• مشخصات فنی nx200tfsport
  • مشخصات فنی nx200tfsport
  • مشخصات فنی nx200tfsport

مشخصات فنی لکسوس NX 200 توربو fsport سال 2015 - 2018

164 دیدگاه
سال
سال 2015 بود که لکسوس کراس‌اور کامپکت خود را در راستای تکمیل سبد محصولاتش و عرضه مدلی کوچکتر از RX محبوب و براساس پلت‌فرمی مشترک با تویوتا RAV4 روانه بازار ایران کرد. طراحی ظاهری جسورانه این خودرو، کیفیت بالا و تجهیزات جدید مانند کنترلر لمسی و شارژر وایرلس و نهایتا همچنین محدوده قیمتی بسیار زیاد آن (ناشی از تیپ‌های مختلفش)
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
شارژر وایرلس
شتاب و عملکرد

نقاط ضعف

فرمان‌پذیری
ناسازگاری پیشرانه با بنزین کم‌کیفیت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2015 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل - (قفل الکترونیکی: سفارشی)

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

235 اسب‌بخار

گشتاور

350 نیوتن‌متر

شتاب

7.2 ثانیه

سرعت

198 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (AZ10)

طول

4630 میلی‌متر

عرض

1845 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1780 کیلوگرم

حجم باک

60 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

(رینگ آلیاژی: استاندارد) - (رینگ 18 اینچ کرومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - نرمال - اسپرت - اسپرت پلاس)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق اف اسپرت

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

سفارشی

رادار تغییرلاین

سفارشی

رادار تصادف جلو

سفارشی

رادار تصادف عقب

سفارشی

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

(سنسور 360 درجه پارک: سفارشی)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

سفارشی

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون - (چراغ LED: سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

14 اسپیکر - سیستم پخش Mark Levinson - هندزفری - شبیه‌ساز صدای انجین - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

سفارشی

دوربین 360

سفارشی

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - DVD - MP3 -iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

تاچ پد - نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری 3 حالته - صندلی اف اسپرت

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - صندلی اف اسپرت

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - (تاشو دوتکه برقی: سفارشی)

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - پدال آلومینیومی اف اسپرت

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سفارشی

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - مموری آینه‌ها - کیت اف اسپرت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Aliz_ 4 روز پیش
با بنزین معمولی یا سوپر بدون مکمل اذیت نمیکنه؟؟ از لحاظ نرمی و استفاده خانوادگی چطوره
پاسخ
1
0
0
سیاوشم دیروز
حتما از اکتان بوستر استفاده کنید. نرمی کمتری از راو 4 در اختیارتون میذاره
0
0
HajAryan 1402/10/15
رو رنج قیمتی بین ۴ تا ۶ میلیارد بهترین خودرو که واقعا مرد جاده هست و از همه نظر ماشین عالیه و هیچ خرج اضافی رو دستتون نمیزاره،فقط تنها مشکلش بنزین بی کیفیت ایرانه که اونم اکتان بریزید اوکی میشه ولی در کل بهترین ماشین تو این رنج قیمتی شما با رنج قیمتی ۴ تا ۶ میلیارد بی ام و میتونی بخری که اونم کلا معروفه به خرج و بنز که هر ۱۰۰ کیلومتر جاده باهاش میری ۳۰ تومن خرج میندازه رو دستت و کلا تجریه ۲ ساله خودمون و ۶ ساله داییم که از صفر دستش بوده تا العان ۲۳۰ هزار کار فقط روی ۱۹۰ هزار ،۲۰۰ میلیون خرجش کرده و عالی بوده
پاسخ
1
0
0
mohammadcolman 1402/11/29
بنزبن با کیفیت وسط جاده و بیابون کجا بود عزیز.کی حوصله خرید اکتان و صرف هزینه داره؟البته اگه به ماشین رسیدگی میکنید و توان خرید اکتان با کیفیت برای هربار بنزبن زدن دارید بله ماشین مناسبی هست
0
0
ناشناس 1402/8/19
سلام کسی میدونه صفر این ماشین فول ۸ کلید سفارش عمان رو تا چن تومن میشه تو این بازار الان گیر اورد؟
پاسخ
0
0
1
Ecoehsan 1402/7/21
یه نکته در مورد خودروهای برندهای مطرح بگم که دیگه مثل قدیم اون کیفیت زبانزد رو ندارن.مثلاًتمامی محصولات کیا و هیوندا بخصوص سانتافه مدلهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، اکثراً یاتاقان میزنن.یا مثلاً کمری و اوریون ۲۰۱۱ ، آب و روغن قاطی میکنن یا ضدیخ با روغن گیربکس قاطی میشه(نمایندگی جاده دماوند پر ازین موارده).یا حتی شما لکسوسهای کم کارکرد مدل 2012 تا 2019 میبینید که تعمیر موتور اساسی میشن و با یکی دوبار بنزین و روغن بی کیفیت،پیستون ذوب کردند.اکثر مزدا۳ ها ، مشکل گیربکس بطور حاد دارن.اینا صرفاً ادعا نیست ، علاوه بر کثرت موارد در فضای مجازی ، براحتی در نمایندگیها و مکانیکهای تخصصی اون برندهای مطرح در سراسر تهران و البرز قابل رویت هست.مدیر یکی از تعمیرگاهها در لایو میگفت مالکین خودروهای لوکس بما میگن از ماشینشون فیلم نگیریم و روی پلاکهاشونو بپوشونیم تا مایه خجالت و سرافکندگی پیش فک و فامیل و آشناها نباشه(بگن خدا تومن پول به ماشین برند و لوکس دادی ، پس چرا در این کارکرد کم سر از تعمیرگاه درآورده)!
پاسخ
1
2
2
محمد9211 1402/7/27
درود به شرفت
0
1
Fy 1401/1/20
به نظر من پورشه ماکان بهتره و من نمیخوام بگم این ماشین بده ولی ۱- قیمت این دو ماشین تفاوت داره ۲- از قبل گفتم که (در نظرات قبل)که نباید لکسوس را با پورشه مقایسه کرد ۳- حداقل باید پورشه ماکان رو با لکسوس RX200مقایسه کرد (این نظر با تست و برسی هردو ماشین از نزدیک ودر سایت باما داده شده است)
پاسخ
0
3
2