• هونگچي HS3 PHEV
  • هونگچي HS3 PHEV
  • هونگچي HS3 PHEV
  • هونگچي HS3 PHEV

پیشرو در انرژی‌های پاک

معرفی هونگچی HS3 PHEV

31 تیر 1403 10:31

در تاریخ 17 جولای، نسخه پلاگین هیبرید خودروی شاسی بلند کامپکت هونگچی HS3 در جشنواره طرفداران هونگچی به نمایش درآمد. تاریخ شروع پیش‌فروش مورد انتظار در ماه آگوست است.

مشخصات فنی هونگچی HS3 PHEV

فاصله محورهای هونگچی HS3 PHEV برابر با 2770 میلی‌متر و ابعاد کلی آن 4655/1900/1668 میلی‌متر است که با نسخه بنزینی فعلی یکسان است. قدرت این خودرو از سیستم پلاگین هیبرید تأمین می‌شود، که ترکیبی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو و یک موتور الکتریکی است و با مجموعه باتری CATL جفت می‌شود. پیشرانه دارای حداکثر توان 124 کیلووات (166 اسب‌بخار) است. برد رسمی خالص الکتریکی 115 کیلومتر و برد ترکیبی 1100 کیلومتر است. در حال حاضر، مشخصات دقیق به طور رسمی اعلام نشده است.

مشخصات ظاهری هونگچی HS3 PHEV

از نظر طراحی خارجی، نسخه PHEV طرحی شبیه به نسخه بنزینی هونگچی HS3 دارد و دارای یک جلوپنجره بزرگ آبشاری با لوگوی هونگچی است، که هویت برند را بیشتر نشان می‌دهد. روی گلگیرهای جلو نیز لوگوی هونگچی دیده می‌شود. دو اندازه رینگ موجود است: 19 و 20 اینچ.

بر اساس تصاویر منتظر شده از MIIT چین، در بخش عقب از چراغ‌های عقب یکپارچه استفاده شده است. نشان PHEV به قسمت پایین سمت راست اضافه شده است.

مشخصات کابین هونگچی HS3 PHEV

کابین هونگچی HS3 PHEV دارای یک چیدمان متقارن و داخلی «بدون فرمالدهید» است. یک فرمان چند منظوره، یک پنل ابزار کامل LCD 12.3 اینچی و یک صفحه اطلاعات و سرگرمی مرکزی لمسی عمودی 12.6 اینچی وجود دارد. خروجی‌های تهویه هوا در دو طرف صفحه نمایش قرار گرفته‌اند. در عین حال، قابلیت شارژ بی‌سیم موبایل 40 وات و سیستم کمک رانندگی هوشمند نیز وجود دارد.

برنامه هونگچی برای عرضه خودروهای انرژی جدید

در اوایل سال 2023، هونگچی ابتکار خود را در ساخت خودروهایی با انرژی جدید را برای ترویج الکتریکی‌سازی همه مدل‌ها نشان داد. شو لیوپینگ، رئیس FAW چین، گفت که از نیمه دوم سال 2022، تمام سرمایه‌گذاری و ظرفیت تولید نوآوری فناوری جدید هونگچی بر روی خودروهای انرژی جدید متمرکز خواهد شد، به جز خودروهای کاربرد خاص.

تا سال 2025، هونگچی هدف دارد یک میلیون خودرو در سال بفروشد که خودروهای انرژی جدید بیش از 50 درصد فروش را تشکیل دهند. تا سال 2030، هونگچی هدف دارد بیش از 1.5 میلیون خودرو بفروشد که خودروهای انرژی جدید نیروی اصلی فروش در بین باقی محصولات خواهند بود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران