• مشخصات فنی nxhybrid300h
  • مشخصات فنی nxhybrid300h
  • مشخصات فنی nxhybrid300h

مشخصات فنی لکسوس NX هیبرید 300h سال 2015 - 2017

151 دیدگاه
سال
نسخه هیبریدی لکسوس NX به‌صورت محدود و ابتدا از مدل 2015 به ایران آمد ولی واردات انبوه آن از مدل 2016 آغاز شد. NX300H با اینکه ظاهر تقریبا مشابهی با NX200T دارد اما در قسمت فنی کاملا با آن متفاوت است؛ کم‌حجم‌ شدن پیشرانه، حذف توربوشارژ، اضافه‌شدن دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب و همچنین یک موتورالکتریکی در
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
شارژر وایرلس
مصرف سوخت
پیشرانه مشترک با کمری هیبرید

نقاط ضعف

پیچیدگی فنی
فرمان‌پذیری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2015 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

E-CVT

پیشرانه

4 سیلندر با موتور الکتریکی

حجم موتور

2.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

194 اسب‌بخار

گشتاور

210 نیوتن‌متر

شتاب

9.2 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (AZ10)

طول

4630 میلی‌متر

عرض

1845 میلی‌متر

ارتفاع

1645 میلی‌متر

فاصله محوری

2660 میلی‌متر

وزن

1905 کیلوگرم

حجم باک

56 لیتر

چرخ جلو

225/60R18

چرخ عقب

225/60R18

سایر ویژگی‌ها

(رینگ آلیاژی: استاندارد) - (رینگ 18 اینچ کرومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - نرمال - اسپرت - برقی)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

سفارشی

رادار تغییرلاین (LDW)

سفارشی

رادار تصادف جلو (FCW)

سفارشی

رادار تصادف عقب (RCTA)

سفارشی

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

(سنسور 360 درجه پارک: سفارشی)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

سفارشی

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون - (چراغ LED: سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

14 اسپیکر - سیستم پخش Mark Levinson - هندزفری - شبیه‌ساز صدای انجین - تنظیم هوشمند بلندی صدا

مانیتور

7 اینچی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

سفارشی

دوربین 360

سفارشی

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - DVD - MP3 -iPod - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

تاچ پد - نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

10

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری 3 حالته - صندلی کامفورت

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - صندلی کامفورت

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - (تاشو دوتکه برقی: سفارشی)

