• شرايط فروش آميتيس گستر

اولین محصول وارداتی مشخص شد!

شرایط فروش آمیتیس گستر و ثبت نام آمیتیس خودرو (بهمن 1402)

15 بهمن 1402 11:30

لیست خودروهای وارداتی آمیتیس گستر

بهمن 1402: همزمان با شروع دومین مرحله ثبت نام خودروهای خارجی از 16 بهمن‌ماه، بالاخره اولین لیست خودروهای وارداتی شرکت آمیتیس گستر نیز مشخص شد:

محصولات وارداتی شرکت آمیتیس گستر
ردیف برند مدل خودرو نوع فروش کاتالوگ
1 نیسان سیلفی عادی دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو، گردآوری شده است.

مجوز واردات نیسان برای آمیتیس گستر

بهمن 1402: شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام، به عنوان جدیدترین واردکننده نیسان شناخته شده است. طبق اطلاعات و اخبار موجود، نیسان سیلفی هیبریدی توانسته مجوز رسمی استاندارد را دریافت کند. تصویر مجوز استاندارد این خودرو در خبرگزاری‌ها منتشر شده است.

تاکنون شرکت‌های معین خودرو اروند، پارس خودرو، نامی خودرو، پارس ساتر هوشمند، جهان نوین آریا و آمیتیس گستر، برای واردات محصولات نیسان اقدام کرده‌اند.

شرکت آمیتیس گستر نگاه پیشگام، قبلا قصد داشت با نامی خودرو و پارس ساتر هوشمند در جهت واردات محصولات نیسان همکاری کند، اما اکنون مقرر شده تا مستقل خودرو وارد کند.

نیسان سیلفی هیبریدی وارداتی، به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی مجهز شده که ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار دهد. در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط برای شارژر باتری ها است.

آرشیو

کاتالوگ نیسان سیلفی آمیتیس گستر

24 اردیبهشت 1403
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان سیلفی آمیتیس گستر

15 بهمن 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران