اندکی پس از معرفی کوییک GX، شرکت سایپا نسخه دو رنگ این محصول را نیز با نام کوییک GXR به بازار فرستاد. تفاوت ظاهری کوییک GXR با کوییک GX معمولی، دقیقا مشابه تفاوت کوییک SR با کوییک S معمولی است؛ به این معنی که تغییرات ظاهری این دو برادر، صرفا در سقف رنگی، قاب جدید آینههای جانبی، برچسب گرافیکی روی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
پیشرانه بهبودیافته M15i
بهبود فنی نسبت به کوییک SR
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
ایرادات مونتاژی متعدد
عدم بهبود فنی نسبت به کوییک GX
کمبود تجهیزات در تیپ لوآپشن (L)
تریم های کوییک GXR
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1403مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر M15i بهبودیافتهحجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
90 اسببخارگشتاور
137 نیوتنمترسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (Q212) - فیس لیفتطول
4005 میلیمترعرض
1678 میلیمترارتفاع
1532 میلیمترفاصله محوری
2412 میلیمتروزن
1065 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ فولادی - (رینگ آلومینیومی: سفارشی)سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USBسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
سقف رنگی - قاب آینه جانبی رنگی - شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
مهیارمرادی 1404/9/26
سلام حدود یه ماه پیش باطری ماشین خالی کرد دیگه بخاری ماشین روشن نمیشه مشکل از چیه؟
پاسخ
1
0
0
سلامـــــــــتـــی1 3 روز پیش
به ترتیب اینا رو چک کن: 1️⃣ فیوزها 2️⃣ مقاومت فن بخاری 3️⃣ موتور فن 4️⃣ پنل بخاری
0
0
h_z_k_88 1404/9/20
با سلام خدمت کسایی که این پیام رو میخونند
من ی کوییک gxr تیپ l. گرفتم مدل 1۴۰۳ فول خشک کلا ۵۰۰۰ هزار تا راه رفته اونم بخاطر اینکه گارانتی فعال بشه خواستم توی خرید ماشین کمکتون کنم ماشالا سایپا هر روز ی مدل عجب وجق میزنه بیرون عرضم ب خدمتتون که کوییک gxrl ماشین خوبیه بد نیست راضی کنندس اپشناش نسبت ب پولی ک میدی
ارزششو داره بعد کنترل پایداری و حرکت تو سر بالایی و اینا رو داره بعد اینا موتورشون یکم قوی تره نسبت به کوئیک های قدیم و تیبا۲ و ساینا و اینا ولی چون دریچه برقی شده ی کوچولو تاخیر داره تو حرکت ولی شتابش راضی کنندس بعد یکم ترمزش خشکه باید سفت بگیری موقع گاز دادنم فقط باید پدال گاز رو لمس یا حس کنی چون خیلی نرمه اگه پات زیاد بره رو گاز ماشین میپره سرعتش خیلی زیاد میشه
بنابراین موقع تعویض دنده یا تو ترافیک و اینجور جاها گاز رو محکم یا زیاد فشار ندید سعی کنید تو سرعت های کم پدال گاز رو لمس کنید تا اینکه فشار بدید ولی تو سرعت های بالا مشکلی نداره تا اونجایی ک میتونی گاز بده بهش و نکته اخرم کیفیت متریال و کیفیت داخل کابین ماشین از پلاستیک خشکه که این الحمدلله تو سایپا رایج و عادی چون هم تو تیبا۲ هست هم ساینا بعد کلا دنده های خانواده سایپا خیلی خوب و نرم جا میره خدایی گیربکس و جا رفتن دنده هاشون عالیه در کا اگه ماشین با امکانات نسبت به پولی که میدید خوبه الان فک کنم صفر همین مدل کوئیک منتهی فولش 7۵۰ ميليون تومنه که خدایی ۷۵۰ تومن ارزش نداره نهایتا تهش ۶۵۰ ميليون تومن بعد دنبال این نباشید که ماشین گارانتی داره یا برا اینکه گارانتی ماشینت فعال بشه کلی باید بدو بدو کنی کلی شرط گذاشتن روش. نباید روکش داشته باشع ماشینت شیشه ها دودی نباشه و کفی نداشته باشه خلاصه همینجوری که از کارخونه میگیری باید مصرف کنی چون اگه چیز اضافه ای ببندی باطله. موفق باشید یاحق🖐🏻🤝🏻
پاسخ
0
0
0



