مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر اپتیموم سال 2015 - 2017
سال
سانگیانگ از اواسط دهه 80 شمسی به ایران آمد. کوراندو نیز برای نخستینبار در همان سالها و ابتدا در نسل دوم بود که به خیابانهای کشورمان قدم گذاشت. سومین نسل کوراندو در سال 2010 به بازار جهانی معرفی شد، ولی در مدل 2015 پایش به ایران رسید و نامش را هم «نیو کوراندو» گذاشتند. سانگ یانگ در نسل سوم کوراندو،
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
ایمنی
فضای کابین
بهبود امکانات در تیپ پرمیوم پلاس
توانایی آفرود (در مدل دو دیفرانسیل)
نقاط ضعف
واردات محدود
کمبود تجهیزات در تیپ اپتیموم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2015مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
150 اسببخارگشتاور
197 نیوتنمترشتاب
10 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.5 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل سوم (C200)طول
4410 میلیمترعرض
1830 میلیمترارتفاع
1710 میلیمترفاصله محوری
2650 میلیمتروزن
1545 کیلوگرمحجم باک
57 لیترچرخ جلو
215/65R16چرخ عقب
215/65R16سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر با آمپلیفایر - سیدی پلیرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستی - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوبآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتیترپ راننده درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/7/25
سلام دوستان. ماشینهای ژاپنی رو میدونیم که100 هزارتا براشون هیچیه. آیا برای ماشینهای سانگ یانگ مثل نیو کوراندو 100 هزارتاخیلی افت کیفیت پیدا میکنه یا نه؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/7/28
نه خیلی فقط موارد موتوری حتما با دقت چک بفرمایید
0
1
دوستخوب 1403/5/4
من ۶ ماهه نیوکوراندو مدل ۲۰۱۷ خریدم. رانندگی باهاش رو خیلی دوست دارم وخیلی راحت و نرمه. دلم نمیومد بهش فشار بیارم ولی ا خیرا سفری باهاش رفتم و حسابی زحمتش دادم و پر گاز و شتاب. عالی بود و اصلا کم نیاورد. دو دفش که چند باری برای پارکینگ رمپدار شیب دار استفاده کردم زمینو می کنه. در کل عالیه
پاسخ
0
0
0
دوستخوب 1402/12/12
من حدود 2 ماهه نیو کوراندو مدل 2017 گرفتم. قبل از خرید اصلا جزو علاقمندیهام نبود، چون خیلی کوچیک نشون می داد. ولی وقتی گرفتم دیدم هم قد و قواره توسان و اسپورتیج و ایناست. بسیار نرم و بی صداست. آپشن های خوبی هم داره و موقع رانندگی حس خوبی بهت میده.
پاسخ
0
0
0
2859 1402/11/10
ماشین عالی ونسبت به رقبا در جایگاه قابل تحسین برخوردار هست
پاسخ
0
0
0
پرهام 1402/10/2
یه چیزی بگم بگم بخندید تو کورس از ال نود میبازه ولی خب این برا شروعه و از بعد ۱۰۰ تا قول میدم اسپورتیج و سانتافه رو میگیره ۲۳۵۰۰۰ تا بدون خرابی با رانندگی وحشیانه من خودم واقعا بد میرم و تنها خرابیش یدونه کوبلینگش بود که ۵۶ ملیون تو نماینگی خیابون دماوند عوض کردم خدماتشم که عالی بوده فقط اینکه بلوتوث سیستمش از کار افتاده و الان حس میکنم نیاز داره کاتالیزورشم عوض بشه
پاسخ
0
0
1