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سفارشی

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سفارشی

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - مموری آینه‌ها
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
پویامنوچهری 1403/3/7
سلام و عرض ادب من یک NX 200, F sport , توربو بنزینی ، فول سفارش عمان رو سال ۹۶صفر خریدم و تا الان دارم و میخوام تجربم رو در اختیارتون بذارم . خوب از نظر کیفیت ، شکی نیست که این ماشین تویوتاست و تویوتا هم یعنی کیفیت و دوام ، از نظر ظاهری ( سلیقه من ) بسیار جذابه ( البته مدل اف اسپرت ) ، از نظر فنی بسیار پرشتاب هست و با توجه به تعلیق خاص و سیستم های پایداری الکترونیکی مخصوصا در حالت اسپرت رانندگی در جاده کوهستانی بسیار لذتبخش هست ، از نظر فنی قدرت موتور و عملکرد گیربکس قابل قیاس با نسخه هیبریدی با گیربکس سی وی تی نیست ، از نظر طراحی داخلی، کیفیت چرم داشبرد و صندلیها و آپشن مخصوصا در نسخه فول هیچ کمبودی بجز اتوپارک و ماساژور صندلی نداره ، از نظر هزینه نگهداری تاحالا فقط لنت روغن و فیلتر بوده و فیلتر ها با سایر مدلهای تویوتا یکسانه و قیمتهای بسیار معقولی داره ، در مورد بنزین حتما تو جاده با توجه به کیفیت پایینتر بنزین از مکمل استفاده بشه وگرنه ارور انژکتور میده ولی در شهر بدون اکتان هم مشکلی نداره ولی بهتره استفاده بشه و به نمونه های اکتان ارزان داخلی هم خوب جواب میده ، در کل هزینه نگهداری بسیار پایینه و کم استهلاک و یک نکته حالب اینکه باتری اورجینالش رو که پاناسونیک از نوع اسیدی بود رو بعد از ۶ سال زمستون پارسال عوض کردم ! ، چیزی که من ازش ناراضی هستم تعلیق خشک اسپرت هست که تو چاله های اسفالت ازار دهندست و همینطور فضای داخلی به رغم زیبایی کاربردی نیست مثلا جعبه دستمال کاغذی در بغل درب جا نمیشه و روی داشبرد هم مزاحم سنسورهای نور و هدآپ هست ، بعضی از دکمه های کنترلی مثل ۷ کلید کنار هم و مموری صندلی جانمایی بدی دارند و در دید نیستند ، فضای صندوق کمه البته چنانچه در هنگام سفر طاقچه برداشته بشه و پشتی عقب کمی صافتر باشه چمدانهای خیلی بزرگ جا میشه ، حجم باک کمه معمولا با چراغ بنزین روشن ۴۳ لیتر میکیره ، البته مصرف سوخت هم به نسبت وزن ماشین کمه در صورتی که معقول رانندگی کنید و در شهر ۹ ۵ و جاده در حالت اکو ۷، ( به شرطی که شتابگیری معقول باشه ، رادارها خیلی کاربردی هستند مخصوصا رادار هشدار تصادف چندین بار در هنگام حواس پرتی منو نجات داده ، سیستم صوتی مارکلوینسون فوق العادست سیستم روشنایی خیلی خوب ، ( در مدل ۳ ال ای دی ، نه مدل ساده ) ایربگها کامله حتی زانویی سرنشینهای جلو رو داره ، دوربین ۳۶۰ کیفیت بالایی داره ، انجین استارتر ریموت رو من استفاده نمیکنم ولی ریموت کارتیش که تو کیف کارت جا میشه خیلی کاربردیه ، کیفیت رنگ بدنه ( مال من صدفیه ) خیلی خوبه و سردکن صندلی هم به نسبت ماشینهایی دیگه ای که من داشتم خیلی خوبه در کل باید به چشم یک ماشین لوکس اسپرت با پرستیژ و با کیفیت بهش نگاه کرد ( در رده قیمتی خودش )تا یک ماشین خانوادگی برای سفر یک خانواده پرجمعیت البته من ۲ تا بچه دارم و حداقل سالی ۲ بار سفر زمینی باهاش میرم ، ضمنا حتما سراغ نمونه خای فول آپشن مخصوصا عمان برید و بدونید تقلب تو نصب آپشن های فیک و تغییر جلو پنجره مدل لاکچری به اف اسپرت خیلی زیاده متاسفانه و اینکه هیبریدها از نظر موتور گیربکس و فنی کلا با توربو ، متفاوتند و کیفیت رانندگی بسیار پایینتری دارند و مشکلات تعویض باتری که بعد از گذشت این چندسال نیاز به تعویض دارند . امیدوارم تجربم براتون مفید بوده باشه
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/9/4
به جای این همه توضیح بنویس نوع سوختش چیه بنزین و برق یا گازوییل و برق باهم یا فقط برق
پاسخ
1
1
0
ناشناس 1402/9/15
بنزین فقط،ترجیحا سوپر و یورو ۴ و اضافه کردن یک اکتان به هر دو باک بهتره،یا حداقل من چون وسواس دارم پیشنهادم این هست
0
0
ناشناس 1402/8/19
سلام دوستان،میخواستم ببینم از دوستانیکه این ماشین رو دارند بپرسم که ارتفاعش از کف زمین چقدره؟ مثلا جاده خاکی کمی ناهموار باشه کف ماشین گیر نمیکنه به زمین؟و سوال دیگه،زیر پاش چطوریه،نرمه یا نه مثل سورنتو و ...خشکه و میکوبه
پاسخ
1
1
0
ناشناس 1402/11/18
سلام وقتتون بخیر من حدودا یک ماهه که نسخه fsport رو دارم ارتفاع ماشین خیلی خوبه و گیر نمیکنه ولی سواریه نسبتا خشکی داره که بخاطر ارتفاع عادیه
0
0
MmMahdi 1402/5/29
شبیه ساز انجینش عالی هست
پاسخ
0
0
0
Sina8 1400/12/9
به نظرتون فرق nx 300h با nx 200t چیه؟ آیا دوتاشون شتاب یکسانی دارند؟
پاسخ
0
0
0