• مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer
  • مشخصات فنی corollahybrid1.8literpioneer

مشخصات فنی تویوتا کرولا هیبرید 1.8 لیتر پایونیر سال 2023 - 2024

23 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
کرولا 1.8 هیبرید یکی از مدل‌های پرطرفدار وارداتی است که در سال 1403 پا به بازار کشورمان گذاشت. این خودرو شباهت‌های بسیار زیادی با لوین هیبریدی دارد و به نوعی نمی‌توان آن‌ها را از هم جدا دانست. از لحاظ مشخصات فنی، کرولا هیبرید دارای یک موتور تنفس طبیعی با قدرت تقریبی 96 اسب‌بخار به همراه یک موتور الکتریکی با قدرت تقریبی
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

صندوق عقب 470 لیتری
سیستم خودران سطح 2
پلتفرم مشترک با لوین هیبرید

نقاط ضعف

حذف برخی آپشن‌ها در نسخه وارداتی
کمبود امکانات رفاهی (نسبت به قیمت)

تریم های تویوتا کرولا هیبرید

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023 تا 2024

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

E-CVT

پیشرانه

4 سیلندر (8ZR) با 1 موتور الکتریکی

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

135 اسب‌بخار

گشتاور

185 نیوتن‌متر

شتاب

9.8 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوازدهم (E210)

طول

4635 میلی‌متر

عرض

1780 میلی‌متر

ارتفاع

1435 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1385 کیلوگرم

حجم باک

43 لیتر

چرخ جلو

195/65R15

چرخ عقب

195/65R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اکو - اسپرت - برقی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - Android Auto - CarPlay

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 7 اینچی - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با فیلتر PM2.5 - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا کرولا هیبرید 1.8 لیتر پایونیر در بازار

