• مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport
  • مشخصات فنی x33satsport

مشخصات فنی ام وی ام X33 S گیربکس CVT سال 1395 - 1400

211 دیدگاه
سال
X33S محصول سال 2016 بازار چین است و در سال 95 فروش آن در کشورمان آغاز شد. از آنجایی که مدیران خودرو، سری دوم این چینی را با نام New X33 معرفی کرده بود، از این‌رو ترجیح داد که برای سری سومش به‌ناچار حرف S را (به نشانه اسپرت‌بودن) به نام خودرو اضافه کند. در این کراس‌اور دیگر خبری از
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

دید وسیع آینه‌ها
امکاناتی بیشتر از سری دوم
عایق‌بندی بهتر از سری دوم
بهبود 180 ویژگی خودرو نسبت به سری دوم
گیربکس CVT با 7 دنده مجازی

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
خاموش‌شدن کولر در دور موتور بالا

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1395 تا 1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

139 اسب‌بخار

گشتاور

180 نیوتن‌متر

شتاب

13.4 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

8.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (T11) - فیس لیفت دوم

طول

4419 میلی‌متر

عرض

1765 میلی‌متر

ارتفاع

1651 میلی‌متر

فاصله محوری

2510 میلی‌متر

وزن

1420 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

215/60R17

چرخ عقب

215/60R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم قرمز و مشکی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه‌ دودی عقب - کیت و رکاب اسپرت بدنه - سقف مشکی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Rvn 1403/5/25
با سلام ، من یه اس مدل ۹۶ ( cvt ) دارم و تجربیات خودم از حدود ۱۸۰ هزارتا کارکرد رو براتون به اشتراک میزارم تا بتونین درمورد خرید به خوبی تصمیم بگیرید … ایکس ۳۳ از لحاظ زیبایی در کلاس خوبی بین هم رده هاش قرار میگیره که بخاطر هیکل بنسبت عضلانی تر و جلو پنجره پهن ترش هست و بخاطر زه های کرومی و برجستگی درب ها و همینطور رینگ های چند بعدیش از نظر زیبایی بنظر من حرفی واسه گفتن داره ،، از لحاظ فنی موتور پر قدرت و کشش مناسب در سربالایی و مصرف سوخت متناسب با حجم موتور از مزایای اون و عدم هماهنگی گیربکس با پیشرانه ، سر و صدای زیاد به داخل کابین و ساختار تک دیفرانسیل ( نظر شخصی ) از معایب این خودرو میباشد ،، البته که با گذاشتن در حالت تیپ ترونیک و تعویض دستی مشکل ناهماهنگی تا حد زیادی برطرف میشود . کیفیت رنگ بدنه مناسب میباشد اما جنس ورق درب ها خوب نیست و با اندک فشاری در بعضی نواحی به راحتی فرو رفته و یا سپر در قیاس کلاس های مشابه سریع تر میشکند . تا حدود ۱۲۰ و یا حتی ۱۵۰ تا کارکرد تقریبا تنها خرج مصرفی ها گریبان شمارو میگیرد ولی بعد از آن جلوبندی و عقب بندی( کمک ها ) و از این قبیل موارد به خرج می افتند کیفیت دستگیره ها و دکمه و اهرم های داخل کابین متوسط میباشد و خرابی گیربکس کمی ناشایع است و با تعویض روغن هر ۵۰ تا ۶۰ هزارتا بعید است که گیربکس تعمیر اساسی نیاز داشته باشد قطعات یدکی بطور تقریبی فراوانی دارند ولی ممکن ایت یک یا چند قطعه هم اصلا پیدا نشود یا در بازار آزاد نمونه های فیک یا مشابه با خودرو های دیگر و یا اصلی با قیمت های به مراتب بالاتر از قیمت نمایندگی به فروش میرسند کیفیت صندلی ها متوسط میباشد اما قرار نیست در مسافت های طولانی نیمکت مانند باشند (( البته مقایسه این ماشین باید حتما در رنج قیمتی خودش باشد و لاغیر )) در این رنج قیمتی خودروی «چانگان» از لحاظ فنی به علت دوام فنی بالاتر ، زنجیر تایم ، فرمان برقی ، فضای پای بیشتر سرنشینان و مصرف سوخت پایین تر که متناسب با حجم موتور کمتر میباشد صرف نظر از زیبایی و چندمورد اپشن بیشتر که در ایکس ۳۳ مشهودتر است ،، خودروی مناسب تری جهت استفاده شهری میباشد و همچنین خودروی« تیگو ۷ » البته با کمی افزایش قیمت بعلت سیستم تعلیق کارآمد تر و زیبایی و موتور کم استهلاک تر صرف نظر از توربو بودن و مشکلات بنزین و اکتان خودروی مناسبی میباشد … البته بنده فقط تجربه رانندگی با همین چند مورد خودرو و ۲۰۶ و پارس را داشتم و نظراتم حول محور بررسی این خودرو ها میباشد که ایکس ۳۳ از ۲۰۶ و ۲۰۷ و … از اکثر جهات بهتر و مطمئنا ایراداتی نیز دارد نظر سایر دوستان محترم میباشد و امیدوارم حرفای اینجانب بنا بر جسارت به عقیده هیچکداممان نباشد با آرزوی داشتن بهترین خودروها برای همگی
پاسخ
1
2
4
ناشناس 1403/9/2
گل گفتین. کاملا درسته
0
0
ناشناس 1403/3/11
X33sباگیریبکس cvtکروزکنترل‌داره
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/19
ماشین خوب و بدی هست مثل همه ی ماشین ها هم مزایا داره هم محاسن، رخ و کلاس ش خوبه، قطعا از تمام ماشینهای ایرانی بهتره، اولش هیچ خرجی نداره اگر مراعات کنید تا100 هزارتام هیچ خرجی جز مصرفی نداره ولی بعدش خرج بیفته واقعا سنگین من خودم ی 97 دارم تا امسال راحت بودم ولی 110 هزاتارو ک رد کرد تا الانی ک120چ3 هزارتا شده نزدیک 50 میلون تومن خرجش شده اعم از کاتالسیت، جعبه فرمان،تمامی کمک ها، میل تعادل عقب، جلوبندی و زیر بندی، از الانم غصه گیربکسشو دارم میترسم دگ کم کم مرخص شه و کلی هزینه بذاره، ولیکن بازم چون هیچی چیزی جای خودش نیست و قیمتها خیلی عجیب غریب شدن خرجش به خودش میرزه هرچند بالاست واقعا...
پاسخ
0
2
0
ناشناس 1402/12/6
x33s اسپرت مدل ۹۶ دکمه کروز کنترل کجاس؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/12/19
سلام اکر روی خودرو نصب باشد دکمه تنظیمات روی قسمت راست فرمان هست
0
0
Khfz 1402/12/2
سلام دوستان بنظر شما بین x33s ،دنا پلاس اتومات ،وتارا اتومات کدام بهتره وچرا؟
پاسخ
1
1
0
ناشناس 1402/12/5
من امروز x33 رو فروختم دنا پلاس خریدم
3
2