بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو
بررسی مشخصات مازراتی گرن کبریو

سال 2010 برای اولین‌بار در تاریخ مازراتی یک مدل روباز با 4 صندلی تولید شد. این خودرو در حقیقت نسخه کبریولت (روباز) مازراتی گرن‌توریسمو S است که علیرغم قیمت کهکشانی‌اش، با استقبال ثروتمندان ایرانی روبرو شد. گرن‌کبریو در سه مدل توسط ایتالیایی‌های عرضه شده؛ گرن‌کبریو استاندارد، گرن‌کبریو S و گرن‌کبریو MC. نکته جالب اینجاست که تمام این مدل‌ها در بازار ایران و با پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر V شکل حضور دارند؛ گرن‌کبریو ام‌سی که در واقع گران‌ترین ویرایش این خودرو به حساب می‌آید غیر از تریم رنگی خاص، با آیرودینامیک بهتری نیز طراحی شده است. این خودرو از نظر موفقیت از پورشه 911 کبریولت، مرسدس‌بنز SL رودستر و ب‌ام‌و سری 6 کبریو به مراتب موفق‌تر بوده است. به نظر می‌رسد دیگر نیازی به توضیح درباره مشکلات خدمات و کمبود قطعات این خودرو نباشد!

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای مازراتی گرن کبریو

    • پایداری در سرعت
    • کیفیت ساخت بالا
    • پیشرانه قدرتمند و چالاک
  • معایب مازراتی گرن کبریو

    • واردات محدود
    • هزینه نگهداری
    • کم‌فرمانی در سرعت‌های پایین
    • مانورپذیری ضعیفتر از 911

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2011 تا 2014

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل عقب
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه ZF
  • پیشرانه 8 سیلندر
  • حجم موتور 4.7 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 460 اسب‌بخار
  • گشتاور 520 نیوتن‌متر
  • شتاب 4.9 ثانیه
  • سرعت 290 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 14.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه کانورتیبل لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4881 میلی‌متر
  • عرض 1915 میلی‌متر
  • ارتفاع 1380 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2942 میلی‌متر
  • وزن 1973 کیلوگرم
  • حجم باک 75 لیتر
  • چرخ جلو 245/35ZR20
  • چرخ عقب 285/35ZR20
  • سایر ویژگی‌ها رینگ تیتانیومی با تایرهای ریسینگ

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی (اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی (Skyhook) - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2012 تا 2013

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل عقب
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه ZF
  • پیشرانه 8 سیلندر
  • حجم موتور 4.7 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 450 اسب‌بخار
  • گشتاور 510 نیوتن‌متر
  • شتاب 5.2 ثانیه
  • سرعت 285 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 14.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه کانورتیبل لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4881 میلی‌متر
  • عرض 1915 میلی‌متر
  • ارتفاع 1380 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2942 میلی‌متر
  • وزن 1887 کیلوگرم
  • حجم باک 75 لیتر
  • چرخ جلو 245/35ZR20
  • چرخ عقب 285/35ZR20
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی (اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی (Skyhook) - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 2012 تا 2013

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل عقب
  • گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه ZF
  • پیشرانه 8 سیلندر
  • حجم موتور 4.7 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 440 اسب‌بخار
  • گشتاور 490 نیوتن‌متر
  • شتاب 5.3 ثانیه
  • سرعت 280 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 14.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه کانورتیبل لوکس
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4881 میلی‌متر
  • عرض 1915 میلی‌متر
  • ارتفاع 1380 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2942 میلی‌متر
  • وزن 1887 کیلوگرم
  • حجم باک 75 لیتر
  • چرخ جلو 245/35ZR20
  • چرخ عقب 285/35ZR20
  • سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی (اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها تعلیق الکترونیکی (Skyhook) - کنترل گشتاور پیشرانه (MSR)
37 دیدگاه

Arean(72 روز پیش)

میگم ماشین تا ۱۰ تومن S500 2014 BMW سری۷ پانامرا ۲۰۱۳ مازراتی گرن کبریو ۲۰۱۳ BMW i8 کدام خوبه برایه خرید یکی رو بگین

Mbbi(364 روز پیش)

بین این و 428کروک کدوم بهتره؟ از لحاظ استهلاک چطور؟

VahidReza (349 روز پیش)

۴۲۸ بازارش بهتره ولی در دیگر موارد مازراتی بهتر هست

Mahan13 (309 روز پیش)

حداقل ۳ میلیارد اختلاف قیمت دارن

VahidReza (293 روز پیش)

البته یه چیز رو فراموش کردم از لحاظ بازار و آپشن ۴۲۸ بهتر هست و در سرعت و شتاب و صدا مازراتی گرن کبریو موفق باشید

Mbbi (280 روز پیش)

ممنون از لطف شما

Mostafavi (164 روز پیش)

دوست عزیز کوییک از هر دو این ها بهتره : هم قیمتش مناسبه هم به خدا نزدیک میشی هم قطعاتش بهتر گیر میاد راحت تر هم پارک میکنی

am16in69(411 روز پیش)

این ماشین صندوق عقب داره و اگه داره چقد جاداره؟!

