مشخصات فنی کوییک GX L دنده ای سال 1402 - 1403
سال
دو سال پس از عرضه کوییک S، شرکت خودروسازی سایپا در پاییز 1402 دست به معرفی نسخه ارتقایافته این محصول با نام کوییک GX زد که به لحاظ ظاهری، کاملا مشابه کوییک S است اما در قسمت فنی و همچنین در قسمت امکانات، بهبودهایی در آن رخ داده.
در قسمت فنی، مهمترین نکته در کوییک GX، استفاده از موتور بهبودیافته M15i
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
پیشرانه بهبودیافته M15i
بهبود آپشنها نسبت به کوییک اس
امکانات بیشتر در تیپ H
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
ایرادات مونتاژی متعدد
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1402 تا 1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر M15i بهبودیافتهحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
90 اسببخارگشتاور
137 نیوتنمترسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (Q212) - فیس لیفتطول
4005 میلیمترعرض
1678 میلیمترارتفاع
1532 میلیمترفاصله محوری
2412 میلیمتروزن
1065 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ فولادیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
(سفارشی)ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USBسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
خودروهای مشابه
ناشناس 1403/6/20
سلام من حدود یک هفته است کوئیک gxr.lصفر گرفتم باور نداشتم که سرعت و شتاب به این خوبی داشته باشه کم صدا و سیستم کولر عالیه فقط بزرگترین ایرادش جنس داشبورد و رو دری هاشه که واقعا بی کیفت و خشک هست در کل نسبت به هزینه ای که میکنید تا ۵ سال میتونید بدون درد سر سوار بشید البته تو شهر بهتر از جاده است
پاسخ
0
1
1
ناشناس 1403/6/18
سلام دوستان
وقت همگی بخیر
بنده حدود ۴ ماهه که کوئیک جی ایکس ال صفر خریدم، حدود ۱۱ هزار تا باهاش راه رفتم و چند بار هم جاده رفتم
مصرف جادش صدی ۶ و مصرف شهرش هم حدودا ۸
دریچه گازش برقیه و یکم تاخیر داره رو حرکت اولیه
مخصوصا وقتی کولر میگیری ماشین کم میاره تو شروع حرکت ولی کولرش خوبه
کیفیت متریال داخلی زیاد جالب نیست و پلاستیک خشکه
و زمانی که نو میخرید بوی پلاستیک کهنه اذیتتون میکنه
زیرپاش از ۲۰۶ و ام وی ام ۳۱۵ که قبل داشتم یکم نرم تره
کشش خوبی تو جاده و مخصوصاً سربالایی ها داره چون گشتاور خوبی داره
ماشین من مشکل زیادی نداشت فقط درب صندوق یکم سفت بسته میشد که ریگلاژم کردم و درست شد و دیسک چرخ سمت راننده هم تاب داشت که نمایندگی تعویض کرد و مشکل لرزش فرمونش هنگام ترمز گیری حل شد
در کل ماشین بدی نیست و با بودجه ۴۱۵ میلیون شما انتخاب زیادی نداری فقط ساینا و کوئیک میتونی بخری
مگر اینکه ماشین کارکرده بخری و همش دم تعمیرگاه باشی، فقط خواهشی که از دوستان عزیز دارم لطفا تعریف الکی نکنید، بزرگنمایی نکنید، خودرو عجیب غریبی
نیست و فقط نسبت به تیبا یکم آپشن هاش بیشتر شده
مثل کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری و فشار باد تایرها
به نظر من این ماشین برای خانواده های کم جمعیت
کسانی که حوصله تعمیرگاه رفتن رو ندارن مناسبه
یا حق
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/5/15
با سلام من یه ال ۹۰ مدل ۸۶ دارم به نظرتون میارزه بفروشم کوییک بگیرم؟
پاسخ
0
0
1
MAJID424KOJB 1403/4/31
دوستانی که با این مدل کوییک جدید یعنی GX رانندگی کردن و تجربه دارن نظر بدن لطفا ، تغییرات نسبت به کوییک های قبلی چطور بوده ؟؟؟ ملموس و چشمگیر بوده یا خیر ، موتور که با اطلس هم یکی شده یعنی M15i قابل مقایسه هست با موتور TU5 یا هنوز در بحث شتاب و بی صدا و لرزش بودت عقبه
پاسخ
3
0
0
ناشناس 1403/7/15
اگر شتاب و مسائل این چنینی براتون مهمه tu5 های قدیمی تر بهتره اوضاعش اما اگه هزینه و استهلاک و قیمت قطعات رو مد نظر دارید قطعا کوییک گزینه بهتری هست
0
1
ناشناس 1403/5/15
😂😂 اول نگاه قیافه ش کن بعد نظر بده
2
0
shahriar kiani 1403/5/2
در یک کلام عالیه.دوره 206 های قدیمی دیگه گذشت.این کامنت هم برای آینده میمونه و به حرف من میرسید.206 دورش تموم شد
1
2
Nikanpl40810 1403/4/23
کوییک rs 1403 دارم 3000 کیلومتر کارکرده
چند روز اول خیلی دنده هاش سفت ولی به مرور که باهاش رانندگی کردم نرم شده از لحاظ شتاب خداییش بدون هیچ تعصبی عالیه با دنده 3 90 رو میره موتورشم راضیم ولی موتور اصلا کم مصرف نیست و مصرف بنزین از206 بیشتره ..تا الان که 3000 رفتم دم تعمیرگاه تاحالا باهاش نرفتم و گرفتارم نکرده
و بنظرم تو 400 تومان بهترین گزینه است ولی دو عیب داره
که یکیش مصرف بنزین یکم بالاست و دوم کیفیت خیلی پایین خودرو از هر لحاظ داشبورد دستگیره و به خصوص شیشه عقب جعبه حتما هر وقت ماشین و شستید قسمت کناره های شیشه عقب ماشین رو خشک کنید چون آب می ایسته
این تجربه های من با این خودرو
پاسخ
1
0
2
shahriar kiani 1403/5/2
شما کوییک rs داری.اون رو نباید با کوییک gx مقایسه کنی.جی ایکس کم مصرف تر و پر شتاپ تره
0
1