نیسان پیکاپ دو کابین

سال

پارس‌خودرو چیزی حدود یک دهه با نخستین ویرایش نیسان پیکاپ ادامه داد تا اینکه با اوج‌گیری برخی انتقادات نسبت به طراحی قدیمی و آپشن‌های پیش پا افتاده، مجبور به عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو شد و نهایتا نیوپیکاپ در سال 1390 پا به خیابان‌ها گذاشت. پیشرانه نسخه جدید بهینه‌سازی شده بود. این همان قبلی بود که روی شاسی‌بلند سرانزا نیز نصب شده بود. یادتان باشد که این وانت پیکاپ یکی از اولین قربانیان اجبار خودروسازان به نصب کاتالیزور و کنیستر سوخت و اگزوز بود. قربانی به این جهت که اضافه‌شدن این قطعات، اندکی نفس پیشرانه را می‌گرفت. نیوپیکاپ در زمینه فنربندی نیز تغییرات مثبتی را اعمال کرده بود. البته علی‌رغم عرضه نسخه فیس‌لیفت، این نیسان بازهم نتوانست موفقیت ویژه‌ای در بازار کشورمان کسب کند. معروف است که می‌گویند ادارات دولتی، مشتری همیشگی نیوپیکاپ هستند.

ادامه...