حدود پنج دهه پس از تولید وانت نیسان در ایران، شرکت زامیاد در تابستان 1404 سری جدید این محصول را با نام وانت اکستند (EX) به بازار فرستاد و تولید وانت نیسان آبی را نیز به دلیل اینکه نمیتوانست استانداردهای ایمنی 85گانه را پاس کند، متوقف نمود.
زامیاد اکستند به لحاظ فنی، تفاوتی با آخرین سری وانت نیسان آبی (که از
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 4
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
بازار فروش دست دوم
موتور ارتقایافته M24P
بهبود وضعیت صندلیها
بهبود فضای پای سرنشین
اضافه شدن آپشنهای ایمنی
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
پلتفرم قدیمی و نا ایمن
عدم بهبود طراحی خودرو
عدم بهبود امکانات رفاهی
تریم های زامیاد اکستند EX
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1404مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر دوگانه سوز (M24P)حجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
80 اسببخارگشتاور
160 نیوتنمترشتاب
21 ثانیهسرعت
140 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13.8 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفتطول
5020 میلیمترعرض
1700 میلیمترارتفاع
1700 میلیمترفاصله محوری
3030 میلیمتروزن
1800 کیلوگرمحجم باک
65 لیترچرخ جلو
R16چرخ عقب
R16سایر ویژگیها
رینگ فولادی - ظرفیت بار تا 2000 کیلوگرمایمنی کابین
پشتسری فعال
رفاهی کابین
کول باکس
خروجی 12 ولت
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
محمدعلیمیرزا 1404/8/15
سلام دوستان عزیز من ثبت نام کردم پیش فروش برداشتم تو یک ماه ۱۲۰میلیون اضافه کرده قیمتش شرکت کسی که نیسان میخره برا کار میخواد نه معامله خدا کنه خرج بالا نیاره
نیسانا بیکیفیت هستن اکثرا دفشون میخونه با لاستیک های که میندازه زیرش باید کیفیت دار باشه کسی که میخواد بار بزنه تو این وضعیت کاشکی یه مسول دل سوز داشت کشورمان خدا بیامرزه شهید ریسی رو
پاسخ
0
1
0


