مشخصات فنی ام وی ام X33 دنده ای سال 1393 - 1395
سال
سال 2010 چری اولین فیسلیفت تیگو را رونمایی کرد و از آنجایی که چینیها به فکر گسترش تعداد اعضای خانواده تیگو بودند، نام خودرو را از تیگو به تیگو3 تغییر دادند. این فیسلیفت در مدل 93 به خیابانهای ایران آمد. مدیران خودرو با اینکه نام این مدل را X33 FL (حروف FL به نشانه فیسلیفت بودنش) گذاشته بود اما روی
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
دید وسیع آینهها
ضرایب دنده سنگینتر از لیفان X60
اضافهشدن جعبهدنده اتومات (نسبت به سری اول)
کاهش 1.6 لیتری مصرف سوخت (در مدل اتومات)
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
عایقبندی کابین
صدای جعبهدنده در تعویضها
فضای کابین محدودتر از لیفان X60
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1393 تا 1395مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
139 اسببخارگشتاور
180 نیوتنمترشتاب
12 ثانیهسرعت
175 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.9 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (T11) - فیس لیفت اولطول
4390 میلیمترعرض
1765 میلیمترارتفاع
1705 میلیمترفاصله محوری
2510 میلیمتروزن
1412 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
سفارشینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
سفارشیدوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
قطب نماایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم مشکیایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم مشکیآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
peyman 1403/8/22
با سلام مدتیه دنبال ماشینم بین دنا پلاس مدل 97 با ایکس33 نیو البته دستی گیر کردم کدوم انتخاب کنم البته ته دلم میگه ایکس33 نظر جا واتاق و موتوری هم قدرتش بیشتر بی ازار تره قبلا گیربکس at رو یک سال دستم بود صفر عالی بود ولی صفر بود العان اتومات سی وتی رو میترسم بخاطر همین گفتم دستی مدل 95سرحال تمیز پیدا کنم بنظرتون ارزش خرید کدوم رو قبول دارید خودم با اینکه قبلا ایکس33,داشتم عالی بوده ولی دنا رو نه میگن موتوری بیوفته خرج کمر شکن تعمیر کار و تراش کار درست حسابی هم نداره دیگه موندم
پاسخ
0
0
0
Rmrrza 1403/1/30
دو سال پیش در ارتفاعات 2000 یکی از همین خودروها با گیربکس اتومات
در میانه راه و در شیب گیربکس قفل کرده بود و هر چی گاز می دادند حرکت
نمی کرد.خودرو چینی با گیربکس اتومات مصیبت است!
پاسخ
0
5
2
ناشناس 1402/12/9
سربالایی رفیقم گفت بذار من پیاده میرم شما برسید بهم
پاسخ
0
3
2
سهیل 1402/10/4
با این امکاناتی که این خودرو داره باید با پراید رقابت کنه ...
پاسخ
0
3
3
Kasra2006 1401/7/29
سلام
من تا حالا ماشبن ایرانی انواعش رو داشتم به جز دنا اما واقعا اکس ۳۳ نیو فیس که دو ساله خریدم یک چیز دیگه است اصلا قابل مقایسه نیست واقعا تو این رنج قیمت بهترین ماشینه سواری راحت
امکانات و آپشن مناسب
قدرت موتور عالی
شاسی بلند بودن
اما یه ضعف داره من به صدای ماشین حساسم دوست دارم خیلی بی صدا باشه اما صدای موتور این ماشین داخل کابین میاد
در کل ماشین خوبیه
کسی دوست داره بخره پشیمون نمیشه
من دو ساله گرفتم یک ریال خرجش نکردم و تا حالا مشکلی نداره
پاسخ
0
3
3