• مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent
  • مشخصات فنی x55proexcellent

مشخصات فنی ام وی ام X55 PRO اکسلنت سال 1401 - 1404

725 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اگر از هواداران خودروهای چینی باشید، حتما به یاد دارید که مدیران خودرو از اواخر پاییز 1398، فروش ام‌وی‌ام X55 را برای اولین‌بار در ایران، آغاز کرد. قبل از هر چیز، باید این نکته را یادآوری کنیم که ام‌وی‌ام X55 در بازار چین با نام اختصاصی چری تیگو 5x شناخته می‌شود. البته مشتریان بازار آمریکای جنوبی، روسیه و برخی کشورهای اروپای
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.8
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

ارتفاع بلند سقف
راحتی صندلی‌ها
بهبود موتور
تغییر گیربکس از DCT به CVT
آپشن‌هایی جدید در تیپ IE

نقاط ضعف

تهویه دیجیتال
فضای پای ردیف عقب
قیمتگذاری بالا (نسبت به رقبا)

تریم های ام وی ام X55 PRO

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1401

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 9 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ بهینه شده

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

156 اسب‌بخار

گشتاور

230 نیوتن‌متر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی‌بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4318 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1662 میلی‌متر

فاصله محوری

2610 میلی‌متر

وزن

1439 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

215/60R17

چرخ عقب

215/60R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اکو - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

ریموت استارتر

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد - کالیپر قرمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه - نورپردازی داخلی 7 رنگ

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

10.2 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 7 اینچی صفحه کیلومتر - نورپردازی صفحه کیلومتر (قرمز-آبی-طلایی) - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - دوربین ثبت وقایع

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

4

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال با کنترل لمسی - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه - کنسول تاشو

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم قرمز و مشکی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای ام وی ام X55 PRO اکسلنت در بازار

جک S5 1.5 لیتر اتوماتیک

جک S5 1.5 لیتر اتوماتیک

مقایسه
هایما S5

هایما S5

مقایسه
دیدگاه کاربران
اسپینوزا دیروز
بالاخره بایستی قبول کرد نسبت به ماشین های کره ای و ژاپنی خب از هر نظری پایین تر هست ولی دقیقا با همین اختلاف که با کره ای و ژاپنی دارند کلا ماشین های چینی ، دو برابر بیشتر از تمام خودروهای تولید داخل بالاتر هستند، بعضی از دوستان واقعا بی دلیل بد ماشین های چینی رو میگن تو ۲۰ سال پیش گیر کردند ، نمی خوان باور کنند که تو این ۲۰ سال زیر و رو شده صنعت خودرو چین ، خب بزارید بمونن بالاخره اون ها هم این مدلی هستند دیگه ، کسی که داره این ماشین ها رو با سمند و تارا ، شاهین قیاس میکنه و میگه اینها بهتر هستند را که دیگه اصلا نبایستی براش وقت گذاشت و توضیح بدی ، یا اون دسته از مکانیک هایی که میگن ماشین های کره ای و ژاپنی با طول عمر حدودا ۲۰ سال و کارکرد های بالای ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تا از این خودرو های چینی بهتر هستند را هم دیگه مشخصه که بفکر جیب مبارک خودشون هستند
پاسخ
0
0
2
اسپینوزا دیروز
هایما را گذاشتند ۲.۲ الی ۲.۳ ، اصلا قیمت ها خنده دار هست بعد این ماشین با این همه آپشن ریز و درشت را دارند ۲.۳ الی ۲.۴ قیمت میدن، بخدا این کجا و اونا کجا ،
پاسخ
0
0
2
اسپینوزا دیروز
خداوکیلی به قیمت ترین خودرو هست تو این بازار آشفته، دلار ۱۲۰ تومنی ، طلای ۱۲.۳ بعد شما نگاه به قیمت ماشین ها میکنی فیدلیتی رو گذاشتند ۲.۸ الی ۲.۹ - دیگنیتی پرایم رو گذاشتن ۲.۵ که فنی به لعنت خدا هم نمی ارزد - هایما اس ۷ که تقریبا اتاقش برای ۱۰ الی ۲۰ سال پیش هست زمان سانتافه ۲۰۰۵
پاسخ
0
0
2
mjkhonline 6 روز پیش
نزدیک دو ساله دارمش و واقعا راضی ام و هیچ اذیت و تعمیری لازم نداشته فقط مصرفی ها رو مرتب بردم گارانتی انجام داده. سرعت و شتاب عالی. کولر زدن تفاوتی ایجاد نمیکنه براش. امکانات زیاد به نسبت قیمت. ایرادش میتونم بگم کولرش معمولیه هم از لحاظ خنک کردن هم اینکه دیجیتال نیست (عجیب!) دو اینکه مثل بقیه خودروهای چینی قطعات کمه. سه کیفیت رنگ ماشین های مدیران خودرو پایینه و راحت خط میافته.
پاسخ
0
0
1
حسن 1404/9/3
به‌روز ۵۹ نمیدونم پراکسی کدوم شرکتی ولی این خودرو بهترین مزیتش همین شتاب خیلی خوبشه وزن خودرو ، گیربکس و قدرت موتور کاملا مچ شده اند منم یکساله دارمش واقعا بهترین ماشین تو رنج خودش تو ایران هست ... استهلاک کم قطعات فراوان نگهداری عالی ابشن مناسب ، مصرف کم ... شتاب عالی
پاسخ
0
0
3