مشخصات فنی لکسوس RX 350 fsport سال 2013 - 2013
سال
RX350 در آخرین سال حضورش در ایران، فیسلیفت شد و بهعنوان مدل 2013 بدست مشتریان رسید. البته به این تغییر چهره بیشتر مربوط به نمای ظاهری است و کابینش تقریبا دستنخورده باقی ماند. سپر و رینگهای جدید، طراحی مجدد جلوپنجره و اضافهشدن دیلایتهای L شکل به چراغ جلو از مهمترین ویژگیهای RX نیوفیس است. همچنین در این فیسلیفت، برای اولینبار
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
شتاب
فضای جادار کابین
سواری نرم و راحت
امکانات رفاهی (نسبت به قبل فیسلیفت)
اضافهشدن تیپ اف اسپرت (نسبت به قبل فیسلیفت)
نقاط ضعف
واردات بسیار محدود
راحتی صندلیها در طولانی مدت
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2013مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل هوشمند با قفل مرکزی دستیگیربکس
8 دنده اتومات با حالت زمستانیپیشرانه
6 سیلندرحجم موتور
3.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
275 اسببخارگشتاور
348 نیوتنمترشتاب
7.8 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
9.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسط لوکسنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم - فیس لیفت (AL10)طول
4770 میلیمترعرض
1885 میلیمترارتفاع
1720 میلیمترفاصله محوری
2740 میلیمتروزن
1970 کیلوگرمحجم باک
72.5 لیترچرخ جلو
235/60R18چرخ عقب
235/60R18سایر ویژگیها
رینگ 235/55R19 سفارشیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
مدیریت دینامیکی خودرو (VDIM)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
روکش چرم اف اسپرت - مموری (سفارشی)مالتی مدیا
سیستم صوتی
15 اسپیکر 335 واتی - سیستم پخش Mark Levinson - هندزفری - هدفون وایرلس (سفارشی)مانیتور
8 اینچی - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
سفارشیدوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
تاچ پد - نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - قطب نماایمنی کابین
مجموع ایربگها
10ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموریصندلی سرنشین جلو
10 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری (سفارشی)ویژگی صندلی عقب
تاشو سه تکهگرمکن صندلی
جلوسردکن صندلی
جلوماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکی یا خاکستری یا کرم یا سبزایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب و آلومینیوم - پدال اسپرتآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ - ریموت شیشه بالابر درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/1/5
هر کس هم در مورد RX 350 صحبتی یا براش مبحماتی وجود داره پیام بزاره اگر بتوانم راهنماییش می کنم
پاسخ
1
0
1
ناشناس 1403/2/23
هندلینگ ماشین تو سرعت بالا چطوره؟
0
0
ناشناس 1403/1/5
سلام
وقت بخیر و شادی
دوستان عزیزم بنده حدود ۷ سالی میشه مدل ۲۰۱۳ را که ۲۰ هزار بیشتر کار نکرده بود به مبلغ ۳۵۰ میلیون خریداری کردم و حالا غیر از این ماشین من و خانمم چهار تا دیگر ماشین داریم بنز . بی ام و ۷۳۰ . کیا کادنزا و یه سوناتا ۲۰۱۰ ولی لکسوس به اندازه ای نرمه و با دوام که ماشینهای دیگرم یکسره داخل پارکینگ خواب هستند چون واقعا وقتی داخل شهر تهران میخواهم با سوناتا یا حتی کادنزا و غیره برم بیرون نمی توانم چون به لکسوس RX 350 عادت کردیم از برج ۲ تا برج ۸ یکسره کولرش روشنه و در رانندگی هم واقعا بهش رحم نمی کنم و تا جایی که را داشته باشه باهاش میرم داخل اتوبان بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ کمتر نمیرم و شاید ۱۰ بار تابستان با ۶ سرنشین کولر روشن از اهواز با گرمای بالا ۴۵ درجه با ۱۶۰ تا سرعت آمدم و خیلی چیزهای دیگر ولی فقط و فقط سرویسهای دوره یش سر موقع و شاید هم زودتر انجام دادم و همیشه روغن درجه یک چه گیربکس چه موتور شمع فیلترها لعنتها و مصرفیهایش درجه یک و عالی عوض کردن حالا هم حدود ۲۵۰ تا راه رفته و تا این لحظه هم واقعا میگم هیچ هزینه یا خرجی جز سرویسهای دوره ای نداشته واقعا قدیمی ها میگفتند خدا برکت بده فقط تویوتا راست گفتند حتی اگر زمانی هم برای موتور و گیربکس مشکلی پیش بیاد قطعا و مجدد لکسوس خریداری می کنم چون ازش راضی هستم و هر ماشینی دیگر جای این بود خیلی زودتر مشکل پیدا میکرد پس کسانی که بودجه خرید این ماشین را دارند واقعا درنگ نکنند مدلهای کم کار و سالم حالا کمی بیشتر باید پولی بدی ولی ارزشش را دارد پیدا میشه چون بنده چند روز پیش داخل باما خرید و دیوار شاید بالا ۱۰ تا تمیز پیدا کردم که قیمتشان بین ۹۵۰۰ تا ۱۰۵۰۰ زده بود امیدوارم صحبتهایم درد خورده باشه چون واقعا این صحبتها را از تجربه ۷ ساله ام به دست آوردم لکسوس یعنی تویوتا لوکس پس درنگ نکنید یا علی
پاسخ
0
1
1
VahidReza 1400/8/23
همهچیش خوبه همه چیش
پاسخ
0
1
3
Hosseine 1400/4/8
سلام
بنظرتونrx350مدل۲۰۱۲ یا
پرادو۲۰۱۲ دودر ۲۷۰۰سی سی
پاسخ
2
0
1
Adel1365 1402/10/17
بافاصله بسییییار زیاد Rx البت بشرطیکه سالم و کم کارش گیرتون بیاد البته اگه گیرتون بیاد چون اکثر کیلومترها دستکاری هستن
0
0
Mh89 1400/8/22
Rx350
0
2
Sassedslslo 1399/7/10
واقعا این ماشین تو زمان خودش شاهکار بوده و هنوزم شاهکاره
پاسخ
1
0
14
Iliakarimi 1399/8/1
من ۲۰۱۲رو داشتم واقعا بی نظیر بود تو جاده چالوس۱۲۰میپیچیدم ماشین اخ نمی گفت واقعا عالی بود
1
13