• مشخصات فنی patriotmt
  • مشخصات فنی patriotmt
  • مشخصات فنی patriotmt
  • مشخصات فنی patriotmt

مشخصات فنی یوآز پاتریوت دنده ای سال 1400 - 1401

84 دیدگاه
سال
سال 1395 و در جریان نمایشگاه خودرو تهران بود که برای نخستین‌بار با برند UAZ در کشورمان آشنا شدیم. اما نه در آن تاریخ بلکه از سال 1400 بود که شرکت «سروش دیزل مبنا» عرضه این شاسی‌بلند روسی را آغاز کرد. پاتریوت که با نام یواز 3163 هم شناخته می‌شود، در سال 2005 متولد شد و یوآز در سال 2013
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

قابلیت آفرود
فضای جادار کابین
قابلیت حمل بار تا 525 کیلوگرم

نقاط ضعف

تعداد ایربگ‌ها
ترمز عقب کاسه‌ای
خدمات پس از فروش
کمبود تجهیزات رفاهی
ارزش قیمتی در مدل دنده‌ای
نداشتن سانروف (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1401

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل پارت تایم 3 حالته با قفل الکترونیکی محور عقب

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر (ZMZ40906)

حجم موتور

2.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

134 اسب‌بخار

گشتاور

217 نیوتن‌متر

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

11.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

مستقل

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4785 میلی‌متر

عرض

1900 میلی‌متر

ارتفاع

1910 میلی‌متر

فاصله محوری

2760 میلی‌متر

وزن

2125 کیلوگرم

حجم باک

68 لیتر

چرخ جلو

235/75R16

چرخ عقب

235/75R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

1 حالته (آفرود)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

کنترل ترمزها در پیچ (CBC) - ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

تنظیم برقی ارتفاع نور

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر - هندزفری

مانیتور

مانیتور لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD card

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/4/21
مناسب مناطق جنگی با امکانات و طراحی چهل سال پیش. فقط محکم ساختن احساس می‌کنی تراکتور سوار شدی ولی اناقشو عوض کردن
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1403/4/8
ازدوستان صاحبنظر پرسشی دارم.باتوجه به جمیع شرایط،آیاصلاح هست پاتریوت اتومات ۴۰۱با پنجاه هزارکاررابا سراتواپشنال ۹۶ بیست هزارکارکرد بصورت پایاپای معاوضه کرد یاخیر؟باسپاس.
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/4/9
فقط در شرایطی که دنباله نقد کردن سریعتر خودرو ی خود باشید بله در غیر این صورت نمیتونه گزینه جذابی باشه براتون
2
2
ناشناس 1402/12/8
من نداشتم حقیقت ولی یکی از دوستان داشت بنا ب تعریف خودش در عین سادگی و حجم موتور ۲۷۰۰ چیزی دست کم از تویوتا یا پرادو نداره برا خودش از نظر قدرت غولی برا ی آفرود .در کل ماشینهای روسی قدرتی هستن و خیلی ب ندرت مشگل موتوری و گیربکس پیدا میکنند قیمت اگه مشکلی نیست ی چرخ این ارزش داره ب این تیگو و هایما و ماشینهای چینی یکبار مصرف
پاسخ
0
4
2
Rezann 1402/11/4
انقدری ک من فهمیدم ی عده ایرانی ک هنوز حتی پا داخل این ماشین نزاشتن دارن نظر میدن . اگر میخواد قدرت این ماشین رو ببینید برید تو یوتیوب بزنید میاره تست بررسی این ماشین با ماشین هایی مثل پاردو و رنجر اور و فورد و… میبینید ک چه غولیه من رو هوا نظر نمیدم و میگم هرچی ک میدونم از بررسی های ویدیو های یوتیوبه اونجور ک خود اورپایی ه هم میگن ی ماشین کم اپشن ولی خرکاره و همه جارو میره و اخ نمیگه ! بازم مگیم من اینارو تو یوتیوب دیدم و نه سوار شدم ک نظر بدم نه اینکه با عکساش بگم مفت نمیارزه ( هرکسی ک از این ماشین میگه همینطوریه…) و یچیز جالب تر تو مشخصات این خودرو ۲ تا ایربگ داشتنو معایب دونسته ولی تو بقیه اینو معایب نمیدونه عجیب بود برام یکم ! اون جوری ک تو ویدیو های یوتیوب از زیر کامنتا خوندم میگن ی ماشین ک از لحاظ فنی دوام داره و قدرت منده تو چندتا از جاهای مختلف میبرن و همه جارو سربلند بیرون میاد (البته داخل یکی از ویدیو ها دیدم موقع بالا رفتن از کوه ک برف باریده بود کم اورد و خب دلیلش هم این بود ک لاستیک های خود شرکت روش بود و نمیتوسنت توان کامل ماشین رو نشون بده در کل بخوام بگم تو این رنج قیمت عالیه در حد ماشین های اروپایی و تویوتا و … نمیتونه باشه چون از لحاظ اپشن و سرعت و اینا اوضاعش خرابه ولی از تمام ماشین های چینی بازار بهتره (اگر دنبال امکانات نیستید اینو میگم) از لحاظ ظاهری خشن و مردونس و به قول یارو ماشین های چینی برای بچه هاست انگار خوشگل ولی ضعیف ولی یواز پاتریوت ماشین مرد هاست و کسایی ک اهل ریسک کردن و نترسن این ماشین رو سوار میشن ! و بازم میگم من اینارو از روی ویدیو ها فهمیدم و تاحالا سوارش نشدم اما یدونه یواز ک تو منظقه شمال دیدم سوار شدم با جرعت میگم ماشینیه ک از لحاظ ماندگاری باید با ال نود رقابت کنه!
پاسخ
0
1
0
AmirSharafi 1402/10/12
این ماشین آنقدر بد نیست که می گن ولی آخر وقتی سوزوکی گراند ویتارا ۲.۴ اتوماتیک ۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ هست و این ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ارزش خرید نداره
پاسخ
0
1
3