از سیویک‌های اسپرت تا شاسی‌بلندهای آفرود

معرفی نمایندگان هوندا در نمایشگاه SEMA

10 آبان 1400 11:20
  • از سیویک‌های اسپرت تا شاسی‌بلندهای آفرود

    از سیویک‌های اسپرت تا شاسی‌بلندهای آفرود

    هرچه به گشایش نمایشگاه سما (SEMA) نزدیک می‌­شویم، فهرست خودروهای حاضر در این رویداد هیجان­ان‌گیز هم تکمیل می­‌شود. با معرفی نسل جدید هوندا سیویک Si، انتظار داشتیم که نسخه تقویت شده از این خودرو را نیز در سما مشاهده کنیم، ضمن این‌که خودروساز ژاپنی محصولات دیگری را نیز با خود به این رویداد خواهد آورد. «باما» همراه شوید تا مروری داشته باشیم بر خودروهای حاضر در غرفه هوندا در نمایشگاه سما 2021.

    نمایشگاه سما 2021 از دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم تا چهاردهم آبان) در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

  • HPD و نمونه اولیه سیویک Si مسابقه‌ای

    HPD و نمونه اولیه سیویک Si مسابقه‌ای

    شاید یکی از جالب‌­ترین خودروهای حاضر در سما 2021، همین نمونه اولیه از نسخه مسابقه­‌ای سیویک Si باشد که توسط HPD یا بخش خودروهای مسابقه‌­ای هوندا (Honda Performance Development) حاضر شده است. متخصصان هوندا برای ساخت این خودرو یک بدنه سفید رنگ انتخاب کرده‌اند و غیر از تغییرات نرم‌­افزاری ECU، مواردی دیگری شامل میله‌­های ایمنی داخل کابین، کپسول اطفاء حریق، سیستم تعلیق قابل تنظیم با کمک‌­فنرهای آیباخ و فنرهای بیل‌اشتاین و ترمزهای شش پیستون را به آن اضافه کرده­‌اند.

    این خودروی آزمایشی، نمایانگر نسخه مسابقه‌­ای سیویک Si است، که در آینده به تیم­‌های مسابقه‌ای واگذار خواهد شد. البته یک نمونه خیابانی از سیویک Si هم توسط HPD آماده شده است، که به واسطه رنگ نارنجی بدنه و جزئیات مشکی همچون رینگ‌ها و باله عقب، جلوه زیبایی دارد.

  • سیویک West Si از Team Honda Research

    سیویک West Si از Team Honda Research

    Team Honda Research هم به سراغ سیویک Si رفته و علاوه بر تقویت سیستم تعلیق، با اعمال تغییراتی بر پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر شامل تقویت پیشرانه، بهسازی مسیر ورودی هوا و افزایش ظرفیت خنک‌کننده روغن و رادیاتور، قدرت این خودرو را به 220 اسب‌­بخار رسانده است. هرچند HPD Si به عنوان یک خودروی آزمایشی معرفی شده، اما قرار است در ماه دسامبر و در مسابقه 25 ساعته NASA در تاندرهیل شرکت کند.

  • هوندا سیویک هاچبک از Team Liquid

    هوندا سیویک هاچبک از Team Liquid

    Team Liquid با استفاده از برخی لوازم ارائه شده توسط HPD و زیرمجموعه سازنده لوازم اضافه هوندا (Honda Genuine Accessories) همچون باله عقب، زیرسپری جلو، رینگ‌های 18 اینچی و ریل سقفی به همراه محفظه بار، این نسخه اسپرت از سیویک هاچ‌بک را معرفی کرده است.

  • آکورد استیشن‌واگن از Fifteen52 Project

    آکورد استیشن‌واگن از Fifteen52 Project

    شاید انتظار مشاهده یک هوندا آکورد استیشن‌واگن مدل 1996 را در میان این خودروهای مدرن نداشتید، اما این خودرو به واسطه نصب پیشرانه متعلق به سیویک تایپ R و سیستم تعلیق و ترمزهای مسابقه­‌ای، نمونه‌­ای درخور توجه است. بد نیست بدانید پیشرانه K20C1 در سال‌های گذشته تنها به تیم‌های مسابقه فروخته می‌­شد، اما اکنون مجوز حرکت در بزرگراه­‌ها را به دست آورده است.

  • هوندا پاسپورت تریل‌اسپرت Rugged Roads از Honda Genuine Accessories

    هوندا پاسپورت تریل‌اسپرت Rugged Roads از Honda Genuine Accessories

    به لطف افزایش 3.8 و 1.9 سانتی‌متری ارتفاع بدنه در محورهای جلو و عقب و نصب چادر سقفی Sparrow XL، این نمونه از هوندا پایلوت برای طبیعت‌گردی آماده شده است. زیرسپری، قطعات لبه گلگیرها و پایین درها، قلاب اتصال تریلر و رینگ‌های 18 اینچی مشکی، از دیگر ویژگی‌­های این خودروست.

  • هوندا ریجلاین تریل‌تور از HPD

    هوندا ریجلاین تریل‌تور از HPD

    این نمونه از پیکاپ هوندا ریجلاین به وسایل لازم برای سفرهای ماجراجویانه مجهز شده است، که از میان آن‌ها می‌­توان به چادر سفری، سبد لوازم، قلاب اتصال تریلر، زیرسپری و افزایش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.

دیدگاه کاربران