• نمايشگاه خودرو شيراز 1403

معرفی برترین خودروها در نمایشگاه امسال

نمایشگاه خودرو شیراز 1403

23 خرداد 1403 20:30

نمایشگاه خودرو شیراز 1403، رویداد مناسبی بود تا خودروسازان محصولات جدید خود را در آن نمایش دهند و معرفی کنند. در این نمایشگاه، انواع محصولات مونتاژی و وارداتی حضور داشتند و در ادامه قصد داریم با جدیدترین آن‌ها آشنا شویم:

رونمایی نیسان ترا مانیان خودرو با کیت اسپرت

شرکت مانیان خودرو، شاسی‌بلند شاسی‌مستقل دو دیفرانسیل خود را در نمایشگاه شیراز رونمایی کرد. این خودرو با نام مانیان ترا عرضه می‌شود و درواقع همان نیسان ترا است که با نشان مانیان به بازار می‌آید. این محصول به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که 228 اسب‌بخار قدرت و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

مانیان خودرو، به تازگی یک کیت بدنه اسپرت و جذاب را نیز برای این شاسی‌بلند درنظر گرفته و به زودی عرضه خواهد کرد. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو نیسان ترا مطالعه کنید. 

رونمایی لاماری ایما برقی آرین پارس موتور

شرکت آرین موتور که به تازگی تحویل نسخه هیبرید لاماری ایما را آغاز کرده بود، اکنون با جدیدترین نسخه از این کراس‌اور در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 حضور یافته است. این محصول، نسخه تمام برقی لاماری ایما است که طبق همان بدنه قبلی ساخته شده است. ظاهر جلویی خودرو تغییر یافته و اکنون یک جلوپنجره متفاوت با قاب چراغ‌های رنگ مشکی دارد.

یک موتور برقی 200 اسب‌بخاری و باتری 85.9 کیلووات ساعتی برای آن درنظر گرفته شده است. برد حرکتی آن نیز 630 کیلومتر اعلام شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو لاماری ایما برقی مطالعه کنید.

رونمایی میتسوبیشی اوتلندر آرین موتور

آرین موتور با دست پر به شیراز آمده و دو محصول وارداتی از برند خوشنام میتسوبیشی را رونمایی کرد. شاسی‌بلند میتسوبیشی اوتلندر، در دو نسخه معرفی شد که سطح امکانات متفاوتی دارند. البته این احتمال وجود دارد که نسخه‌های بیشتری از آن، وارد کشورمان شود.

این خودرو با موتور 2.5 لیتری توربوشارژ و گیربکس CVT عرضه خواهد شد. همچنین چهار چرخ محرک است ولی احتمال واردات نسخه تک دیفرانسیل نیز وجود دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو میتسوبیشی اوتلندر مطالعه کنید.

رونمایی میتسوبیشی ASX آرین موتور

آرین موتور کراس‌اور کوچک‌تر میتسوبیشی را نیز رونمایی و معرفی کرد که درواقع فیس‌لیفتی از نسخه قبلی آن محسوب می‌شود. این محصول وارداتی یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 148 اسب‌بخار قدرت دارد و تک دیفرانسیل است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو میتسویبیشی ASX مطالعه کنید.

رونمایی هاوال H6 هیبرید بی ام کارز

بهمن موتور حضور فعالی در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 داشته و خودروهای جدید خود را برای عموم نمایش داد. بی‌ام‌کارز، بازوی وارداتی بهمن است و قرار است خودرو وارداتی هاوال H6 هیبرید را عرضه کند. این محصول برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شد.

موتور 1.5 لیتری توربوشارژ آن با موتور برقی همراه شده و مجموعا 321 اسب‌بخار قدرت و 530 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. این محصول با امکانات خوبی مانند کروزکنترل تطبیقی، هدآپ دیسپلی، اتوپارک و ... دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو هاوال H6 هیبرید مطالعه کنید.

رونمایی نتا GT بی ام کارز

گروه بهمن موتور، خودرو اسپرت کوپه نتا جی‌تی را در نمایشگاه شیراز 1403 معرفی و رونمایی کرد. این محصول، اولین خودرو تمام برقی کوپه در بازار ایران خواهد بود که از قضا، بهمن موتور نسخه دو موتوره، یعنی دو دیفرانسیل، آن را معرفی کرده است.

این خودرو 460 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو نتا جی تی مطالعه کنید.

