بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی

مازراتی گیبلی آخرین حضور این برند ایتالیایی در بازار ایران بود. این خودرو که اشاره به مدل موفق سال 1967 با همین نام دارد، بازگشت دوباره خود را سال 2013 جشن گرفت. مازراتی با عرضه این خودرو نه تنها نام گیبلی را برگرداند بلکه بعد از دو دهه غیبت، دوباره هم به بازار سدان‌های متوسط برگشت و هم از قلب‌های دو توربویی استفاده کرد. گفته می‌شود تعداد بسیار محدودی از این خودرو وارد کشور شده که حضور گیبلی S تیپ Q4 تأیید شده است. این همان مدل نهایی و در حقیقت قوی‌ترین نسخه آن است. البته جالب آنجاست که خرید و فروش گیبلی به صورت گذر موقت نیز رواج دارد. گیبلی به لطف استفاده از آخرین سبک طراحی در مازراتی تبدیل به یکی از زیباترین نسخه‌های موجود در لیست فروش شده است. البته چالش اصلی این خودرو مانند اغلب دیگر مازراتی‌ها بحث نبود نیروی متخصص برای تعمیرات و قطعات جعلی است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای مازراتی گیبلی

    • ایمنی
    • مانورپذیری
    • قدرتمند و سریع
    • کیفیت ساخت بالا
  • معایب مازراتی گیبلی

    • هزینه نگهداری
    • واردات بسیار محدود
    • فضای محدود ردیف عقب

وضعیت در بازار ایران

  • سال های موجود 2014 تا 2016

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل عقب با لغزش محدود
  • گیربکس 8 دنده اتومات ZF
  • پیشرانه 6 سیلندر تویین توربوشارژ
  • حجم موتور 3 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 325 اسب‌بخار
  • گشتاور 500 نیوتن‌متر
  • شتاب 5.6 ثانیه
  • سرعت 263 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان متوسط لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (M157)
  • طول 4971 میلی‌متر
  • عرض 1945 میلی‌متر
  • ارتفاع 1461 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2998 میلی‌متر
  • وزن 1810 کیلوگرم
  • حجم باک 80 لیتر
  • چرخ جلو 235/50R18
  • چرخ عقب 275/45R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی (Skyhook) - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)
12 دیدگاه

شهروز

من مازراتی های متفاوتی رو امتحان کردم چه تو ایران چه تو خود ایتالیا و واقعا عالی هستن اما با این حال هنوز هم از بنتلی پایین تر هست ولی اگر پول دارید حتماً برای یک سال هم که شده استفاده کنید

aqa poorya

باشه !

RJ

شما برای یک سالم که شده از ابرها بیا پایین

Reza3963

شما ایران چیکار میکنی؟همون ایتالیا هم کمه واست.

00081km

پس چرا دوست عزیز قیمت بنتلی ۵ برابر مازراتی است؟!!

Amirreza1362

دارین بنتلی با اون ذات متین و لوکس و سوپر سدانیش رو با مازراتی که تمام خودرو هاش ته اسپورت بودنن مقایسه میکنین؟ و جدا از این حتی یه نگاه به قیمتا هم ننداختین

Sepehr1

سلام به همگی آقای 00081kmشما بد متوجه شدی، ایشون از گذاشته در نتیجه بنتلی بهتر است

Esn

با توجه به قانون منع واردات خودرو بالا ۲۵۰۰ بعد از سال ۲۰۱۳جالبه بدونم چجوری اینا وارد شدن کسی میدونه

ماشین باز

ماشینی با کیفیت عالی و بسیار با ابهت از هر نظر عالی و دست نیافتنی

HOSANjafary

ازاونجاکه فقط ۸تاازش توایرانه معلومه دست نیافتنیه

shaheen

خيلي جالبه دوست داري نظر كساني رو كه مازاراتي سوار شدن رو مطالعه كني از ٨ تا نظر ٦ نفر فقط مايلن حال همديگر رو بگيرن لطفا يكسري به خودتون بزنيد اگر همديگر رو ميشناختيد چكار ميكرديد بهتر نيست از تخصص و تجربه ديگران استفاده كنيم

1483

یه چیز خوب که تو مازراتی هست، اینه که کنسول جولوی ماشین که سرتاسری تا عقب رفته، روی صندلی ها نزاشتنش که راحت ۴ نفر عقب بشینن نه عین بنز که کنیولش یک سرس عقب نهایتا۲ نفر یا ۲تا بچه با یه ادم بزرگ بشینه.. و بهترین خودروهای دنیا اول ایتالیا ، بعد آلمان، بعدم ژاپن..

Show More