• مشخصات فنی levinhybrid1.8literspritedition
  • مشخصات فنی levinhybrid1.8literspritedition
  • مشخصات فنی levinhybrid1.8literspritedition
  • مشخصات فنی levinhybrid1.8literspritedition
  • مشخصات فنی levinhybrid1.8literspritedition

مشخصات فنی تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر اسپرت ادیشن سال 2023 - 2025

189 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
تویوتا لوین هیبرید، نسخه‌ای پاک از خودروی محبوب لوین است که در کارخانه مشترک GAC-TOYOTA تولید شده و برای نخستین‌بار در بهار 1403 نیز به بازار کشورمان رسید. لوین هیبرید با وجود شباهت‌های زیادی که به نسخه‌های بنزینی دارد اما برخی ویژگی‌هایش منحصر به فرد است. این خودرو با داشتن «لوگوی آبی»، نشان از وجود موتور برقی و تکنولوژی هیبرید
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
7/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
7/10 کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت زیر 5 لیتر
بهبود امکانات نسبت به لوین توربو
سیستم تعلیق کارآمد و منعطف
امکانات و آپشن‌های ایمنی متعدد
عدم حذف فضای صندوق برای جاسازی سیستم هیبرید

نقاط ضعف

صندلی‌های دستی
کیفیت رنگ بدنه
کاهش کیفیت مونتاژ در نسخه‌های تولید چین
کمبود برخی امکانات رفاهی نسبت به رقبا
حذف ایربگ زانویی (نسبت به لوین توربو)

تریم های تویوتا لوین هیبرید

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2023 تا 2025

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

E-CVT با 10 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر با موتور الکتریکی (8ZR-FXE)

حجم موتور

1.8 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

136 اسب‌بخار

گشتاور

185 نیوتن‌متر

شتاب

9.7 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

4.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوازدهم کرولا (E210)

طول

4640 میلی‌متر

عرض

1780 میلی‌متر

ارتفاع

1435 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1430 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

225/45R17

چرخ عقب

225/45R17

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (استاندارد - اکو - پاور)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور تشخیص عابر پیاده - دستیار کمکی راننده (PDA)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

10.25 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

صفحه کیلومتر دیجیتال 12.3 اینچی

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات با حالت ECO - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر آنتی ترپ - کیت بدنه SE
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای تویوتا لوین هیبرید 1.8 لیتر اسپرت ادیشن در بازار

دانگ فنگ شاین مکس هیبرید 1.5 لیتر توربو

دانگ فنگ شاین مکس هیبرید 1.5 لیتر توربو

مقایسه
نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن

نیسان سیلفی e-POWER مکس ادیشن

مقایسه
جی ای سی امپو هیبرید 2.0 لیتر پرو

جی ای سی امپو هیبرید 2.0 لیتر پرو

مقایسه
کیا K3 1.5 لیتر

کیا K3 1.5 لیتر

مقایسه
دیدگاه کاربران
Hamidreza_ebrahimkhani@hotmail.con 4 روز پیش
بعد از یکسال داشتن لوین هایبرید ۲۰۲۴ ، از سواری و پایداری و نرمی و تعلیق خودرو بویژه تو جاده بسیار راضی هستم ، صندلی برقی با گرم کن سرد کن فابریک بندازین روش میشه یه سدان کلاس سی کامل و عالی و امن👌
پاسخ
1
0
1
یلسسُب 3 روز پیش
سلام ' کاملا درسته قدیم یه تعریفی از موتورای ژاپنی بود که میگفتن گرم میشه جون میگیره واقعا همینطور ه هم جون میگیره هم بیصداتر میشه واقعا از لحاظ فنی حرف نداره چند وقت پیشم باهاش شمال رفتم از جاده چالوس همه جا هم تقریبا بردمش جواهرده ' اربکله' عباس اباد خداییش خوب بود من همون انتظاری که از تویوتا رو از لحلظ فنی داشتمو بهم داد خدا رو سپاسگذارم
0
1
metal 1404/8/29
سلام دوستان كسي ميدونه تفاوت كرولا هيبريد با لوين هيبريد چيه؟يا كدومشون بهترن؟
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 6 روز پیش
اگر مصرف سوخت کم، رانندگی اقتصادی و روزمره شهری، هزینه کمتر سوخت و آرامش داخل شهر برات مهم است → Levin Hybrid انتخاب منطقی‌تری است. مخصوصا اگر قیمت‌شان نزدیک هم باشد. اگر دوام، اعتبار برند، بازار خدمات پس از فروش، اطمینان بلندمدت و اثبات شده بودن خودرو برات اهمیت دارد → Corolla Hybrid انتخاب امن‌تری است. اگر در شهری با ترافیک زیاد زندگی می‌کنی یا سفرهای روزمره‌ات طولانی است → Levin Hybrid به‌دلیل مصرف پایین و کارایی هیبریدی مزیت دارد. اگر بنزین، قطعات یدکی و شرایط نگهداری برایت مهم است — یعنی دغدغه پس از خرید داری — کرولا انتخاب مطمئن‌تر است.
0
0
مهدینیکو 1404/8/21
سلام دوستان عزیزی که اطلاعات کافی دارن لطفاً بفرمایید لوین هیبرید چند تا تیپ هست و چه تفاوت‌هایی با هم دارن؟
پاسخ
2
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/27
لوین ساده --------موتور هیبریدی ۱.۸ لیتر + موتور برقی + گیربکس E-CVT. در لوین اسپرت گیربکس ۱۰ سرعته E-CVT با اسب بخار بیشتر
0
0
یلسییببب 1404/8/25
سلام دوست عزیز فقط ۲تا تیپ ساده و اسپرت
0
0
یلسییببب 1404/8/11
سلام . بابت اصلاحیات ممنون و توجه کردن به نظرات 🙏
پاسخ
0
0
0
AmirAli2875 1404/7/26
من سوار شدم خیلی نرم بود و بی صدا شتابشم نسبتا رضایتبخش بود ولی یه جایی میرسه شما کیفیت ادوات کابین یا داخل کاپوت رو میبینید همون کیفیت ماشین های چینیه و انقد پول دادن برای ماشینی که صندلیش دستیه و انقد آپشن کم داره آدمو اذیت میکنه حالا میگن مثل اینکه میخوان آپشن اضافه کنن باز حالا اونطوری حس بهتری داره ولی خب من آریزو۸ خریدم تا الان راضی ام فقط مسئله اذیت کنندش ابعادشه که چون ماشین سدان بزرگ نداشتم قبلا یه ذره اذیت کنندست برام ولی در کل نمیتونم نه آینده این ماشینو نه آینده ماشین خودمو در کارکردهای بالا حدس بزنم چون هیچکدوم مشخصا امتحانشونو پس ندادن و این ماشینم فقط مونتاژ چین نیست قطعاتش هم بعضا تولید چینه ولی از لحاظ شتاب و نرمی خیالتون جمع باشه من آپشن و شتاب بیشتری میخواستم آریزو۸ خریدم نه که این ماشین بد باشه میگم مسئله فقط آپشنه که خب آپشنش از ماشینای ۲۰۱۷ ۲۰۱۶ ۲۰۱۸ که قبلا داشتیم کمتره در آخر تصمیم با خودتونه امتحان کنید ماشینارو اونی که راضیتون میکنه رو بخرین
پاسخ
0
1
4