آماده برای آفرود

معرفی نیسان روگ راک کریک

20 تیر 1403 19:48

شرکت نیسان اعلام کرده که حالت رانندگی آفرود، به انتخابگر چرخشی مدل روگ اضافه شده است. درواقع تریم جدیدی با نام Rock Creek برای مدل روگ اضافه شده است، که از این ویژگی بهره می‌برد.

ظاهر این نسخه آنقدری متفاوت طراحی شده تا با تریم‌های معمولی SL اشتباه گرفته نشود. یک جلوپنجره مشکی پیانویی، تزئینات قرمز Lava روی بخش پایینی سپر، باربند سقفی، آینه‌های جانبی مشکی پیانویی، رینگ‌های 17 اینچی مشکی، تایرهای آل‌ترین 235/65R17 Falken Wild Peak و ... برای این مدل درنظر گرفته شده است.

ویژگی‌های زیادی نیز در داخل کابین تریم Rock Creek دیده می‌شود. برای مثال، گرمکن صندلی اضافه شده و روکش‌ها ضدآب هستند. صندلی‌ها دارای دوخت رنگ قرمز Lava هستند و تریم مشکی پیانویی در کابین و داشبورد نیز دیده می‌شود. بنابراین ظاهر داخلی و خارجی خودرو هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند.

در بخش فنی این خودرو، یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ قرار گرفته که 201 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. سیستم تمام چرخ محرک نیز به طور استاندارد وجود دارد. با سیستم آفرود ویو در تریم راک‌کریک، می‌توان نمای اطراف خودرو را دید.

دستیار کنترل فرود از سراشیبی به طور استاندارد قرار گرفته، اما خریداران این تریم می‌توانند با خرید نسخه پریمیوم، تجهیزات بیش‌تری را مانند شارژر وایرلس، گرمکن فرمان، صندلی برقی چهارحالته سرنشین جلو، صندوق برقی و ... دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های جدید تریم راک‌کریک، سیستم کروز کنترل ProPilot Assist 2.1 نیسان است، که با هزینه اضافی، می‌توان در تریم‌های SL و پلاتینیوم نیز دریافت کرد.

قیمت تریم جدید نیسان روگ، نزدیک به زمان عرضه آن مشخص خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران