• شرايط فروش معين خودرو اروند

یک نیسان جدید اضافه شد!

شرایط فروش معین خودرو اروند (اسفند 1402)

22 اسفند 1402 10:46

لیست محصولات وارداتی معین خودرو

اسفند 1402: در آخرین روزهای دی‌ماه 1402، خودروهای موجود در لیست خودروهای وارداتی جانبازان به‌روزرسانی شد و برای اولین‌بار، نام «معین خودرو اروند» نیز به لیست شرکت‌های واردکننده خودرو افزوده گردید. این شرکت برای واردات خودروهای نیسان آلتیما، قشقایی و ایکس‌تریل اعلام آمادگی کرده است. سپس در تاریخ 1402/12/22 نیسان اکسترا نیز بعنوان چهارمین محصول وارداتی معین خودرو اروند، به لیست خودروهای خارجی این شرکت افزود شد:

نیسان های وارداتی شرکت معین خودرو
ردیف برند مدل تیپ نوع فروش کاتالوگ
1 نیسان آلتیما SL جانبازان دانلود
2 نیسان آلتیما SV جانبازان دانلود
3 نیسان قشقایی ST جانبازان دانلود
4 نیسان ایکس‌تریل 4WD SL جانبازان دانلود
5 نیسان ایکس‌تریل 4WD SV جانبازان دانلود
6 نیسان اکسترا 4WD Platinum جانبازان دانلود
7 نیسان اکسترا 4WD Titanium جانبازان دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو، گردآوری شده است.

معین خودرو؛ دومین نماینده نیسان در ایران

آبان 1402: پس از آن که نیسان‌های وارداتی نامی خودرو ترخیص شدند، اکنون باخبر شدیم که شرکت معین خودرو اروند نیز قصد دارد سه محصول محبوب از برند نیسان را به بازار ایران عرضه کند. این سه محصول شامل نیسان ایکس‌تریل، نیسان سانی و نیسان کیکس هستند.

نام این شرکت قطعه‌ساز، قبلا در بین شرکت‌های واردکننده خودرو دیده شده بود و آن طور که به نظر می‌رسد، اولین شرکتی است که توانسته مجوز واردات محصولات نیسان را دریافت کند.

بنابراین احتمال دارد که در مرحله بعدی فروش در سامانه یکپارچه، نیسان‌های وارداتی معین‌خودرو اروند هم برای عرضه محیا باشند. البته، سایر محصولات سواری نیسان هم در آینده‌ای نزدیک توسط این شرکت به بازار می‌آیند.

طبق سایت معین ‌خودرو اروند، نیسان ایکس تریل احتمالا در چهار تیپ S ,SV ,SV2 و SL عرضه می‌شود.  نیسان کیکس و سانی نیز در سه تیپ S ،SL و SV به بازار خواهند آمد. تمامی کاتالوگ‌های مدل‌های نیسان، از وب‌سایت Nissan Middle East دانلود و بدون ترجمه در وب‌سایت این شرکت قابل مشاهده هستند.

نیسان کیکس و سانی با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک به بازار می‌آیند. نیسان ایکس تریل نیز مجهز به موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس اتوماتیک است.


بررسی خودروهای معین خودرو اروند در بازار

برای اطلاع از آخرین خودروهای وارداتی شرکت معین خودرو اروند و همچنین جهت اطلاع از لیست مشخصات فنی و امکانات محصولات وارداتی این شرکت، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو نیسان ایکس تریل معین خودرو

آرشیو

کاتالوگ نیسان اکسترا وارداتی

22 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان آلتیما وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان قشقایی وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان ایکس تریل وارداتی

30 دی 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
میرزایی 1402/11/6
سلام برای ثبت نام یه راهنمایی بفرمایید
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/11/6
لطفا قیمت تمام شده خودروهای فوق بعد از ترخیص از گمرگ بعد از کسر کسورات اطلاع رسانی کنید همچنین زمان تحویل خودرو در کشور را هم بصورت شفاف اطلاع رسانی کنید
پاسخ
0
0
0