رونمایی فیدلیتی XB1 بهمن موتور

این خودرو، محصولی جدید از بهمن موتور است که اولین بار در نمایشگاه تهران رونمایی شد. فیدلیتی XB1 درواقع خودرو چینی جتور داشنگ است که با نشان فیدلیتی عرضه خواهد شد.

این محصول یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ دارد که 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فیدلیتی XB1 مطالعه کنید.

رونمایی فونیکس FX برقی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو، نسخه تمام برقی فونیکس اف‌ایکس را به نمایشگاه خودرو شیراز آورده است. بخش جلویی خودرو کاملا متفاوت بوده و جلوپنجره بسته است. یک موتور برقی 200 اسب‌بخاری روی محور جلویی آن تعبیه شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو فونیکس FX برقی مطالعه کنید.

رونمایی اپل کورسا پرشیا خودرو

پرشیا خودرو با سه محصول وارداتی جدید در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 حضور یافته است. اوپل کورسا در جدیدترین نسلش قرار است وارد بازار ایران شود و یک موتور 3 سیلندر توربوشارژ دارد. موتور 1.2 لیتری این هاچ‌بک آلمانی، 100 اسب‌بخار قدرت و 205 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اپل کورسا مطالعه کنید.

رونمایی اپل موکا پرشیا خودرو

محصول بعدی وارداتی پرشیا خودرو، موکا نام دارد که یک کراس‌اور کوچک آلمانی است. این محصول نیز موتور سه سیلندر توربوشارژ با حجم 1.2 لیتر دارد که 130 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اطلاعات بیش‌تر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اپل موکا مطالعه کنید.

رونمایی اپل کراس‌لند پرشیا خودرو

کراس‌لند، یک شاسی‌بلند کامپکت از اپل است که پرشیا خودرو آن را با پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژ با خروجی 198 اسب‌بخار عرضه خواهد کرد. 

رونمایی اسکای‌ول HTi پلاگین هیبرید نبکا

شرکت نبکا قبلا شاسی‌بلند اسکای‌ول ET5 را معرفی کرده و اخیرا تعدادی از آن را تحویل داده است. اکنون این شرکت، نسخه پلاگین هیبرید این خودرو را به نمایشگاه شیراز آورده است. پیشرانه این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی 170 اسب‌بخاری تشکیل شده است.

این خودرو در حالت تمام برقی حدود 115 کیلومتر طی می‌کند. قرار است ET5 پلاگین هیبرید در دو نسخه عرضه شود که سطح تجهیزات متفاوتی دارند. این محصول کاملا وارداتی عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی خودرو اسکای ول HTi مطالعه کنید.

رونمایی مارس C300 پرو آرشام موتور

شرکت آرشام موتور، خودرو آئولوس AX7 را با نام مارس C300 پرو در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی کرد. این خودرو قرار است ابتدا به طور وارداتی و سپس مونتازی به دست مشتریان برسد. نسخه استاندارد آن مارس C300 است که تجهیزات کم‌تری دارد.

موتور 1.5 لیتری توربوشارژ این کراس‌اور، 190 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و دیفرانسیل جلو است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی مارس C300 پرو مطالعه کنید.

علاوه بر محصولات سواری، محصولات جدیدی نیز در بخش کار و تجاری و حمل و نقل عمومی در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 معرفی شدند. در ادامه به معرفی جدیدترین خودروهای تجاری در این نمایشگاه می‌پردازیم:

رونمایی اتوبوس بین شهری بهمن دیزل

گروه بهمن علاوه بر نمایش اتوبوس برقی درون‌شهری خود، یک اتوبوس دیزلی 9 متری را نیز برای مصارف بین‌شهری و جاده‌ای معرفی کرد. این اتوبوس از موتور 6.7 لیتری توربوشارژ کامینز بهره برده که 300 اسب‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

رونمایی اتوبوس فوتون U9 زامیاد

شرکت زامیاد، زیرمجموعه تجاری‌ساز گروه سایپا، اتوبوس بین شهری فوتون U9 را در دو نسخه استاندارد و VIP به نمایشگاه خودرو شیراز 1403 آورده است. نسخه استاندارد این اتوبوس 38 و نسخه VIP 18 نفره است. یک پیشرانه 6.7 لیتری توربوشارژ برای آن درنظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی اتوبوس فوتون U9 مطالعه کنید.

رونمایی کشنده کی‌ام‌سی XT1856 کرمان موتور

کرمان موتور برای اولین بار وارد حوزه خودروهای کار و تجاری شده و اولین محصول آن نیز کشنده XT1856 است که در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 معرفی شد. این کشنده از برند شاکمن بوده و کیفیت قابل قبولی دارد. پیشرانه 12.5 لیتری آن نیز ساخت کامینز بوده و 560 اسب‌بخار قدرت و 2400 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

گیربکس اتوماتیک آن نیز ساخت شرکت ZF است. این کشنده با شرکت کارمانیا (زیرمجموعه کرمان موتور) عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده XT1856 کرمان موتور مطالعه کنید.

رونمایی کامیون کشنده آکروکس آرشام دیزل

شرکت آرشام دیزل، برای اولین بار کامیون آکروکس را در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی و معرفی کرد. این کشنده موتور 13 لیتری با خروجی 560 اسب‌بخار قدرت و 2550 نیوتن‌متر گشتاور دارد و گیربکس آن از ZF است. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کشنده آکروکس مطالعه کنید.

رونمایی کامیونت دافران 5.5 تن شایان دیزل

شرکت شایان دیزل، برای اولین بار، کامیونت 5.5 تن خود را از برند کینگ‌لینگ در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی کرد. این کامیونت پیشرانه 3 لیتری ایسوزو با قدرت 118 اسب‌بخار دارد. اطلاعات بیشتر این محصول را در مقاله بررسی کامیونت دافران 5.5 تن مطالعه کنید.

خودروسازان حاضر در نمایشگاه شیراز 1403

حضور خودروهای تجاری گروه سایپا در نمایشگاه شیراز

تولیدکنندگان خودروهای تجاری گروه سایپا، شامل زامیاد (به همراه ایران کاوه) و سایپادیزل با هدف معرفی محصولات جدید و تعامل با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 حضور می‌یابند.

شرکت زامیاد قرار است از محصولات مسافری جدید خود مانند اتوبوس‌‌های برون شهری فوتونU9  در دو نوع ۱۸ نفره vip و ۳۸ نفره رونمایی کند. همچنین اتوبوس درون شهری، وانت پادرا پلاس با کاربری‌های مختلف و نیز وانت زامیاد اکستند نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سایپادیزل نیز به عنوان زیرمجموعه تجاری گروه سایپا نیز برای نخستین بار کامیونت تمام برقی فوتون را به عنوان جدیدترین محصول سایپادیزل در نمایشگاه شیراز رونمایی می‌کند. این شرکت دو محصول جدید دیگر را نیز به این نمایشگاه آورده که کامیونت فوتون ۶ تن با کاربری کمپرسی و کامیونت باری ۱۰ تن از جمله این محصولات هستند.

کامیون کشنده پرقدرت KX520، کامیون جدید کمپرسی KC465 و کامیونت ۸/۵ تن فوتون نیز از سایر محصولات این خودروساز در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 هستند.

شرکت ایران کاوه سایپا، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت زامیاد، دو محصول خود شامل نیمه تریلر کفی سه محور و نیمه تریلر کمپرسی سه محور ۳۴ مترمکعبی، توانمندی‌های خود را در کاربری سازی خودروهای تجاری نمایش داد.

خودروهای تجاری گروه سایپا در سالن ملاصدرا با فضایی بالغ بر ۹۰۰ مترمربع میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

حضور پرشیا موبیلیتی در نمایشگاه شیراز

در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳، شرکت پرشیا خودرو در قالب "گروه پرشیا موبیلتی" آماده حضوری پرقدرت و هیجان‌انگیز در این رویداد مهم است. این شرکت معتبر خودروسازی که پیش از این در زمینه واردات و ارائه خدمات به خودروهای ب ام و و مینی فعالیت داشته است حالا به همراه زیرمجموعه‌های خود، مانیان خودرو و خودروسازان بونیز، قصد دارد محصولات جدید و تولیدی خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ 22 تا 25 خرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شیراز برگزار خواهد شد و پرشیا خودرو در سالن نرگس پذیرای علاقمندان است. ساعات بازدید از این رویداد از 17 تا 22 در نظر گرفته شده است. روز ویژه اصحاب رسانه نیز در سه شنبه 22 خرداد، ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و تا 17 ادامه خواهد داشت.

در این مراسم، پرشیا خودرو برای نخستین بار از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد و آن‌ها را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. این فرصتی استثنایی برای مشتریان و علاقه‌مندان به خودرو خواهد بود تا از نزدیک با این محصولات آشنا شوند و ویژگی‌های منحصربفرد آن‌ها را مشاهده کنند.

حضور آرین موتور در نمایشگاه شیراز

آرین‌پارس موتور با سبدی کامل از محصولات سواری خود در نمایشگاه خودرو شیراز صف‌آرایی می‌کند. گروه آرین مطابق روند چند سال اخیر در تلاش برای حضوری متفاوت در این نمایشگاه است. بر همین اساس نمایش محصولات فعلی این شرکت در کنار رونمایی و معرفی خودروهای جدید گروه آرین، رنگ و بوی متفاوتی به نمایشگاه شیراز خواهد داد.

محصولات لاماری ایما برقی، میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره و ۷ نفره برای نخستین بار در شیراز نمایش داده می‌شود. البته تنوع اوتلندر‌های وارداتی فقط به ۵ و ۷ نفره خلاصه نمی‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد عرضه این خودرو به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و در تیپ‌های مختلف و با آپشن‌های متفاوت نیز خواهیم بود.

همچنین فروش خودروهای جدید میتسوبیشی طی هفته جاری و با ورود به سامانه خرید خودروهای وارداتی آغاز خواهد شد.

گفتنی است در ۲۱امین گردهمایی خودرویی‌ها در شیراز که اتفاقا نخستین نمایشگاه سال نیز هست علاوه بر رونمایی از محصولات وارداتی، شاهد نمایش محصول لاماری ایما هیبرید نیز هستیم.

بر اساس این گزارش آرین پارس موتور با عرضه موفق لاماری ایما توانسته است، سهم بازار مناسبی را در اختیار بگیرد و اکنون با عرضه مدل هیبرید آن و بازگشت دوباره به عرصه واردات به دنبال جلب رضایت مشتریان و ارائه خودروهای با کیفیت به بازار است.

شایان ذکر است که پس از توقف واردات خودرو، آرین موتور پویا و آرین موتور تابان به عنوان بازوی‌های واردکننده شرکت آرین‌سرمایه، توانستند به تمامی تعهدات خود پایبند باشند و همچنان به ارایه خدمات به میتسوبیشی و دی اس بپردازند.

حضور آرشام موتور در نمایشگاه شیراز

خرداد 1403: نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد برقرار است. گروه صنعتی آرشام یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه است که با دو بازوی خود، یعنی آرشام دیزل و آرشام موتور، در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در نمایشگاه شیراز شاسی‌بلند وارداتی خود را با نام مارس C300 رونمایی کند.

این شاسی‌بلند محصولی از شرکت دانگ‌فنگ بوده و قرار است توسط آرشام موتور در دو نسخه با نام‌های C300 و C300 پرو راهی بازار ایران شود.

تفاوت این دو نسخه تنها در سطح تجهیزات است. به‌عنوان‌مثال، ایربگ‌های پرده‌ای، سیستم هشدار نقطه کور، رادار هشدار خروج از پارک، شارژر بی‌سیم گوشی، آینه‌های جانبی تاشو برقی و دوربین 540 درجه ازجمله تجهیزاتی است که در نسخه پرو ارائه می‌شود اما در نسخه معمولی وجود ندارد. هردو نسخه به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ  Mach Power دانگ‌فنگ با تکنولوژی GDI مجهز شده‌اند که 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. امکانات هر دو نسخه شامل مواردی مانند اتوهلد، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، ایربگ‌های جلو و جانبی، کروز کنترل هوشمند، سانروف، دوربین دید عقب و ... است.

حضور شایان دیزل در نمایشگاه شیراز

شرکت‌کننده بعدی، شایان دیزل است که در بخش خودروهای تجاری فعالیت دارد. شایان دیزل کامیونت جدیدی را تولید کرده که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شود. این کامیونت 5.5 تن، یک پیشرانه 3 لیتری توربودیزل ایسوزو دارد که 118 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس آن نیز از نوع شش سرعته ایسوزو است. حتی شاسی و اکسل‌های آن را نیز ایسوزو ساخته است.

ویژگی‌های این کامیونت عبارتند از ترمز اضطراری، رادار خط‌خوان، گرم‌کن سوخت، کروز کنترل، سنسور نور و باران، دی‌لایت، سنسور دنده‌عقب، قفل مرکزی و ریموت کنترل.

علاوه بر این محصول جدید، کشنده دافران ۴۸۰ نیو فیس، کامیون باری ۶×۲، کامیون کمپرسی دافران و کامیونت برقی L2 EV نیز در غرفه شایان دیزل حضور خواهند داشت.

حضور گروه بهمن در نمایشگاه شیراز

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان فعال در نمایشگاه خودرو شیراز، گروه بهمن است که قصد دارد محصولات جدید و برقی خود را نمایش دهد. بی‌ام‌کارز، بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوس‌سازی اسنا و ایران دوچرخ زیرمجموعه‌های این گروه صنعتی هستند که  در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 فعالیت خواهند داشت. گروه بهمن برای اولین بار در شیراز محصولات برقی، هیبریدی و بنزینی وارداتی و اتوبوس بین‌شهری خود را معرفی می‌کند. محصولاتی مانند نتا GT، هونگچی H5، هونگچیE-QM5، هاوال هیبریدی H6، بستیون T77 ،  فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ و همچنین ریسپکت2 در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بخش تجاری بهمن موتور، با محصولاتی مانند کشنده بایک X9 ، کامیونت فورس F38 فورس 6 تن و 12 تن و کامیون امپاور BD300 در دو کاربری چادری و کمپرسی همراه است. کشنده فاو در دو سری J6 تک محور و J7 در شیراز برای اولین بار نمایش داده می‌شوند.

شرکت ایران دو چرخ نیز KPT PRO و KPT 200 و 12 محصول دیگر را در شیراز نمایش خواهد داد.

شرکت اسنا نیز به عنوان سازنده اتوبوس، برای اولین بار از اتوبوس بین شهری و اتوبوس برقی خود رونمایی می‌کند. این شرکت پیش از این با اتوبوس‌های ۱۲ متری و ۱۸ متری در نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کرد.

برگزاری متفاوت‌ترین نمایشگاه خودرو شیراز

خرداد 1403: علی منصوریان، مدیرعامل شرکت ایده رو، برگزار کننده نمایشگاه خودرو شیراز 1403 است. وی در این باره توضیح داد متفاوت ترین نمایشگاه خودرو شیراز را در مقایسه با سال های گذشته شاهد خواهیم بود. تنوع محصولات جدید شرکت های حاضر در نمایشگاه، رونمایی های مختلف خودروهای سواری و تجاری در نمایشگاه امسال شیراز پیش بینی شده است.

نمایشگاه خودرو شیراز از 22 تا 25 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری نمایشگاه شیراز 1403

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز، به عنوان قطب بازرگانی و تجارت جنوب کشور، در تاریخ 22 تا 25 خرداد 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز برگزار خواهد شد .

آرمین عباسی، مجری نمایشگاه خودرو شیراز، درباره این خبر گفت با توجه به موقعیت استراتژیک شهر شیراز در جنوب کشور و بهبود شرایط تولید داخل و رفع محدودیت های واردات خودرو در کشور و نیز استقبال چشمگیر شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو پیش بینی می شود، در سال 1403  نمایشگاه صنعت خودرو شیراز از لحاظ کیفیت ، وسعت و بازدیدکننده در مقام اول یا دوم  نمایشگاه های همسان در سطح کشور قرار گیرد.

وی افزود این نمایشگاه در ابعادی بالغ بر 21000 متر مربع فضای مفید نمایشگاهی  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد. تست درایو ( خودرو و موتورسیکلت) ، رونمایی از خودرو های برقی، برگزاری نشست ها و همایش های خودرویی و … از مواردی هستند که برگزارکننده در راستای ارتقا سطح کیفی نمایشگاه برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

نویسنده : مریم سادات نوری

دیدگاه کاربران
مجو 1403/3/22
به نظرتون ارزش دیدن داره بیایم نمایشگاه
پاسخ
0
0
0
رضا خیراندیش 1403/3/22
جالبه امروز عصر ساعت ۵شروع میشه ولی عکس که گذاشتن سالن پر جمعیته
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/3/20
چرا هیچ عکسی از ماشین ها نمی‌گذارید؟
پاسخ
0
0
0
Bmwandbenz563 1403/3/15
سلام برای ورود به نمایشگاه باید بلیط تهییه کنیم ؟؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/3/19
خیر نیازی برای خرید بلیط برای وردوی نمایشگاه نیست
0
0