• شرايط فروش خودروسازان بونيز

بازدید خبرنگاران از خط تولید بونیز

شرایط فروش خودروسازان بونیز و ثبت‌ نام بونیز خودرو (1403)

29 خرداد 1403 10:38

بازدید خبرنگاران از خط تولید بونیز

خرداد 1403: شرکت خودروسازان بونیز، در نمایشگاه شیراز 1403، فرصتی را فراهم کرد تا خبرنگاران بتوانند از کارخانه آن بازدید کنند.

کارخانه خودروسازان بونیز، در زمینی به وسعت 14 هکتار در منطقه گیوم شهر شیراز احداث شده که در حال حاضر خط تولید آن کامیونت 6 و 8.5 تن را مونتاژ می‌کند. این خط تولید قرار است در فازهای بعدی توسعه از پیکاپ تا کامیون و کشنده را نیز به تولید برساند. لازم به ذکر است بر اساس محاسبات ظرفیت اسمی این خط 5000 خودرو در سال است اما در سال ابتدایی برنامه‌ریزی‌ها برای تولید 1000 دستگاه انجام‌شده است.

بونیز زیرمجموعه گروه پرشیا موبیلیتی(PMG) از هلدینگ فرزانگان فارس با بهره‌گیری از دانش نیروهای متخصص بومی قرار است در پایان فاز نخست فعالیت بیش از 400 نفر نیرو انسانی را به کار بگیرد. هلدینگ فرزانگان فارس چند شرکت قطعه‌سازی دارد، پروسه داخلی سازی محصولات و تبدیل مونتاژ به تولید قرار است با استفاده از ظرفیت‌ها هلدینگ انجام شود.

محصولات تولیدی بونیز از برند نام‌آشنا دانگ فنگ هستند که جزء یکی از مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو به‌خصوص در سگمنت تجاری در بازار چین به‌حساب می‌آید. این برند در سال‌های گذشته با شرکای تجاری متعددی در بازار ایران حضورداشته و بنابراین دانش فنی، قطعات و تعمیرات آن در بازار ایران بسیار در دسترس است.

اعلام قیمت قطعی کامیونت های بونیز

خرداد 1403: بونیز خودرو، زیرمجموعه تجاری‌ساز گروه پرشیا خودرو محسوب می‌شود که کامیونت‌های 6 و 8 تن را با برند اختصاصی BONIZ می‌سازد. از آنجایی که خط تولید این کامیونت‌ها در شیراز است، به همین دلیل نیز این شرکت در جریان نمایشگاه خودرو شیراز 1403، ضمن رونمایی محصولاتش، تخفیف ویژه‌ای را برای مشتریان درنظر گرفته است.

کامیونت بونیز، دارای موتور توربو دیزل 3.7 لیتری است که می‌تواند 155 اسب‌بخار و 500 نیوتن‌متر را به چرخ‌های برساند. گیربکس خودرو نیز از نوع 6+1 سرعتی دستی است. 

کامیونت بونیز 8 تن، یک میلیاردو 870 میلیون تومان و کامیونت بونیز 6 تن نیز یک میلیاردو 820 میلیون تومان، قیمت‌گذاری شده‌اند. موعد تحویل هردو خودرو، 90 روز کاری اعلام شده است.

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : باما

دیدگاه کاربران