• مشخصات فنی 207automaticpanorama
  • مشخصات فنی 207automaticpanorama
  • مشخصات فنی 207automaticpanorama

مشخصات فنی پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5 سال 1395 - 1403

450 دیدگاه
سال
هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

مصرف سوخت در مدل دستی
بهبود کیفیت ساخت نسبت به 206
بهبود امکانات نسبت به 207 سری اول
عملکرد جعبه‌دنده دستی نسبت به تیپ 5
بهبود موتور و گیربکس در نسخه TU5P

نقاط ضعف

پایداری در پیچ‌های تند
کیفیت غربیلک فرمان
کیفیت قطعات داشبورد
خشکی سیستم تعلیق
محدودیت فضای پا و سر در ردیف دوم
عملکرد گیربکس اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
ضعف در سیستم خنک‌کاری گیربکس AL4
عملکرد سیستم کروزکنترل {گزارش کاربران}
ایرادات فنی در سیستم مالتی مدیا {گزارش کاربران}

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1399 تا 1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

4 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر TU5

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

105 اسب‌بخار

گشتاور

142 نیوتن‌متر

شتاب

12.6 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ‌ بک جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت دوم 206

طول

3900 میلی‌متر

عرض

1680 میلی‌متر

ارتفاع

1468 میلی‌متر

فاصله محوری

2443 میلی‌متر

وزن

1096 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

185/65R14

چرخ عقب

185/65R14

سایر ویژگی‌ها

(رینگ آلومینیومی: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

(ترمز عقب دیسکی: سفارشی)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

(هیدرولیکی: استاندارد) - (برقی: سفارشی)

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - سیستم پخش جدید - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

حذف دی‌وی‌دی پلیر (از بهار 400) - میرور لینک (از بهار 400)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم خاکستری

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آینه راهنمادار
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
دیوونه 20 ساعت پیش
207 TU3 یا اطلس ؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 2 روز پیش
چند ماه قبل بعد از کلی بررسی و البته استرس پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (داشبورد ۲۰۶) خریدم. تا الان ماشین زیاد داشتم و تجربه رانندگی با ماشین های ژاپنی، کره ای، فرانسوی، چینی و ....را داشتم. این مدل ۲۰۷، طبیعتاً نسبت به سایر ۲۰۷ ها آپشن کمتری دارد، و کابین دقیقا همان ۲۰۶ است (نه فقط داشبورد)‌. برای من که ماشین زیاد تعویض کردم فنی اتومبیل شامل موتور، گیربکس، همخوانی موتور و گیربکس، سیستم برق و الکترونیک و زیبایی اتومبیل مهم است. کلا این مدل ۲۰۷، از سیستم برق و علی الخصوص ECU اورجینال بهره می برد. کاملا اروپایی بوده (مجارستان و فرانسه) و حتی محل قرارگیری ECU در موتور هم سمت چپ است (مانند ۲۰۶ های اصلی و اورجینال اولیه) شاید به همین دلیل (استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ۲۰۶ های اصلی و اروپایی) جایگذاری داشبورد ۲۰۷ در داخل کابین امکانپذیر نبوده. در هر صورت ماشینی است کاملا بدون Fault الکتریکی و الکترونیکی و کنترلی، پاسخ زمانی پدال گاز در موتور و گیربکس بسیار بالا و غیر قابل قیاس با ۲۰۷ های مدل ۹۱ به بالامی باشد و هیچگونه تاخیر زمانی و اصطلاحا خنگی ندارد. ECU به طور محسوس وظیفه اش را به بهترین شکل انجام میدهد و کلا یادآور ۲۰۶ های اورجینال فرانسوی نسخه های اول وارداتی است البته با ظاهر جدیدتر و فیس لیفت ۲۰۷. در کل فنی ماشین عالی است و اگر روی بعضی نکات در مونتاژ و ساخت بیشتر دقت میشد خیلی هم بهتر می شد.فنی این مدل با هیچ‌یک از تولیدات اکنون ایران خودرو در این رنج قیمت و حتی تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون بالاتر قابل قیاس نیست و البته قیمت ارزانتری هم دارد. مالتی مدیا ندارد ولی ECU ساپورت مدیا دارد و می توان به راحتی از بیرون تهیه نمود.
پاسخ
0
0
0
Amirq3 3 روز پیش
میخوام بزارم روی دنده عقب یا جلو یکم ماشین تکون میخوره. برای شما ها هم همینه؟
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/2/7
تو این دو هفته ای که یه 207 ام سی گرفتم، از شتابش و تعویض دنده کاملا راضیم، مصرف سوختش هم خیلی بهتر از 207 با گیربکس AL4، ولی سیستم تعلیق خشکی داره و صندلی راننده هم اصلا راحت نیست، قد من ١٧٢ ولی تعجب می‌کنم چجوری صندلی 206 و 207 مدل پایین خیلی برای من راحت بود، انگار محل نشستن صندلی جلو کوتاه تر از مدل پایین شده، تیکه های قرمز روی بدنه اگر کسی دوست نداشته باشه با ٢ ۵ میلیون قابل همرنگ شدنه
پاسخ
0
0
0
Amirq3 1403/1/20
اینه ها برقی هست ولی هیچ دکمه ای برای جمع کردن نیست
پاسخ
1
0
1
ناشناس 2 روز پیش
داداش اینه فقط چراغ راهنما داره
0
0