از دوج تا جیپ

موپار با 6 کانسپت به SEMA می‌آید

10 آبان 1400 11:45
  • از دوج تا جیپ

    از دوج تا جیپ

    نمایشگاه سما (SEMA) همواره به عنوان فرصتی مناسب برای نمایش توانایی شرکت‌های تیونر و همچنین قابلیت خودروها برای اعمال تغییرات فنی و ظاهری شناخته می‌­شود. شرکت موپار (Mopar) به عنوان تامین­‌کننده داخلی لوازم جانبی برای محصولات جیپ، رم، دوج، کرایسلر و فیات، از این فرصت استفاده کرده و شش محصول را برای حضور در این رویداد آماده کرده است.

  • دوج چلنجر Holy Guacamole

    دوج چلنجر Holy Guacamole

    برای ساخت کانسپت Holy Guacamole، دوج به سراغ یک چلنجر R/T Scat Pack بدنه پهن از سری سالگرد 50 سالگی رفته و بدنه آن را با سبز Rotten Avocado رنگ‌آمیزی کرده است. صندلی­‌ها و پوشش داخلی درهای این کوپه خاص هم با پارچه طرح شطرنجی سبز و زرد روکش شده است. ورودی هوا روی کاپوت، تکمیل‌کننده این مجموعه به‌شمار می­‌آید.

  • جیپ گرند چروکی ال Breckenridge SEMA

    جیپ گرند چروکی ال Breckenridge SEMA

    هرچند نسخه هفت نفره از گرند چروکی با پسوند L در ماه ژانویه معرفی شده است، اما جیپ با معرفی کانسپت Breckenridge، قصد دارد ظاهر این محصول را با رنگ‌آمیزی آبی و جزئیات برنزی رنگ در بدنه و فضای داخلی، نسبت به نمونه استاندارد متمایز سازد.

  • جیپ رانگلر 4xe SEMA

    جیپ رانگلر 4xe SEMA

    توانایی­‌های رانگلر هیبرید به مخاطبان ثابت شده است، اما جیپ اصرار دارد بر قابلیت‌­های این مدل تاکید بیشتری داشته باشد به همین دلیل کانسپت 4xe SEMA را با افزایش پنج سانتی‌متری ارتفاع بدنه، تایرهای 37 اینچی، چراغ‌های سقفی، سپرهای استیل، وینچ، شیشه جلو Gorilla Glass، چراغ‌های LED در نقاط مختلف بدنه، روکش آبی صندلی­‌ها و کفپوش از جنس وینیل معرفی کرده است.

  • جیپ رانگلر Overlook

    جیپ رانگلر Overlook

    کانسپت Overlook برپایه نسخه چهار در از رانگلر ساخته شده ولی به لطف نصب یک سقف ماژولار، 12.7 سانتی‌متر به ارتفاع آن اضافه شده و فضای بالای سر سرنشینان افزایش یافته است. به لطف افزایش ارتفاع سقف، پنجره­‌های جدیدی هم به خودرو اضافه شده که نور و دید بهتری فراهم می‌­کنند. افزایش پنج سانتی‌متری ارتفاع بدنه، تایرهای 37 اینچی ساخت بی‌اف گودریچ، رینگ‌های 20 اینچی و روکش چرم مشکی صندلی­‌ها و داشبورد با نخ برنزی، از دیگر ویژگی‌­های این کانسپت است.

  • کایزر جیپ M725

    کایزر جیپ M725

    جالب‌ترین خودرویی که موپار برای نمایش در سما 2021 تدارک دیده، کایزر جیپ M725 است، که براساس آمبولانس ناوگان ارتش شکل گرفته ولی اکنون به خودروی پشتیبانی تبدیل شده است. رنگ ماسه‌­ای بدنه، افزایش 40 سانتی‌متری ارتفاع سقف، پنل بازشو بدنه در سمت راننده، مهمترین تغییرات اعمال شده بر M725 است. این مورد آخر، می­‌تواند این خودرو را به گزینه­‌ای مناسب برای توزیع مواد غذایی تبدیل کند.

  • رم TRX 1500 RexRunner

    رم TRX 1500 RexRunner

    رکس رانر را می‌­توان نسخه آفرودی از 1500 TRX دانست، چراکه بسیاری لوازم مناسب برای بیراهه‌نوردی به این پیکاپ با 702 اسب‌­بخار قدرت اضافه شده است. زیرسپری فلزی که زاویه حمله را 2.3 درجه افزایش داده، تنها یکی از این موارد است.

  • رم 1500 Outdoorsman

    رم 1500 Outdoorsman

    کانسپت 1500 Outdoorsman را می­‌توان خودرویی مناسب برای استفاده در محیط های کارگاهی دانست، هرچند که قابلیت حمل قایق کایاک هم برای این مدل پیش‌­بینی شده است، تا مالک خودرو برای تفریحات تعطیلات آخر هفته هم مشکلی نداشته باشد. فضای جداگانه هم برای قرار دادن لوازم پیش­‌بینی شده، ضمن ­این‌که فضای کابین هم با روکش مشکی و آبی تزئین شده است.

دیدگاه کاربران