• مشخصات فنی corolla1.2literturbo
  • مشخصات فنی corolla1.2literturbo
  • مشخصات فنی corolla1.2literturbo
  • مشخصات فنی corolla1.2literturbo
  • مشخصات فنی corolla1.2literturbo
  • مشخصات فنی corolla1.2literturbo

مشخصات فنی تویوتا کرولا 1.2 لیتر توربو سال 2022 - 2024

59 دیدگاه
سال
بعد از بازگشت دوباره تحریم‌ها در سال 1397، نه تنها واردات خودرو ممنوع شد بلکه تویوتا هم فعالیت مستقیمش را در بازار ایران متوقف کرد. به همین دلیل نیز نسل یازدهم کرولا (اتاق E170) حداکثر تا مدل 2016 توسط شرکت «ایرتویا» به کشورمان راه پیدا کرد. اما در سال 1401 و همزمان با آزادسازی مشروط واردات خودرو، شرکت «معین خودرو
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

استهلاک پایین موتور در مدل 1.5 لیتری
فضای بزرگ کابین و صندوق جادار

نقاط ضعف

کیفیت رنگ بدنه
عدم تفاوت آپشن‌ها در تیپ‌های معین خودرو
حساسیت موتور توربو به کیفیت بنزین
کاهش کیفیت مونتاژ در نسخه‌های تولید چین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2022 تا 2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 10 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (9NR-FTS)

حجم موتور

1.2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

116 اسب‌بخار

گشتاور

185 نیوتن‌متر

شتاب

12 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوازدهم (E210)

طول

4635 میلی‌متر

عرض

1780 میلی‌متر

ارتفاع

1455 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1340 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

205/55R16

چرخ عقب

205/55R16

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Android Auto - Apple CarPlay

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

7

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال با فیلتر PM2.5

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Soheilesm 1403/9/9
برای منی که تا قبل از این ماشین تجربه سواری فقط با پراید و کوییک داشتم ماشین فوقالعاده و عالی هستش از هر لحاظ . روز به روز عاشقش میشم . خدابرکت ...
پاسخ
0
0
0
MehdiFarhadi 1403/9/8
اگه نگاهی به سایتهای دیوار و باما بندازید میبینید که خیلی از مالکان بعد از یکی دو ماه استفاده و در کارکردهای ۳ الی ۴ هزار کیلومتری کرولا و لوین هارو آگهی کردن. منم بمدت ۵ماه و ۱۵۰۰۰ کیلومتر ، کرولا ۲۰۲۴ داشتم و واقعاً کیفیت قطعات و متریال افتضاحی داشت.وقتی داخلش میشینی ، بوی ساینا و کوئیک میاد. کیفیت ابر صندلیهای پارچه ایش از سراتوی سایپا پایینتره و خیلی زود دفرمه میشه. بخاری یا کولر روشن میکنی ، بوی بخاری تیبا و ساینا میاد. علتش هم در کیفیت افتضاح مواد داشبورد هست.فرمون سمند کیفیت پلاستیک بالاتری نسبت به این کرولا و لوین داره..سیستم تعلیق عقب و جلوی بشدت آسیب پذیری داره.شیشه بالابرهای بعضیاشون خرابه.کیفیت رنگ فاجعه.
پاسخ
0
1
1
ناشناس 1403/8/30
من ۶ماهه دارمش و باهاش ۷هزارتا رفتم ماشین خیلی خوبیه نرم و زی سرو صدا ، بخرید لذتش رو ببرید به این شایعات هم توجه نکنید نصف اونایی که کامنت منفی میزارن نا حالا سوارش هم نشدن !
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1403/8/27
کرولا 1.2 توربو گرفتم ا همه نظر عالی قبلا راو فور داشتم اونم عالی دم ماشین های ژاپنی گرم نونشون حلالشون
پاسخ
0
0
2
Hot7 1403/8/18
سلام این هم تعریف بد شک برانگیز هست مگه میشه ادم از مال خودش این هم تعریف بد کنه ؟!! صحبت تویوتا هست ماشینی که به کیفیت معروف هست من این ماشین سوار شدم بشدت با این قیمت تو بازار ماشین خوبی هستش سواریش با این حجم موتور کم واقعا آدم رو شگفت زده میکنه, سیستم تعلیق ش فوق‌العاده است به هیچ عنوان ضربه دست انداز رو به کابین انتقال نمیده حتی با سرعت150 کیلومتر به هیچ عنوان صدا داخل کابین نمیاد عایق بندی کامل، بعد طی مسافت 300 کیلومتر دستم رو جلو کاپوت ماشین گذاشتم انگار اصلا ماشین روشن نبوده هیچ حرارتی احساس نمیکنی واقعا. تکنولوژی ماشین های جدید با 2017-2018 قابل مقایسه نیست بعد شما الکی تعریف بد کن تا مردم ماشین بقیمت نخرن برن اون مدلهای که گفتی رو دوبله تو بازار بخرن بیشترین مدل ماشینی که واقعاً وارد شده همین هست بخاطر حجم بیشتر واردات به قیمت رسیده الکی گول دلال ها رو نخورید
پاسخ
1
1
3
محمدامير 1403/9/1
چه خبره داداش تمام ماشین های دنیا رو گفتی همه خوبن این بده😁
1
0