سالها پیش نیسان با یکی از محبوبترین سدانهایش، حضوری بسیار کوتاه در بازار ایران داشت. حضوری که شاید چندان به چشم نیامد ولی خاطره خوبی در ذهن مشتریانش گذاشت. این محصول آلتیما نام داشت. حالااین خودرو با ششمین نسل خودرو، که ابتدا توسط شرکت «نامی خودرو» در پاییز 1404 به بازار کشورمان رسیده، قصد دارد بار دیگر یک تجربه موفق
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
کیفیت ساخت
فضای جادار کابین
پیشرانه کم استهلاک
نقاط ضعف
عدم عرضه نسخه توربوشارژ
بازار فروش دست دوم (نسبت به کمری)
کمبود برخی امکانات (نسبت به قیمت)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2024 تا 2025مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
CVTپیشرانه
4 سیلندر (MR20)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
156 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
8.9 ثانیهسرعت
200 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل ششم (L34) - فیس لیفتطول
4906 میلیمترعرض
1850 میلیمترارتفاع
1447 میلیمترفاصله محوری
2825 میلیمتروزن
1518 کیلوگرمحجم باک
56 لیترچرخ جلو
215/55R17چرخ عقب
215/55R17سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیایمنی کابین
پشتسری فعال
رفاهی کابین
کول باکس
خروجی 12 ولت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
aminx2312 1404/8/17
این نسخه از التیما فقط مخصوص بازار چین ه, موتور و گیربکس بهینه شده نیسان سنترا هم روش نصب شده با گیربکس CVT! یه نسخه ۲ لیتری توربو هم داره شاید در آینده وارد بشه!نسخه اصلی التیما موتور ۲.۵ لیتری ه!
پاسخ
0
0
2
Glass 1404/8/15
پول خون پدرشونو گزاشتن روی این ماشین،اصلا نمی ارزه
پاسخ
0
1
5
aminx2312 1404/8/8
با این قیمت اصلا نمی ارزه ،
پاسخ
0
1
7
باروت 1404/8/5
آره خیلی عشق هستش مخصوصا با اون گیربکس cvt که روی ماشین هست وحجم موتورش و قیمت بالای ۵ میلیارد که تو بازار هست،در یک کلام ماشینهایی که نه لذت رانندگی دارن و نه ارزش خرید با این قیمتهای نجومی چرت و پرت
پاسخ
0
2
8
Kheyrimm 1404/7/30
در یک کلام میشه گفت عشق عشق عشق
پاسخ
0
9
2










