• مشخصات فنی newkorandooptimum
  • مشخصات فنی newkorandooptimum
  • مشخصات فنی newkorandooptimum

مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو 2.0 لیتر اپتیموم سال 2015 - 2017

48 دیدگاه
سال
سانگ‌یانگ از اواسط دهه 80 شمسی به ایران آمد. کوراندو نیز برای نخستین‌بار در همان سال‌ها و ابتدا در نسل دوم بود که به خیابان‌های کشورمان قدم گذاشت. سومین نسل کوراندو در سال 2010 به بازار جهانی معرفی شد، ولی در مدل 2015 پایش به ایران رسید و نامش را هم «نیو کوراندو» گذاشتند. سانگ یانگ در نسل سوم کوراندو،
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

ایمنی
فضای کابین
بهبود امکانات در تیپ پرمیوم پلاس
توانایی آفرود (در مدل دو دیفرانسیل)

نقاط ضعف

واردات محدود
کمبود تجهیزات در تیپ اپتیموم

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2015

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

150 اسب‌بخار

گشتاور

197 نیوتن‌متر

شتاب

10 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (C200)

طول

4410 میلی‌متر

عرض

1830 میلی‌متر

ارتفاع

1710 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1545 کیلوگرم

حجم باک

57 لیتر

چرخ جلو

215/65R16

چرخ عقب

215/65R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر با آمپلی‌فایر - سی‌دی‌ پلیر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی - دریچه تهویه عقب - کنترل رطوبت

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ راننده
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/7/25
سلام دوستان. ماشینهای ژاپنی رو میدونیم که100 هزارتا براشون هیچیه. آیا برای ماشینهای سانگ یانگ مثل نیو کوراندو 100 هزارتاخیلی افت کیفیت پیدا میکنه یا نه؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/7/28
نه خیلی فقط موارد موتوری حتما با دقت چک بفرمایید
0
1
دوستخوب 1403/5/4
من ۶ ماهه نیوکوراندو مدل ۲۰۱۷ خریدم. رانندگی باهاش رو خیلی دوست دارم وخیلی راحت و نرمه. دلم نمیومد بهش فشار بیارم ولی ا خیرا سفری باهاش رفتم و حسابی زحمتش دادم و پر گاز و شتاب. عالی بود و اصلا کم نیاورد. دو دفش که چند باری برای پارکینگ رمپ‌دار شیب دار استفاده کردم زمینو می کنه. در کل عالیه
پاسخ
0
0
0
دوستخوب 1402/12/12
من حدود 2 ماهه نیو کوراندو مدل 2017 گرفتم. قبل از خرید اصلا جزو علاقمندیهام نبود، چون خیلی کوچیک نشون می داد. ولی وقتی گرفتم دیدم هم قد و قواره توسان و اسپورتیج و ایناست. بسیار نرم و بی صداست. آپشن های خوبی هم داره و موقع رانندگی حس خوبی بهت میده.
پاسخ
0
0
0
2859 1402/11/10
ماشین عالی ونسبت به رقبا در جایگاه قابل تحسین برخوردار هست
پاسخ
0
0
0
پرهام 1402/10/2
یه چیزی بگم بگم بخندید تو کورس از ال نود میبازه ولی خب این برا شروعه و از بعد ۱۰۰ تا قول میدم اسپورتیج و سانتافه رو میگیره ۲۳۵۰۰۰ تا بدون خرابی با رانندگی وحشیانه من خودم واقعا بد میرم و تنها خرابیش یدونه کوبلینگش بود که ۵۶ ملیون تو نماینگی خیابون دماوند عوض کردم خدماتشم که عالی بوده فقط اینکه بلوتوث سیستمش از کار افتاده و الان حس میکنم نیاز داره کاتالیزورشم عوض بشه
پاسخ
0
0
1