Shayn (408 روز پیش)

بله دارد به اندازه کافی و نیاز

Mahan13 (309 روز پیش)

بله داره مدل کروک فضاش کمتر از مدل سقف فلزی هست

Xjdisi(336 روز پیش)

سلام دوستان من بین این و بی ام و ۶۵۰ گرن کوپه موندم کدوم از لحاظ آپشن و اسپرت بودن بهتره و در ضمن کدوم موتورش بهتره

VahidReza (323 روز پیش)

صد درصد بی ام و آپشن بهتر سرعت بهتر ظاهر بهتر خدمات پس از فروش بهتره این اصلا آپشن نداره فقط بخاطر کمیاب و خاص بودنش معروف شده

داش رضا(996 روز پیش)

می‌خوام پرایدمو بفروشم یا باکستر یا کبریو بیارم به نظرتون از لحاظ فنی کدومش بهتره؟؟

Mw (471 روز پیش)

قطعان مازراتی

mozahebyousefi (393 روز پیش)

نفروش دادش ضرر میکنی

13Kiarash(722 روز پیش)

من حاظرم بجای این بنز cle45 بخرن هم سطح امکاتش بیشتره هم کم مصرف تره هم شتابش بیشتره حتما این دو رو مقایسه کنید

s.reza (689 روز پیش)

مهندس مازراتی یک ماشین خاص هست قابل مقایسه نیست با ماشینهای معمولی همه چیز که مشخصات فنی و امکانات نیست البته بنز هم ماشین خوبیه

Jshdud (470 روز پیش)

کلا الان بهترین صنعت خود روسازی مال آلمانه نه ایتالیا بعد من اگه جای تو بودم sl500 2013 رو به مازراتی ترجیح میدادم

امیر حسین صادقی(1175 روز پیش)

من قصد خرید داشتم ولی دنبال یک ماشین صفر بودم وباکستر 2019 خریدم

امی (1161 روز پیش)

باکستر ۲۰۱۹ نداره تا ۱۷ داره مازراتی بخر خوبه

MrzVahid (1066 روز پیش)

اخرين صفري كه وارد شده ٢٠١٧ هستش!

اشکان عظیمی (1005 روز پیش)

بابا عجب آدمایی هستین ایشون دلشون خواسته حداقل تو کامنت ها یه باکستر 2019 بخره حتما باید بزنین تو ذوقش یکم مراعات کنین

Mw (471 روز پیش)

مگه هست ؟ تهش ۲۰۱۷ باشه! از کجا ۲۰۱۹ خریدی؟

Mw(471 روز پیش)

Mos عزیز خفن ترین پورشه پانامرا که porsche panamera turbo s 2020 e hybrid هستش با توان ۶۸۰ hp مکس اسپیدش ۳۲۰ تاست بعد چه جوری میشه عزیز من پورشه porsche panamera 2013 turbo 500hp که خفن ترین پورشه موجود تو ایرانه تا ۳۶۰ بره چون حتی ferrari 812 super fat با ۱۲ سیلندر مکس اسپیدش ۳۳۰کیلومتر بر ساعت هستش😂😂

خدیجه(973 روز پیش)

صدای اگزوزش ارامش و لذتی‌‌ داره که هیچ چیزی نداره

M.os (756 روز پیش)

پس صدای پورشه پانامرا توربو رو بذاریم دم کوزه ! برو صدای اگزوز اینو گوش کن ! رفیقم با سلطان پانامرا ۳۶۰ تا رفت ! این با مازراتی آرزوئه !

Amrkh (736 روز پیش)

Mos اره دوست منم با 458کالیفرنیا 460 تا رفت😒

ماشین باز (517 روز پیش)

Mos پورشه پورشه س بوگاتی که نیست. همین پانامرا فوقش ۳۰۰ تا میتونه بره. دیگه چرا فیلم هندیش میکنی!

Barbod80(529 روز پیش)

به نظر من بی ام و i8 بهتره ولی من نه مهندس ماشینم نه سازنده ماشین که بخوام تحلیلش کنم کسی که میاد این ماشین رو تحلیل بد ازش می‌کنه باید بهش بگی اگه بلدی برو مهندس ماشین شو فکر کرده چون پورشه سوار شده همه چی میدونه

Show More