• مشخصات فنی cayenneturbos
  • مشخصات فنی cayenneturbos
  • مشخصات فنی cayenneturbos

مشخصات فنی پورشه کاین توربو S سال 2011 - 2014

88 دیدگاه
سال
پورشه در اولین تجربه شاسی‌بلندسازی‌اش دنیا را فتح کرد. پس از معرفی نسل نخست کاین در سال 2002، این محصول به سرعت تمامی رکوردهای فروش پورشه را شکست و به موفق‌ترین محصول پورشه مبدل شد. در خلال تولید این مدل، که تا سال 2010 ادامه داشت، هرچند تعداد محدودی در سال 2009 به کشورمان آمدند اما عمده عرضه این پورشه
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
دوام فنی
ارزش خرید
فرمان‌پذیری
شتاب و عملکرد
تنوع آپشن
توانایی آفرود متوسط

نقاط ضعف

سواری اسپرت
هزینه نگهداری

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2012 تا 2013

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل هوشمند

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

8 سیلندر تویین توربوشارژ

حجم موتور

4.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

551 اسب‌بخار

گشتاور

750 نیوتن‌متر

شتاب

4.5 ثانیه

سرعت

283 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.8 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط مجلل

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم (92A)

طول

4846 میلی‌متر

عرض

1938 میلی‌متر

ارتفاع

1702 میلی‌متر

فاصله محوری

2896 میلی‌متر

وزن

2215 کیلوگرم

حجم باک

100 لیتر

چرخ جلو

295/35R21

چرخ عقب

295/35R21

سایر ویژگی‌ها

رینگ 10 شاخه دوبل استاندارد

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند (PASM) - تعلیق بادی با تنظیم ارتفاع هوشمند (استاندارد) - توزیع گشتاور در پیچ (PTV Plus) - کاهش 20 میلیمتری ارتفاع تعلیق - دکمه اسپرت (حداکثر کارایی در 20 ثانیه)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کیت ترمز سرامیکی (PCCB)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

بای زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ دودی جلو و عقب - چراغ خوش‌آمدگویی - نورپردازی داخلی (سفارشی)

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

تریم فیبرکربنی (سفارشی) - تریم چوبی (سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

14 اسپیکر 410 واتی - سیستم پخش BOSE - هندزفری - چنجر 6 تایی (سفارشی) - تشخیص صدا (سفارشی)

مانیتور

7 اینچی لمسی - مانیتور ردیف عقب (سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 5 اینچی صفحه کیلومتر - قطب‌نما (سفارشی)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

سفارشی

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - اتومات چهارگانه (سفارشی) - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

14 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

صندلی سرنشین جلو

14 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری

ویژگی صندلی عقب

4 حالته برقی - تاشو سه تکه

گرمکن صندلی

جلو (سفارشی) - عقب (سفارشی)

سردکن صندلی

جلو (سفارشی)

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم آلکانترا مشکی یا بژ یا خاکستری (گری) یا قهوه‌ای (اسپرسو) یا شتری (آمبر) یا قرمز

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم فیبرکربنی - تریم چوبی (سفارشی) - کرنوگراف داشبورد (سفارشی) - پدال‌های استیل - وایرلس داخلی - چرم آلکانترا داشبورد

