آغاز طرح بازدید زمستانی ستاره ایران

سرویس ادواری ستاره ایران (مرسدس بنز ایران)

27 آذر 1400 14:00

آذر 1400: طرح بازدید زمستانی مرسدس بنز، از تاریخ 27 آذرماه در کلیه نمایندگی‌های شرکت ستاره ایران آغاز شده و تا تاریخ 9 دی‌ماه 1400 نیز ادامه دارد.

»» طرح بازدید زمستانی مرسدس بنز ایران (PDF) ««

این طرح بازدید زمستانی، ویژه بنزهای مدل 2010 به بعد است و علاوه بر بازدید و عیب‌یابی رایگان خودروها، شامل 10% تخفیف در اجرت‌های مرتبط با خدمات این طرح نیز خواهد بود. متقاضیان این طرح، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02141716 در تماس باشند. 

افتتاح تعمیرگاه جدید بنز در تهران

خرداد 1400: با هدف سرویس‌دهی بهتر با مالکان خودروهای بنز در تهران، آدرس تعمیرگاه مرکزی مرسدس بنز تغییر می‌کند. شرکت ستاره ایران، با اعلام این خبر گفته که تعمیرگاه مرکزی مرسدس بنز که قبلا در جاده مخصوص قرار داشت، از تیرماه 1400 در قالب سه تعمیرگاه جدید، به فعالیتش ادامه خواهد داد. نشانی جدید این سه تعمیرگاه عبارتند از:

  • تعمیرگاه غرب: بازار بزرگ ایران (ایران مال)
  • تعمیرگاه مرکزی: خیابان آزادی، تقاطع یادگار.
  • تعمیرگاه شرق: خیابان شریعتی، خیابان معلم، خیابان مرودشت، مجموعه هایپرکار.

مشتریان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02141716 در تماس باشند.

ثبت نام مالکان خودروها در کلوپ مرسدس

فروردین 1400: شرکت ستاره ایران، خبر داده که از ابتدای سال 1400، مالکان انواع خودروهای بنز، می‌توانند برای دریافت کارت عضویت در کلوپ مرسدس بنز ایران، از طریق مراکز خدماتی این شرکت، اقدام کنند.

کارت‌های عضویت کلوپ بنز، مستقیما از اشتوتگارت برای متقاضیان، صادر شده و اعتبار بین‌المللی دارند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02141716 داخلی 170 در تماس باشند.

فعالیت تعمیرگاه مرکزی ستاره ایران در نوروز 1400

فروردین 1400: شرکت ستاره ایران، نماینده انحصاری مرسدس بنز، خبر داده که در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و سایر تعطیلات ایام نوروز، تعمیرگاه مرکزی بنز ایران، آماده خدمات‌دهی به مشتریان خواهد بود.

دارندگان خودروهای مرسدس بنز جهت مراجعه به تعمیرگاه مرکزی، باید به «کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج، روبروی تام ایران خودرو» بروند یا جهت سفارش خدمات سرویس در محل مرسدس بنز، با شماره تلفن 02141716 در تماس باشند.

خدمات سرویس در محل مرسدس بنز

اسفند 99 | شرکت ستاره ایران، از زیرمجموعه‌های ایران خودرو و نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران، خبر داده که برای نخستین‌بار، ارائه خدمات «امداد و سرویس در محل» برای مالکان خودروهای سواری بنز را آغاز کرده است.

مشتریان محصولات مرسدس بنز می توانند از طریق سایت اینترنتی setarehiran.com برای دریافت نوبت اقدام کنند. ضمن اینکه پذيرش در محل بدون نياز به حضور مشتری در تعميرگاه مركزی ستاره ایران (واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص، روبروی شرکت تام) نیز قابل انجام است. لیست خدمات سرویس در محل ستاره ایران عبارتند از:

  • انجام کلیه سرویس های ادواری،
  • کارشناسی فنی خودرو،
  • تعویض انواع باتری خودرو (اصلی، کمکی، سوئیچ)،
  • عیب یابی با دستگاه تخصصی مرسدس بنز  Xentry
  • بازدید و تعویض لنت و دیسک ترمز خودرو،
  • بازدید و تعویض تسمه دینام و اجزاء وابسته،
  • تعویض شمع ، وایر و کوئل سیستم برق موتور،
  • آنالیز کیفیت و تعویض ضد یخ و ترموستات،
  • پنچر گیری و تعویض زاپاس.

