مشخصات فنی پژو 207 MC اتوماتیک سال 1395 - 1403
سال
هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبتنام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغها (اضافهشدن دیلایت) و طراحی مجدد آینههای جانبیاش (اضافهشدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
مصرف سوخت در مدل دستی
بهبود کیفیت ساخت نسبت به 206
بهبود امکانات نسبت به 207 سری اول
عملکرد جعبهدنده دستی نسبت به تیپ 5
بهبود موتور و گیربکس در نسخه TU5P
نقاط ضعف
پایداری در پیچهای تند
کیفیت غربیلک فرمان
کیفیت قطعات داشبورد
خشکی سیستم تعلیق
محدودیت فضای پا و سر در ردیف دوم
عملکرد گیربکس اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
ضعف در سیستم خنککاری گیربکس AL4
عملکرد سیستم کروزکنترل {گزارش کاربران}
ایرادات فنی در سیستم مالتی مدیا {گزارش کاربران}
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1401 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر TU5Pحجم موتور
1.6 لیترعملکرد فنی
قدرت
113 اسببخارگشتاور
144 نیوتنمترشتاب
12.6 ثانیهسرعت
190 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول - فیس لیفت دوم 206طول
3900 میلیمترعرض
1680 میلیمترارتفاع
1468 میلیمترفاصله محوری
2443 میلیمتروزن
1096 کیلوگرمحجم باک
50 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
رادار تغییرلاین
رادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز با نیروی کمکی
ترمز پارک برقی
ترمز اضطراری هوشمند
سایر ویژگی ترمز
(ترمز عقب دیسکی: استاندارد)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکر - سیستم پخش جدید - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USBسایر ویژگی مالتی مدیا
میرور لینکایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم خاکستری و قرمزآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
آینه راهنمادار - سقف قرمز درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیوونه دیروز
207 TU3 یا اطلس ؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 2 روز پیش
چند ماه قبل بعد از کلی بررسی و البته استرس پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (داشبورد ۲۰۶) خریدم. تا الان ماشین زیاد داشتم و تجربه رانندگی با ماشین های ژاپنی، کره ای، فرانسوی، چینی و ....را داشتم.
این مدل ۲۰۷، طبیعتاً نسبت به سایر ۲۰۷ ها آپشن کمتری دارد، و کابین دقیقا همان ۲۰۶ است (نه فقط داشبورد). برای من که ماشین زیاد تعویض کردم فنی اتومبیل شامل موتور، گیربکس، همخوانی موتور و گیربکس، سیستم برق و الکترونیک و زیبایی اتومبیل مهم است.
کلا این مدل ۲۰۷، از سیستم برق و علی الخصوص ECU اورجینال بهره می برد. کاملا اروپایی بوده (مجارستان و فرانسه) و حتی محل قرارگیری ECU در موتور هم سمت چپ است (مانند ۲۰۶ های اصلی و اورجینال اولیه) شاید به همین دلیل (استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ۲۰۶ های اصلی و اروپایی) جایگذاری داشبورد ۲۰۷ در داخل کابین امکانپذیر نبوده. در هر صورت ماشینی است کاملا بدون Fault الکتریکی و الکترونیکی و کنترلی، پاسخ زمانی پدال گاز در موتور و گیربکس بسیار بالا و غیر قابل قیاس با ۲۰۷ های مدل ۹۱ به بالامی باشد و هیچگونه تاخیر زمانی و اصطلاحا خنگی ندارد. ECU به طور محسوس وظیفه اش را به بهترین شکل انجام میدهد و کلا یادآور ۲۰۶ های اورجینال فرانسوی نسخه های اول وارداتی است البته با ظاهر جدیدتر و فیس لیفت ۲۰۷. در کل فنی ماشین عالی است و اگر روی بعضی نکات در مونتاژ و ساخت بیشتر دقت میشد خیلی هم بهتر می شد.فنی این مدل با هیچیک از تولیدات اکنون ایران خودرو در این رنج قیمت و حتی تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون بالاتر قابل قیاس نیست و البته قیمت ارزانتری هم دارد. مالتی مدیا ندارد ولی ECU ساپورت مدیا دارد و می توان به راحتی از بیرون تهیه نمود.
پاسخ
0
0
0
Amirq3 3 روز پیش
میخوام بزارم روی دنده عقب یا جلو یکم ماشین تکون میخوره. برای شما ها هم همینه؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/2/7
تو این دو هفته ای که یه 207 ام سی گرفتم، از شتابش و تعویض دنده کاملا راضیم، مصرف سوختش هم خیلی بهتر از 207 با گیربکس AL4، ولی سیستم تعلیق خشکی داره و صندلی راننده هم اصلا راحت نیست، قد من ١٧٢ ولی تعجب میکنم چجوری صندلی 206 و 207 مدل پایین خیلی برای من راحت بود، انگار محل نشستن صندلی جلو کوتاه تر از مدل پایین شده، تیکه های قرمز روی بدنه اگر کسی دوست نداشته باشه با ٢ ۵ میلیون قابل همرنگ شدنه
پاسخ
0
0
0
Amirq3 1403/1/20
اینه ها برقی هست ولی هیچ دکمه ای برای جمع کردن نیست
پاسخ
1
0
1
ناشناس 2 روز پیش
داداش اینه فقط چراغ راهنما داره
0
0