حضور برترین‌ها در میلان

10 موتورسیکلت جالب در نمایشگاه EICMA 2019

19 آبان 1398 14:32
  • حضور برترین‌ها در میلان

    حضور برترین‌ها در میلان

    نمایشگاه موتورسیکلت EICMA را می‌توان به عنوان مهمترین رویداد سالانه در حوزه موتورسیکلت‌ها دانست. این نمایشگاه به صورت سالانه و در شهر میلان در ایتالیا برگزار می‌شود که در آن، شرکت‌های مختلف جدیدترین مدل‌های موتورسیکلت ساخت خود را به معرض نمایش درمی‌آورند. دور قبلی این رویداد که در سال 2018 و با حضور بیش از 1200 برند برگزار شد، بیش از پانصد هزار بازدیدکننده را به محل برگزاری نمایشگاه کشاند.

    نوبت امسال این نمایشگاه نیز همچون همیشه با حضور انبوهی از مدل‌های جدید، کانسپت‌ها و نمونه‌های آزمایشی برگزار شده است. بر

  • 1 - هارلی دیویدسون Pan America 1250

    1 - هارلی دیویدسون Pan America 1250

    ظاهر مدل جدید عرضه شده توسط این سازنده باسابقه آمریکایی احتمالاً نظرات مخالف زیادی را به سوی خود جلب کرده هرچند که نمی‌توان ارزش پیشرانه جدیدی که روی آن نصب شده را انکار کرد. این پیشرانه جدید از نوع V-twin با زاویه اتصال 60 درجه بوده که در دو حجم مختلف 975 و 1250 سی‌سی عرضه خواهد شد.

    مدل

    2 - سوزوکی V-Strom 1050

    2 - سوزوکی V-Strom 1050

    از ابتدای سال جاری شایعاتی مبنی بر عرضه یک مدل DR از سوی سوزوکی به گوش می‌رسید اما در نهایت انتظارها به پایان رسید و این سازنده ژاپنی از مدل کاملاً جدید V-Strom 1050 رونمایی کرده است. حجم پیشرانه این مدل از 1000 به 1050 افزایش یافته و نسبت به نمونه قبلی، تغییرات ظاهری اندکی را نیز تجربه کرده است.

    نکته جالب درباره این موتورسیکلت این است

  • 3 - کانسپت هاسکوارنا 901 Norden

    3 - کانسپت هاسکوارنا 901 Norden

    همین اواخر ، خبرهایی درمورد ساخت محصول جدیدی از این شرکت با یک پیشرانه بزرگ منتشر شده بود. اکنون با معرفی کانسپت 901 Norden که ظاهری شبیه به موتورسیکلت‌های رده ادونچر دارد، این شایعه بیشتر به واقعیت نزدیک شده است.

    هنوز مشخصات فنی این مدل اعلام نشده اما می‌توان حدس زد که کانسپت طرا

  • 4 - ایندین FTR Rally

    4 - ایندین FTR Rally

    مطمئناً انتظار دیدن چند مدل در رده FTR را در نمایشگاه داشته‌ایم ولی مدل عرضه شده توسط Indian فراتر از انتظارات ظاهر شده است. این شرکت که مدتی پیش مدل FTR 1200 را عرضه کرده و با استقبال مشتریان و خبرنگاران مواجه شده بود، نمونه‌های دیگری از سری FTR را با پیشرانه‌ای جدید با آرایش V-twin طراحی و عر

  • 5 - انرجیکا Eva Ribelle

    5 - انرجیکا Eva Ribelle

    از زمان تاسیس Energica در سال 2014 تاکنون، این شرکت چند موتورسیکلت بسیار زیبا طراحی و معرفی کرده است. اکنون نیز با معرفی مدل Eva Ribelle، نمونه دیگری به جمع مدل‌های زیبای این شرکت اضافه شده است.

    این مدل که در رده موتورسیکلت‌های streetfighter

  • 6 - ورج TS

    6 - ورج TS

    احتمالاً به یاد دارید که مدتی پیش یک موتورسیکلت الکتریکی از سوی شرکت RMK معرفی شد که E2 نام داشت. اکنون نمونه تولیدی آن مدل معرفی شده با این تفاوت که نام سازنده و البته نام موتور مذکور تغییر پیدا کرده است. شرکت RMK به ورج ((VERGE تغییر نام داده و محصول خود را نیز به جای E2،

  • 7 - کی‌تی‌ام 390 ادونچر

    7 - کی‌تی‌ام 390 ادونچر

    از سال 2015 تاکنون شایعاتی مبنی بر ساخت یک موتورسیکلت از نوع Adventure توسط KTM به گوش می‌رسید اما در نهایت امسال KTM تصمیم گرفت به صورت رسمی از این مدل رونمایی کند.<

  • 8 - کانسپت بیموتا-کاوازاکی Tesi H2

    8 - کانسپت بیموتا-کاوازاکی Tesi H2

    مدتی پیش شایعاتی مبنی بر خریداری شدن برند Bimota توسط کاوازاکی به گوش رسید. هرچند که هنوز هیچ اظهارنظر رسمی درباره وقوع این معامله انجام نشده اما دو شرکت به صورت مشترک اقدام به ساخت یک کانسپت کرده‌اند.

    این کانسپت که

  • 9 - بنلی Leoncino 800

    9 - بنلی Leoncino 800

    محصول جدید بنلی را باید یکی از زیباترین محصولات نمایش داده شده در این رویداد دانست. ترکیب فرم کلی بدنه، قطعات جانبی، خروجی دوگانه اگزوز و طرح چراغ‌های جلو مجموعه‌ای را پدید آورده که از یک محصول ایتالیایی زیبا انتظار می‌رود.

    این موتورسیکلت که در دو مدل معمولی و تریل عرضه خواهد شد به پیشرانه جدید 800 مجهز است که 754 سی‌سی حجم داشته و 81 اسب‌بخار قدرت و 67 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

  • 10 - آپریلیا RS 660

    10 - آپریلیا RS 660

    سال گذشته شرکت آپریلیا مدل RS 660 را به عنوان یک کانسپت معرفی کرد. پس از گذشت 12 ماه، این شرکت ایتالیایی وقت را تلف نکرده و نمونه‌ای آماده تولید از این محصول را به نمایشگاه EICMA آورده است. در این موتورسیکلت اسپرت پیشرانه جدیدی نصب شده که به گفته سازنده، کلاس جدیدی از پیشرانه‌های میان رده را تعریف خواهد کرد. این مدل را می‌توان به جرات یکی از زیباترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه امسال دانست.

    جهت مشاهده آخرین قیمت محصولات کویر موتور شامل انواع موتورسیکلت کویر، موتورسیکلت وسپا، موتورسیکلت KTM اتریش و سایر محصولات کویر

دیدگاه کاربران