با انواع پیشرانه و جعبه‌دنده

هوندا سیویک هاچ‌بک 2022 معرفی شد

3 تیر 1400 20:49

هوندا سیویک هاچ‌‌بک 2022 با هدف جلب نظر علاقمندان به خودروهای کوچک‌تر از سدان ولی کاربردی، معرفی شده است. شرکت هوندا نیز از انتظار خود برای استقبال جوانان از این محصول جدید سخن گفته است.

برخلاف نسخه سدان، امکان سفارش جعبه‌دنده شش سرعته دستی برای هوندا سیویک هاچ‌بک فراهم شده است.جلوپنجره سیویک هاچ‌بک با اجزای شش ضلعی، متفاوت از نسخه سدان است، ضمن‌­این‌که در نمای عقب شاهد مهمترین تمایز میان این دو مدل هستیم که به کاهش 12.4 سانتی‌متری طول بدنه منجر شده است.

غیر از تفاوت شیب سقف، چراغ‌های عقب نیز با یک نوار نورانی به یکدیگر متصل شده است، درحالی‌که در نسخه سدان با دو چراغ مجزا روبرو هستیم. دهانه ورودی صندوق عقب 4.06 سانتیمتر نسبت به نسل قبل افزایش یافته و یک کاور هم برای پوشاندن وسایل داخل پیش­‌بینی شده است، اما فضای این بخش با 34 واحد کاهش نسبت به نسل قبل، به 693 لیتر رسیده.

هوندا سیویک هاچ‌بک 2022

برخلاف نسخه سدان، امکان سفارش جعبه‌دنده شش سرعته دستی برای هوندا سیویک هاچ‌بک فراهم شده است، که در تریم Civic Sport به همراه پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر با 158 اسب­‌بخار قدرت و 187 نیوتن‌متر گشتاور نصب می­‌شود. علاوه‌براین، پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با 180 اسب­‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را نیز می­‌توان به همراه گیربکس دستی سفارش داد.

جعبه‌دنده CVT در تمامی تریم‌ها قابل انتخاب است، که در مدل‌های اسپرت و اسپرت تورینگ با پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان همراه خواهد شد. بد نیست بدانید در مدل‌های LX و EX-L امکان انتخاب گیربکس دستی وجود ندارد.

بازبینی در سیستم تعلیق و فرمان، دیگر مواردی بوده که هوندا برای سیویک هاچ‌بک 2022 تدارک دیده است.

هوندا سیویک هاچ‌بک 2022

در فضای کابین تریم‌های LX، اسپرت و EX-L شاهد نصب دو نمایشگر 7 اینچی برای اطلاعات سرگرمی و پشت آمپر هستیم. در تریم اسپرت تورینگ، سایز این دو نمایشگر به ترتیب به 10.2 و 9 اینچ افزایش می‌­یابد.

هوندا قصد دارد سیویک هاچ‌بک 2022 را در تاسیسات خود در گرینزبرگ در ایالت ایندیانا تولید کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران