکل ترمز پیدا میکنن اونم جزو قطعات تعویضی و مصرفی ماشین به حساب میاد که اگر به ایرتویا مراجعه کنید خودشون تو اون کار کرد ها باشید حتی اگه خراب هم نشده باشه تعویض میکنن۳: ترک داشتن یا تاب یا خطوط عمیق داشتن دیسک های ترمز ، که این مشکلا به دلیل پر شتاب بودن ماشین و کم یاب بودن لنت اصل به وجود میاد .
پاسخ
1
0
5
Roooooooooooo 1400/11/1
الان ۱۰۰ کار هست ؟
1
0
Homayun 1400/6/18
بهترین سواری نسبت به قیمت موتور ماشین هیچ صدایی انگار نمیده حتی تو cold start کیلومتر ۲۰۰۰۰۰رو رد کرده نه لرزش و هیچی بنده بی ام ۷۵۰ هم دارم که خیلی راضیم ولی تو بی صدا بودن لکسوس gs430 شگفت زده شدم با وجود ۸ سیلندر بودن موتور این ماشین بنام 3uz هم خانواده 2jz بسیار بسیار مقاوم هست حتی لقب ضد گلوله به موتور تو سایتای خارجی دادند ٫ واقعا ماشین کاره ٫ نه مکمل میخواد نه بنزین سوپر نه روغن مخصوص نه هیچی خیلی جونداره یکساله ماشین آب هم کم نکرده
پاسخ
0
0
3
Ali j 1398/7/22
بي نظير،قدرتمند،شاسي فوق العاده همراه باتمام خصوصيات يك ژاپني باوقار وتنه ميزنه به ماشينهاي اصيل آلماني همكلاس خودش . حيف كه فروختمش خيلي ماشين عوض كردم ولي gs لكسوس وE46فراموش نشدنيه
پاسخ
0
2
2
0NIMA0 1398/7/12
ماشین خوبیه البته من سوار نشدم ولی اینطور که از نوشته های داخل سایت هستش معلومه که به پای bmw نمیرسه البته تجربه ثابت کرده ماشین های اروپایی یه چیز دیگست :]
پاسخ
2
4
5
Alih1995 1400/3/28
شاید باورتون نشه ولی کارشناس های خودرو سازی ژاپنی از کارخانه های خودرو سازی آلمان بازدید کردن و هیچکدومو تأیید نکردن.....
0
4
Kiumarsssss 1399/10/5
دقیقا. بنز و بی ام و همتا نداره در سواری مخصوصا بی ام و‌ و برای همینه که اونهایی که دنبال اوج لذت سواری هستند میروند سراغ این دو تا برند و با اطلاع کامل میدونند‌که پرخرج تر از بقیه برندها هست ولی بخاطر لذت بیشتر ،براشون مهم نیست.و این انتخاب و موضوع در کل دنیا هست.یعنی همه دنیا هزینه نگهداری بنز ،بی ام و ،پورش بیشتر از بقیه برندها هست.البته پورشه اسمش بیشتر از سواریش هست
0
5
Ali77 1398/7/8
۴۶۰ یک سروگردن از هم‌قیمت‌ها و همکلاس‌های خودش بالاتر بود. چقدر باوقار و تیز دورمیگیره، از فانتزیامه داشتنش. هم جاداره هم پرقدرت و پر سرعت. هزینه‌هاش گویا بالاست البته وقتی ک سرویس نیاز داشت وگرنه با پرس‌وجو گفتن خیلی کم‌استهلاکه اگه باهاش مدام مسابقه ندی. ۴۶۰ بجای گیریوکس ۶دنده ۴۳۰ از گیریوکس ۸سرعته استفاده شده و موتورش هم در برنامه‌های کامپیوتری ارتقا داده شده.
پاسخ
1
4
2
Homayun 1400/6/18
استهلاک gs430 کمتره ٫ تا ۵۰۰۰۰۰ کیلومتر که نوبت تعویض زنجیر تایمه و بالشتک هیچی دیگه ماشین نمیخواد ( اینم بخاطر صدای بدش ) ولی gs460 با موتور 1ur تو کیلومتر ۱۵۰-۲۰۰ هزار تا باید فنر سوپاپ به دلیل جنس ضعیف عوض بشه میتونید سرچ کنید و اینکه به بنزین هم بیشتر حساسه و تزریق مستقیمه
0
1