• مشخصات فنی gxrhmt
  • مشخصات فنی gxrhmt
  • مشخصات فنی gxrhmt
  • مشخصات فنی gxrhmt

مشخصات فنی کوییک GXR H دنده ای سال 1403 - 1404

3 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اندکی پس از معرفی کوییک GX، شرکت سایپا نسخه دو رنگ این محصول را نیز با نام کوییک GXR به بازار فرستاد. تفاوت ظاهری کوییک GXR با کوییک GX معمولی، دقیقا مشابه تفاوت کوییک SR با کوییک S معمولی است؛ به این معنی که تغییرات ظاهری این دو برادر، صرفا در سقف رنگی، قاب جدید آینه‌های جانبی، برچسب گرافیکی روی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنج‌گانه
4/10 رانندگی و فنی
4/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
5/10 کیفیت

نقاط قوت

پیشرانه بهبودیافته M15i
بهبود فنی نسبت به کوییک SR

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
ایرادات مونتاژی متعدد
عدم بهبود فنی نسبت به کوییک GX
کمبود تجهیزات در تیپ لوآپشن (L)

تریم های کوییک GXR

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر M15i بهبودیافته

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

90 اسب‌بخار

گشتاور

137 نیوتن‌متر

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (Q212) - فیس لیفت

طول

4005 میلی‌متر

عرض

1678 میلی‌متر

ارتفاع

1532 میلی‌متر

فاصله محوری

2412 میلی‌متر

وزن

1065 کیلوگرم

حجم باک

41 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

رینگ فولادی - (رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

سقف رنگی - قاب آینه جانبی رنگی - شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای کوییک GXR H دنده ای در بازار

پژو 207 TU3

پژو 207 TU3

مقایسه
پژو 206 تیپ 2

پژو 206 تیپ 2

مقایسه
دیدگاه کاربران
مهیارمرادی 1404/9/26
سلام حدود یه ماه پیش باطری ماشین خالی کرد دیگه بخاری ماشین روشن نمیشه مشکل از چیه؟
پاسخ
1
0
0
سلامـــــــــتـــی1 3 روز پیش
به ترتیب اینا رو چک کن: 1️⃣ فیوزها 2️⃣ مقاومت فن بخاری 3️⃣ موتور فن 4️⃣ پنل بخاری
0
0
h_z_k_88 1404/9/20
با سلام خدمت کسایی که این پیام رو میخونند من ی کوییک gxr تیپ l. گرفتم مدل 1۴۰۳ فول خشک کلا ۵۰۰۰ هزار تا راه رفته اونم بخاطر اینکه گارانتی فعال بشه خواستم توی خرید ماشین کمکتون کنم ماشالا سایپا هر روز ی مدل عجب وجق میزنه بیرون عرضم ب خدمتتون که کوییک gxrl ماشین خوبیه بد نیست راضی کنندس اپشناش نسبت ب پولی ک میدی ارزششو داره بعد کنترل پایداری و حرکت تو سر بالایی و اینا رو داره بعد اینا موتورشون یکم قوی تره نسبت به کوئیک های قدیم و تیبا۲ و ساینا و اینا ولی چون دریچه برقی شده ی کوچولو تاخیر داره تو حرکت ولی شتابش راضی کنندس بعد یکم ترمزش خشکه باید سفت بگیری موقع گاز دادنم فقط باید پدال گاز رو لمس یا حس کنی چون خیلی نرمه اگه پات زیاد بره رو گاز ماشین میپره سرعتش خیلی زیاد میشه بنابراین موقع تعویض دنده یا تو ترافیک و اینجور جاها گاز رو محکم یا زیاد فشار ندید سعی کنید تو سرعت های کم پدال گاز رو لمس کنید تا اینکه فشار بدید ولی تو سرعت های بالا مشکلی نداره تا اونجایی ک میتونی گاز بده بهش و نکته اخرم کیفیت متریال و کیفیت داخل کابین ماشین از پلاستیک خشکه که این الحمدلله تو سایپا رایج و عادی چون هم تو تیبا۲ هست هم ساینا بعد کلا دنده های خانواده سایپا خیلی خوب و نرم جا میره خدایی گیربکس و جا رفتن دنده هاشون عالیه در کا اگه ماشین با امکانات نسبت به پولی که میدید خوبه الان فک کنم صفر همین مدل کوئیک منتهی فولش 7۵۰ ميليون تومنه که خدایی ۷۵۰ تومن ارزش نداره نهایتا تهش ۶۵۰ ميليون تومن بعد دنبال این نباشید که ماشین گارانتی داره یا برا اینکه گارانتی ماشینت فعال بشه کلی باید بدو بدو کنی کلی شرط گذاشتن روش. نباید روکش داشته باشع ماشینت شیشه ها دودی نباشه و کفی نداشته باشه خلاصه همینجوری که از کارخونه میگیری باید مصرف کنی چون اگه چیز اضافه ای ببندی باطله. موفق باشید یاحق🖐🏻🤝🏻
پاسخ
0
0
0