• شرايط فروش تيوا خودرو رايکا

واردات کمری جدید با موتور 2.5 لیتری

شرایط فروش تیوا خودرو رایکا (اسفند 1402)

7 اسفند 1402 16:40

لیست محصولات وارداتی تیوا خودرو

اسفند 1402: براساس جدیدترین به‌روزرسانی سامانه یکپارچه خودرو در تاریخ 1402/12/07 مشخص شده که تویوتا کمری 2.5 لیتری در مدل‌های «هیبرید و بنزینی» نیز در صف خودروهای وارداتی شرکت تیوا خودرو قرار دارد.

گفتنی است شرکت تیوا خودرو رایکا، در ابتدا خبر داده بود که راوفور بنزینی، نخستین محصول وارداتی‌ این شرکت است که البته در سال 1403 وارد بازار کشورمان می‌شود. همچنین شرکت تیوا خودرو در تاریخ 11 بهمن‌ماه 1402 از ثبت سفارش تویوتا کمری بنزینی با موتور 2.0 لیتری (ویژه فروش خودرو جانبازان) خبر داده بود.

محصولات وارداتی تیوا خودرو
ردیف برند مدل خودرو تیپ نوع فروش کاتالوگ
1 تویوتا راو فور بنزینی 2.5 لیتری عادی دانلود
2 تویوتا کمری بنزینی 2.0 لیتری جانبازان دانلود
3 تویوتا کمری بنزینی 2.5 لیتری جانبازان دانلود
4 تویوتا کمری هیبرید 2.5 لیتری جانبازان دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو، گردآوری شده است.

گفتنی است تا به امروز، علاوه بر تیوا خودرو، شرکت «خودروسازی برساوش» نیز برای واردات تویوتا راوفور اقدام کرده که البته نسخه وارداتی برساوش، از مدل هیبریدی خواهد بود.

تیوا خودرو؛ نماینده جدید تویوتا در ایران

آبان 1402: محصولات تویوتا جزء خودروهای وارداتی جدید هستند و تاکنون شرکت معین خودرو ایرانیان، دو مدل کرولا را در سامانه یکپارچه عرضه کرده است. البته این شرکت مسئول واردات تمامی مدل‌های تویوتا نیست و به نظر می‌‍رسد سایر شرکت‌ها نیز برای واردات محصولات این برند معتبر اقدام کرده‌اند.

طبق اخبار و مجوزهای موجود، شرکت «تیوا خودرو رایکا» نیز قصد دارد تعدادی از خودروهای تویوتا را وارد کند. نام این شرکت قبلا در لیست واردکنندگان دیده شده بود؛ اما مشخص نبود که برای کدام برند اقدام می‌کند. اکنون نیز مدل‌های وارداتی تویوتا توسط این شرکت هنوز قطعی نیست. تیوا خودرو رایکا در گام اول اقدام به همکاری با 5 نمایندگی در شهرهای تهران، کرج، اهواز، شاهرود و آمل نموده تا خدمات خودروهای وارداتی‌اش را پشتیبانی کنند. هم‌اکنون، وبسایت این شرکت به آدرس tivakhodro.com در دسترس است.

براساس اطلاعات کلی، نمونه هایی از خودروهای تویوتا راش، ولوز، اوربن کروزر هیبرید، آیگو ایکس، یاریس، کرولا، یاریس کراس هیبرید، رایز و… وارد گمرکات کشور شده و معلوم نیست که کدام خودروها برای تیوا خودرو خواهد بود.

آرشیو

کاتالوگ تویوتا کمری 2500 وارداتی

7 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا کمری هیبرید وارداتی

7 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا کمری 2000 وارداتی

10 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ تویوتا راوفور وارداتی

1 بهمن 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/13
سلام ، موتور ۲۰۰۰ برای تویوتا شاسی کم نیست ضمن اینکه آیا این خودرو با خودرو کمری ۲۰۰۰ مونتاژ چین است ؟
پاسخ
0
0
0