بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی
بررسی مشخصات مازراتی گیبلی

مازراتی گیبلی آخرین حضور این برند ایتالیایی در بازار ایران بود. این خودرو که اشاره به مدل موفق سال 1967 با همین نام دارد، بازگشت دوباره خود را سال 2013 جشن گرفت. مازراتی با عرضه این خودرو نه تنها نام گیبلی را برگرداند بلکه بعد از دو دهه غیبت، دوباره هم به بازار سدان‌های متوسط برگشت و هم از قلب‌های دو توربویی استفاده کرد. گفته می‌شود تعداد بسیار محدودی از این خودرو وارد کشور شده که حضور گیبلی S تیپ Q4 تأیید شده است. این همان مدل نهایی و در حقیقت قوی‌ترین نسخه آن است. البته جالب آنجاست که خرید و فروش گیبلی به صورت گذر موقت نیز رواج دارد. گیبلی به لطف استفاده از آخرین سبک طراحی در مازراتی تبدیل به یکی از زیباترین نسخه‌های موجود در لیست فروش شده است. البته چالش اصلی این خودرو مانند اغلب دیگر مازراتی‌ها بحث نبود نیروی متخصص برای تعمیرات و قطعات جعلی است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای مازراتی گیبلی

    • ایمنی
    • مانورپذیری
    • قدرتمند و سریع
    • کیفیت ساخت بالا
  • معایب مازراتی گیبلی

    • هزینه نگهداری
    • واردات بسیار محدود
    • فضای محدود ردیف عقب

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2014 تا 2016

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل عقب با لغزش محدود
  • گیربکس 8 دنده اتومات ZF
  • پیشرانه 6 سیلندر تویین توربوشارژ
  • حجم موتور 3 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 325 اسب‌بخار
  • گشتاور 500 نیوتن‌متر
  • شتاب 5.6 ثانیه
  • سرعت 263 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان متوسط لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (M157)
  • طول 4971 میلی‌متر
  • عرض 1945 میلی‌متر
  • ارتفاع 1461 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2998 میلی‌متر
  • وزن 1810 کیلوگرم
  • حجم باک 80 لیتر
  • چرخ جلو 235/50R18
  • چرخ عقب 275/45R18
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی (Skyhook) - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)
12 دیدگاه

شهروز(1172 روز پیش)

من مازراتی های متفاوتی رو امتحان کردم چه تو ایران چه تو خود ایتالیا و واقعا عالی هستن اما با این حال هنوز هم از بنتلی پایین تر هست ولی اگر پول دارید حتماً برای یک سال هم که شده استفاده کنید

aqa poorya (1126 روز پیش)

باشه !

RJ (779 روز پیش)

شما برای یک سالم که شده از ابرها بیا پایین

Reza3963 (667 روز پیش)

شما ایران چیکار میکنی؟همون ایتالیا هم کمه واست.

00081km (625 روز پیش)

پس چرا دوست عزیز قیمت بنتلی ۵ برابر مازراتی است؟!!

Amirreza1362 (577 روز پیش)

دارین بنتلی با اون ذات متین و لوکس و سوپر سدانیش رو با مازراتی که تمام خودرو هاش ته اسپورت بودنن مقایسه میکنین؟ و جدا از این حتی یه نگاه به قیمتا هم ننداختین

Sepehr1 (176 روز پیش)

سلام به همگی آقای 00081kmشما بد متوجه شدی، ایشون از گذاشته در نتیجه بنتلی بهتر است

Esn(265 روز پیش)

با توجه به قانون منع واردات خودرو بالا ۲۵۰۰ بعد از سال ۲۰۱۳جالبه بدونم چجوری اینا وارد شدن کسی میدونه

ماشین باز(1069 روز پیش)

ماشینی با کیفیت عالی و بسیار با ابهت از هر نظر عالی و دست نیافتنی

HOSANjafary (270 روز پیش)

ازاونجاکه فقط ۸تاازش توایرانه معلومه دست نیافتنیه

shaheen(434 روز پیش)

خيلي جالبه دوست داري نظر كساني رو كه مازاراتي سوار شدن رو مطالعه كني از ٨ تا نظر ٦ نفر فقط مايلن حال همديگر رو بگيرن لطفا يكسري به خودتون بزنيد اگر همديگر رو ميشناختيد چكار ميكرديد بهتر نيست از تخصص و تجربه ديگران استفاده كنيم

1483(542 روز پیش)

یه چیز خوب که تو مازراتی هست، اینه که کنسول جولوی ماشین که سرتاسری تا عقب رفته، روی صندلی ها نزاشتنش که راحت ۴ نفر عقب بشینن نه عین بنز که کنیولش یک سرس عقب نهایتا۲ نفر یا ۲تا بچه با یه ادم بزرگ بشینه.. و بهترین خودروهای دنیا اول ایتالیا ، بعد آلمان، بعدم ژاپن..

Show More