دانگ فنگ شاین مکس هیبرید 1.5 لیتر توربو

دانگ فنگ شاین مکس هیبرید 1.5 لیتر توربو

مقایسه
تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر ساده

مقایسه
فونیکس آریزو 8 (Z8) اکسلنت

فونیکس آریزو 8 (Z8) اکسلنت

مقایسه
نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن

نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن

مقایسه
دیدگاه کاربران
Hajar0279 2 روز پیش
سلام دوستان من دقیقا یکساله این ماشینو سوارم و نزدیک ۳۱ هزارتا باش روندم، تجربمو در اختیارتون میذارم: بنده آدم حساسی نسبت به ماشین هستم و ۳۰ ساله رانندگی میکنم و با خودروهای زیادی تجربه رانندگی دارم موتور و گیربکسش آیسین ژاپنه و بقیش رو اصلا فکر کن چینیه که چه اهمیتی داره؟ البته تحت قرارداد و نظارت ژاپن در چین مونتاژ و تولید میشه. کیفیتش نسبت به قیمت مناسبه و بنظرم تو این رنج بهترین گزینه است. بعد از کمری و سوناتا سومین ماشین هیبریدمه که سوار میشم، پیشرفت تکنولوژی توش بسیار محسوسه هرچند بنده با هوش مصنوعیش به شدت مشکل دارم و سنت گرا هستم رادار تشخیص عابر پیاده و رادار جلو هر کدوم جداگانه چندین بار از تصادف نجاتم دادن، کروز هوشمندش بسیار دقیق عمل میکنه. در مقایسه با شش سیلندر هیچ حرفی برای گفتن نداره و کمری هیبرید از این قدرتمندتره ولی اون جوون پسند نیست و سنگینه ولی این ماشین چالاکه؛ شتابشو تو تنظیمات میتونین زیاد کنین و کمی لذت ببرین. داخل کابین بخصوص جلو پای عقب بسیار جاداره ولی آدم قد بلند عقب اذیت میشه. روی ۱۷۵ سرعت قفله؛ ایسیو رو دادم ترکوندن ولی نتونستن بازش کنن. اول تعادل نداشت تو سرعت بالا (نسبت به خودش) و مرتب زیرش میگرفت چون لاستیکای فابریکش افتضاح بودن، اونا رو دو مرتبه سایز بزرگ کردم تا به تعادل و ارتفاع دلخواهم رسید الان دیگه زیرش گیر نمیکنه و راحت میتونم بزنم تو سر فرمون تو هر سرعتی که میره پیشنهاد میکنم ۱۶ ۵۵ ۲۲۵ کره بندازین زیرش البته بجز نکسن که مزخرفه. سنسور عقب بستم و نبود رادار نقطه کور اذیتم میکنه. شیشه هاشو تست کردم بجز شیشه جلو هیچجوری و با هیچ ضربه ای نمیتونی بشکنیش ولی کیفیت شیشه جلو معمولیه و البته با ۶ ۲۰۰ ملیون فابریکیش نصب شد روش. گاز ندی رو مود اکو ۳ ۵ و اگه کلا تخته گاز رو مود پاور بری حدود ۷ میسوزونه. بدنه بسیار محکمی داره ولی کیفیت رنگش مالی نیست. صندلیهای راحتی نداره ولی دادم فوم برای گودی کمر اضافه کردن و روکش مخمل انداختم خوب شد. هر بنزین آشغالی توش بریزی میسوزونه ولی اگه بنزین بد میزنین یکی در میون اکتان خوب بزنین. واسه تو شهر عالیه البته راننده های بی فرهنگ گاهی بهت حال میدن. آب رادیاتورش رو حتما کولانت و روغن موتور آیسین صفر بیست بریزین. بادشو باید کمی بالا قرار بدین که سنسوراش ارور نده که همه ماشینای سنسوردار همینطورن. سیستم هیبریدش خیلی کارآمد و مفید و پیشرفته است بطوریکه اگه ریستش کنین و کم گاز بدین و روی مود اکو برونین یک باک حدود به ۹۰۰ کیلومتر میبردتون، اگه شهری رانندگی میکنین اصلا یادتون میره بارقبلی چه موقع و کجا بنزین زدین، تو ترافیک بیشتر موتورتون خاموشه و با برق میره. ماشین گرم باشه و باتریها حداقل نصف یا بیشتر باشن و کم گاز بدین حتی رو سرعت ۱۲۰ هم با برق میره تا دقایقی.کلا ماشین خیلی پیچیده ای نیست بلکه ساده است و همین باعث عمر بالا میشه براش. تمام آپشناش رو میتونین بازار آزاد روش نصب کنین و بصورت فابریکی فولش کنین هر چند کمی هزینش زیاده. ترمزهای خوبی داره و ترمز کمکی اضطراریش وحشتناک قویه! تمام لوازم یدکیش در همین ایران داره فراوون میشه و البته در عراق و دبی بسیار بیشتر هست. تو عراق خیلی تاکسیش کردن و بعد دو سال استفاده بسیاررراضی هستن و راننده هاش میگن امنیت بالائی داره. نسخه الیت این ماشینو واسه ایران نزدن و با اونها که تو عراقه هیچ تفاوتی نداره. امیدوارم نظرم مفید بوده باشه و هرکس بتونه ماشین دلخواهشو سوار شه
پاسخ
0
0
1
رضامراد 1404/9/22
دوست عزیز شما ماشینی که تازه تحویل گرفتین رو کی فرصت کردین از نظر دوام و استهلاک بسنجید؟؟ ده سال روندید یا صدها هزار کیلومتر رانندگی کردید؟
پاسخ
0
1
0
رضا هاشمی 1404/9/14
مگه ژاپنیش رو سوار شدی که میگی تفاوت نداره؟
پاسخ
0
1
0
F401 1404/9/7
سلام سنسور جلو و عقب سفارشی هست؛ذکر نکردین
پاسخ
0
0
1
Saeid83 1404/8/18
من تازه مدل پایونیر رو تحویل گرفتم. از نظر دوام، استهلاک و کیفیت کلی هیچ تفاوت محسوسی با ژاپنی نداره. با اختلاف از خودروهای چینی از نظر کیفیت در رانندگی بهتره. و آپشن هایی که داره دقیقا اونایی هست که بدرد بخور هستند. و آپشن هایی که ازش کم کردن دقیقا همونهایی هست که ارزش پول دادن رو ندارند، مثل گرمکن یا سانروف
پاسخ
1
2
0
Hajar0279 2 روز پیش
مثلا سانروف که در پایونیر حذف شده ازرش پول دادن نداره؟ضمنا این ماشین از ۲۰۲۳ مدل ساخت ژاپنی نداره (همه مونتاژ چینه) که باش مقایسه بشه. تویوتا کلا ساده هست و آپشنائی که حتی الیت داره چین اضافه کرده، تویوتا آپشنال لگسوسه. ولی با جمله (با اختلاف از خودروهای چینی از نظر کیفیت در رانندگی بهتره) موافقم. آقایون این تویوتا ست فقط اسمش یه سر و گردن از ماشینای چینی بالاتره. ضمنا الان کلیه ماشینا مصرفی و نسبت به مدلای قبلی ضعیفترن. حتی بنز جدیدا هم به پای مدل ۲۰۱۸شون نمیان
0
0