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی و عایق گرما - پرده برقی عقب (سفارشی) - مموری آینه - سقف آلکانترا
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
حسینصفایی 1402/5/14
دوستان کاین با ۱۰سال کارکرد تو ایران دیگه زیره ۲۵۰هزارتا وجود نداره همشون دست بردن تو کیلومترشون.با استهلاک ماشین المانی بعد از ۲۰۰هزار کارکرد دیگه نمصرفه خریدش ادم یه ایکس فور بخره بهتره البته ۸میلیارد پول بی زبونم باید بدی واسه اش
پاسخ
0
5
2
Aaallliii 1401/2/2
سلام و عرض ادب کسی میدونه هزینه نگهداری مدل 2010 این ماشین که 70 هزار تا کار کرده چقدره؟ آیا هزینه نگهداری این بیشتره یا لکسوس rx350؟ با 20 میلیون درآمد کدومش به صرفه تره؟
پاسخ
1
0
0
بابک61 1401/6/13
این ماشین هزینه نگهداری ماهانش بیشتر از مبلغ درامدی هست که نوشتید مطمئنا بیشتر از بیست تومن ماهانه هزینه نگهداری میخوره بهش
0
2
Mashin1234 1401/1/14
سلام عرض ادب بین این ماشین و ولوو xc90 و لندکروز کدوم رو انتخاب میکنید به چه دلیل
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/5/21
بستگی به سلیقتون داره اگه یه ماشین آفرود سر سخت و کم استحلاک میخواید قطعا لندکروز. اگه یه ماشین خیلی لوکس میخواید ولوو و اگر یه ماشین نسبتا کم استحلاک و لوکس میخواید و آفرود آنچنانی هم نمیرید پورشه کاین بهترین اتخابه.
0
1
siavash1999129 1400/11/18
این بهتره یا لنکروز هشت سیلندر؟ افرود هم مهم نیست با ماشین 5 میلیاردی کسی افرود نمیره!
پاسخ
3
1
0
بابک61 1401/6/13
اقای حاج محمد عزیز هر دو رو سوار شید بعد نظر بدید. هم جاده هم داخل شهر هم لذت سواری ارگونومی کیفیت امنیت تو همه زمینه ها کاین یه سر و گردن بالاتره بالطبع کسی که ماشین اسپرت با این مقدار اپشن و کیفیت رو اگر یکجا میخواد باید هزینه نگهداریشم متقبل بشه
1
0
Mohammad02 1401/2/1
اقای حاج رضا دلایلتون رو بررسی کنید یا مربوط به برند بود یا اپشن یا موتور همه چیز که اینا نیست! لندکروز ۸ سیلندر درسته که موتور ضعیفتری داره اما دیگه اونقدر هم ضعیفت نیست که قابل مقایسه نباشه این دو ماشین هردوتاشون نکات مثبت و منفی خیلیی زباد دارن اما در یک کلام اگر دغدغه هزینه نگهداری و رسیدگی به ماشین رو ندارین و بعنوان ماشین دومه کاین اگر حوصله رسیدگی به ماشین و خرج کردن واسش رو ندارید لندکروز که بنظر من ۶ سیلندر مدل بالا بهتر از ۸ سیلندر قدیمیه
1
2
hajreza 1400/11/19
صددرصد کاین به دلایل زیر ۱-برند شاخ و گنگ پورش ۲-موتور بسیار قوی تر و خفن تر ۳-آپشن های فوق العاده پورشه ۴-کلاس و جذبه فوق العاده بیشتر ۵-فوق العاده لوکس تر و قدرتمند تر و...
5
4
علی2020 1400/9/25
این ماشین برای افرود مناسبه؟
پاسخ
4
5
3
Ali58578 1401/3/19
بله و زاویه خروج خوبی داره
2
1
AREF1400 1401/2/1
فرقی نداره ماشین چه مشخصات و امکاناتی داره ماشینی که شاسی مستقل نباشه به درد آفرود نمیخوره ولی اگه دو دیفرانسیل باشه موتور قوی داشته باشه توی جاده ناهموار عملکرد بهتری داره ولی در کل به درد آفرود نمیخوره و این ماشین شاسی مستقل نیست
1
2
Luvsni 1401/1/28
خیلی مناسب نیست
1
2
R3 1400/11/8
با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما به نظر شما با این مشخصات انتظار داری آفرودی نباشه؟ خب معلومه دوست عزیز چه سوالی واقعا پرسیدی یعنی کلی خندیدم من نمی‌دونم نظر شما چیست؟ مگر تیگو5 یا خودروهای معمولی هست که آفرود نتوانه برود با تشکر و خسته نباشید از دوستان و دست اندرکاران سایت باما
10
2