تجهیزات جدید برای شاسی‌بلندهای آفرود فورد

شش نسخه متفاوت از برانکو برای نمایشگاه SEMA

10 آبان 1400 11:25
  • تجهیزات جدید برای شاسی‌بلندهای آفرود فورد

    تجهیزات جدید برای شاسی‌بلندهای آفرود فورد

    پس از برگزاری نمایشگاه سما (SEMA) به صورت آنلاین در سال 2020، شرکت‌های خودروسازی برای برگزاری مجدد این رویداد به صورت حضوری آماده می­‌شوند. با توجه به محبوبیت مدل برانکو، فورد قصد دارد شش نسخه گوناگون از این خودرو را با همکاری شرکت‌های تیونر در لاس‌وگاس به نمایش بگذارد.

    نمایشگاه سما 2021 از دوم تا پنجم نوامبر (یازدهم تا چهاردهم آبان) در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

  • برانکو RTR Fun-Runner توسط RTR Vehicles

    برانکو RTR Fun-Runner توسط RTR Vehicles

    شرکت RTR به عنوان یکی از همکاران قدیمی فورد، نمونه‌­ای از برانکو دو در را به سیستم تعلیق اسپرت، محورهای Dana، کمک‌فنرهای Fox Performance Elite، کیت افزایش دامنه کمک­‌ها، تایرهای 37 اینچی، سیستم اگزوز اسپرت فورد و مسیر بزرگتر ورودی هوا مجهز کرده است. غیر از بخش فنی، موارد دیگری همچون نقوش گرافیکی، روکش محافظ رنگ بدنه، پارکابی و برخی جزئیات ظاهری دیگر نیز به این خودرو اضافه شده است.

  • برانکو BDS Suspensions

    برانکو BDS Suspensions

    این محصول به عنوان خودروی امدادی ناوگان آتش­نشانی، براساس برانکو Black Diamond دو در شکل گرفته است. افزایش 10 سانتی‌متری ارتفاع بدنه، سیستم تعلیق قابل تنظیم، تایرهای 37 اینچی آفرود، وینچ دوگانه، سپرهای سفارشی، کمپرسور هوا در زیر کاپوت، چراغ‌های سقفی و روکش محفظه بار، از مهمترین تغییرات اعمال شده بر این خودروست.

  • برانکو Baja Forged از LGE-CTS Motorsports

    برانکو Baja Forged از LGE-CTS Motorsports

    این محصول که بر پایه برانکو Outer Banks چهار در شکل گرفته، به سیستم تعلیق ICON 3.0، میز تاشوی عقب، لبه گلگیر و سپرهای ساخت Baja Forged و محفظه تایر زاپاس مجهز شده است. در فضای داخل هم با محفظه لوازم در کف خودرو، یخچال و سیستم صوتی JBL روبرو خواهید شد.

  • برانکو Tucci Hot Rods

    برانکو Tucci Hot Rods

    این نسخه خاص از برانکو که برای عبور از مسیرهای برفی آماده شده، در اولین گام به تایرهای چهار فصل و چرخ‌های Mattracks 88-Series مجهز شده است. سایر ویژگی­‌های فنی این خودرو از جمله گیربکس هفت سرعته دستی، بدون تغییر باقیمانده. ریل سقفی، چراغ‌های روی سقف و همچنین وینچ در سپر جلو از دیگر موارد قابل ذکر است.

  • برانکو Sport Baja Forged از LGE-CTS Motorsports

    برانکو Sport Baja Forged از LGE-CTS Motorsports

    نمونه حاضر شده توسط LGE-CTS، به کیت افزایش 5 سانتی‌متری ارتفاع، اجزای سیستم تعلیق ساخت Hellwing، سپرها و گلگیرهای ساخت Baja Forged، قطعات محافظ زیر بدنه، وینچ، چراغ‌های سقفی Ford Performance و سیستم اگزوز Borla مجهز شده است.

  • برانکو اسپرت از CGS Performance Products

    برانکو اسپرت از CGS Performance Products

    برخلاف سایر برانکوهای حاضر در سما 2021 با سیستم تعلیق مرتفع، این برانکو اسپرت با تمرکز بر قابلیت‌­های حرکتی و اصول زیباشناسی ساخته شده است. ورودی هوای جدید و سیستم اگزوز cat-back به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ این خودرو متصل شده است، درحالی‌که رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای چهارفصل، چراغ‌های اضافه، لبه گلگیر، باله عقب و رنگ سفارشی بدنه هم برای تزئین ظاهر درنظر گرفته شده است.

دیدگاه کاربران