نیسان پیکاپ دو کابین
-
پارسخودرو چیزی حدود یک دهه با نخستین ویرایش نیسان پیکاپ ادامه داد تا اینکه با اوجگیری برخی انتقادات نسبت به طراحی قدیمی و آپشنهای پیش پا افتاده، مجبور به عرضه نسخه فیسلیفت این خودرو شد و نهایتا نیوپیکاپ در سال 1390 پا به خیابانها گذاشت. پیشرانه نسخه جدید بهینهسازی شده بود. این همان قبلی بود که روی شاسیبلند سرانزا نیز نصب شده بود. یادتان باشد که این وانت پیکاپ یکی از اولین قربانیان اجبار خودروسازان به نصب کاتالیزور و کنیستر سوخت و اگزوز بود. قربانی به این جهت که اضافهشدن این قطعات، اندکی نفس پیشرانه را میگرفت. نیوپیکاپ در زمینه فنربندی نیز تغییرات مثبتی را اعمال کرده بود. البته علیرغم عرضه نسخه فیسلیفت، این نیسان بازهم نتوانست موفقیت ویژهای در بازار کشورمان کسب کند. معروف است که میگویند ادارات دولتی، مشتری همیشگی نیوپیکاپ هستند.
9 دیدگاه
Mohammadahmadi (143 روز پیش)
خداییش از ۹۰ دارمش یدونست عالی هیچ خرجی برام نداشته تنها رقیبش هایلوکشه
Sinakey10 (480 روز پیش)
لطفا نظر خودتون بدین بخرم یا ن؟
Taha991 (265 روز پیش)
اگه صفرشو گیر اوردین حتما بخرین از همه لحاظ اوکیه
Mohammadahmadi (143 روز پیش)
اگه صفرشو پیدا کردی شک نکن طلاست
Nasermirzae (143 روز پیش)
غیر هایلوکس هیچ وانتی در برابرش حرفی برا گفتن نداره عالی
رضا اسحاقی (147 روز پیش)
یک عمر ماشینه برای افرود که فوق العادست فقط روغن بنزین
S.m.mousavi (242 روز پیش)
به نسبت قیمتش تنها ماشینیه که رشد قیمتیه آنچنانی نکرده و از نظر کارایی واقعا یکی از کم خرج ترین و ایدهآل ترین خودرو دو دف موجود در بازاره
رضا اسحاقی (400 روز پیش)
من که واقعا ازش راضیم خیلی از این چینی های مونتاژی سرتره حیف که دیگه تولید نمیشه فیلم های افرودش تو آپارات پیشنهاد میکنم ببینید
۲۰۲۰ (672 روز پیش)
به نسبت فاصله قیمتش با هایلوکس خیلی هم عالیه
پاسخ به نظر