ایستگاه‌های امدادی ستاره ایران در سال 1400

بهمن 99 | شرکت ستاره ایران، بعد از نظرسنجی از مالکان خودروهای مرسدس بنز، خبر داده که در سال 1400، پنج ایستگاه در تهران را برای استقرار خودروهای امدادی مرسدس بنز، راه‌اندازی می‌کند. آدرس این ایستگاه‌ها عبارتند از:

1- ایستگاه شماره یک: خودروی سواری در تقاطع آجودانیه و اقدسیه.

2- ایستگاه شماره دو: خودروی ون در تقاطع بلوار اندرزگو با قیطریه.

3- ایستگاه شماره سه: خودروی سواری مقابل نمایشگاه دفتر مرکزی شرکت ستاره ایران (خیابان شهید مطهری نبش یوسفیان).

4- ایستگاه شماره چهار: خودروی ون در میدان صنعت.

5- ایستگاه شماره پنج: خودروی سواری در جاده مخصوص کرج.

ساعت کاری تعمیرگاه‌های بنز ایران

آذر 99 | با توجه به افتتاح دومین تعمیرگاه مرکزی مرسدس بنز در تهران، شرکتا ستاره ایران اعلام کرده که مالکان خودروهای بنز، از این به بعد می‌توانند بدون تعیین وقت قبلی، به تعمیرگاه‌های ستاره ایران مراجعه کنند.

گفتنی است تعمیرگاه‌های شرکت ستاره ایران، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 5 عصر، آماده خدمت‌رسانی به خودروهای بنز هستند. در روزهای پنج‌شنبه نیز ساعت کاری این مراکز، از ساعت 8 صبح تا ساعت 1 بعد از ظهر خواهد بود. مشتریان شرکت ستاره ایران، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02141716 در تماس باشند.

افتتاح تعمیرگاه مرکزی شماره 2 ستاره ایران

آبان 99 | با اعلام شرکت ستاره ایران، دومین مرکز خدمات پس از فروش مرسدس بنز در تهران، در مساحتی به وسعت 800 متر مربع و برای پذیرش انواع خودروهای سواری مرسدس بنز، افتتاح شد.

تعمیرگاه شماره 2 ستاره ایران، در انتهای خیابان سباری (آجودانیه)، کوچه بهزاد و پشت مجتمع تجاری عرش آجودانیه واقع شده است. همچنین شماره تلفن 02141716 نیز آماده پاسخگویی به مشکلات مالکان خودروهای مرسدس بنز خواهد بود.

نوبتدهی اینترنتی شرکت ستاره ایران

به منظور رفاه حال مالکان خودروهای سواری مرسدس بنز ایران، سایت نوبتدهی اینترنتی شرکت ستاره ایران فعال شده است. مشتریان محصولات مرسدس بنز، با استفاده از این سایت، امکان انجام پذیرش اینترنتی خودرو، دریافت اطلاعات نوبت اینترنتی، لغو نوبت اینترنتی و همچنین درخواست امداد و سرویس در محل خودروها را دارند:

»» سایت نوبتدهی اینترنتی بنز ایران

آدرس نمایندگی مرسدس بنز ایران

فهرست نمایندگی‌های ستاره ایران و عاملیت‌های مجاز مرسدس بنز در سراسر کشور را در لینک زیر مشاهده کنید:

»» لیست نمایندگی ستاره ایران بنز

قیمت مرسدس بنز ایران

برای اطلاع از قیمت روز خودروها و همچنین قیمت انواع مرسدس بنز در ایران، لینک‌های زیر را مشاهده کنید:

»» قیمت روز خودرو

»» قیمت انواع بنز در ایران

فروش مرسدس بنز ایران

برای مشاهده جدیدترین آگهی‌های انواع خودروهای مرسدس بنز در ایران، لینک زیر را مشاهده کنید:

»» خرید و فروش محصولات مرسدس بنز

تجربه رانندگی با مرسدس بنز

جهت مطالعه تست و بررسی انواع محصولات ستاره ایران و سایر خودروهای مرسدس بنز به همراه تصاویر و عکس اختصاصی، لینک زیر را مطالعه کنید:

»» تست انواع مرسدس بنز

نویسنده : مرتضی برجسته

آرشیو

طرح بازدید زمستان 1400

27 آذر 1400
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران