در میان هاچبکهای مدرن راه یافته به بازار ایران در ابتدای دهه 90 شمسی، مزدا 2 یکی از شاخصترین و باکیفیت نامهاست که پس از مونتاژ تعداد محدودی از نسل سوم آن در سالهای 1390 تا 1393 در پی مواجه با سد تحریم از خط تولید گروه بهمن کنار گذاشته شد و عرضه آن برای همیشه در بازار ایران متوقف
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
فرمانپذیری
کیفیت ساخت
راحتی صندلیها
نقاط ضعف
عرضه محدود
امکاناتی کمتر از رقبا
خدمات پس از فروش
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1390 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
4 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
102 اسببخارگشتاور
135 نیوتنمترشتاب
14 ثانیهسرعت
168 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک مینینوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (DE)طول
3885 میلیمترعرض
1695 میلیمترارتفاع
1475 میلیمترفاصله محوری
2490 میلیمتروزن
1055 کیلوگرمحجم باک
43 لیترچرخ جلو
185/55R15چرخ عقب
185/55R15سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 3 روز پیش
بهترین گزینه واسه قیمت این روزای بنزین و گرونی قطعات ،واقعا کم استهلاک و سواری نرم و راحتی داره،ژاپن چی ساخته ،اصلا با خودروهای ایرانی ۲۰۷و سایر چینی هایی که معلوم نیست فردا چه بازاری داشته باشن قیاس نکنید ،تمامی لوازمش موجود و قیمت مناسبه ،اصلا شما تعمیرگاه گروه بهمن مزدا ۲رو نمیبینی،۱۰سال دارم این ماشینو ،بسیار راضی ام
پاسخ
0
0
0
فرامرزززز 1404/3/23
درود بر دوستان ،اوایلش یعنی صفرش خوب بودن اما درنظر داشته باشید سن مزدا۲ بالاست، وفوق العاده قیمت قطعات وهزینه هاش بالاست وهرکسی کارهای تعمیرات وسرویسشو انجام نمیده
پاسخ
0
0
0
محمودتفرشی 1403/10/2
درود من از سال ۱۳۹۳ سوارم خیلی راضیم
فنی عالی،چند سال یکبار نیاز به تعمیرگاه داره
پاسخ
0
0
1
Fafa 1403/9/2
دوستان من این بین مزدا ۲، میراژ، تارا، جک جی ۴ نمبدونم کدوم بگیرم
همشم تو جاده هستم
ماشین قبلیمم رانا پلاس بود صندلی و اتاق خشک و کابین کوچکش کمر و پامو داغون کرد بخدااا
پاسخ
1
0
0
alitavafi 1404/1/28
مزدا۲ توی کلاس تارا و جی۴ نیست. شما تارا بهتره براتون
0
0
amink 1401/7/29
کسی مشکل تامین قطعه نداشته؟
پاسخ
0
0
0


