• دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9
  • دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9
  • دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9
  • دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9
  • دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9
  • دانگ فنگ فورتينگ U-Tour V9

رونمایی از مینی ون چینی در مونیخ

معرفی دانگ فنگ فورتینگ U-Tour V9

18 شهریور 1402 15:27

شرکت دانگ فنگ از یک خودروی چندمنظوره یا MPV در نمایشگاه IAA 2023 مونیخ رونمایی کرده است. این خودرو یعنی فورتینگ U-Tour V9 را وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) قبلا با نام یوگوان معرفی کرده بود.

در نمای جلوی فورتینگ U-Tour V9 با جلوپنجره بزرگ با عناصر عمودی کروم و در عقب با چراغ باریک سرتاسری مواجه هستیم، که طراحی بدنه این خودرو را به سایر رقبای خود در بازار چین شبیه ساخته است.

ابعاد بدنه فورتینگ U-Tour V9 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 5.251، 1.92، 1.81 و 3.018 متر اعلام شده، که با دنزا D9 و بیوک GL8 قابل مقایسه است.

دانگ فنگ فورتینگ U-Tour V9

بنابر اعلام MIIT، فورتینگ U-Tour V9 در دو نسخه بنزین‌­سوز (ICE) و پلاگین-هیبرید (PHEV) تولید خواهد شد.

نسخه ICE به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 188 اسب‌­بخار قدرت مجهز شده است، درحالی‌که نسخه PHEV به همین پیشرانه به همراه یک موتور برقی و مجموعه باتری لیتیوم-یون، عرضه خواهد شد. البته مشخصات فنی این خودرو در آینده نزدیک اعلام می‌­شود.

در فضای کابین فورتینگ U-Tour V9 با چیدمان 3+2+2 صندلی‌ها با روکش چرم مواجه هستیم، که در ردیف دوم هم به صورت برقی تنظیم می­‌شود. علاوه بر این‌ها باید به دو نمایشگر دیجیتال در کنار یکدیگر و فرمان سه شاخه اشاره کنیم.

دانگ فنگ فورتینگ U-Tour V9

رده خودروهای MPV در بازار چین، دوران پررقابتی را سپری می‌­کند چراکه مدل‌های زیادی شامل دنزا D9 ، بیوک GL8، وویا دریمر، فاو-تویوتا گراویا و حتی نمایندگانی از هونگچی، ایکس-پنگ و Li Auto در آن حضور دارند.

برند فورتینگ به عنوان یکی از زیرمجموعه­‌های گروه دانگ فنگ، در نوامبر 2022 اعلام نمود که قصد دارد تا پنج سال بعد از آن تاریخ، تولید مدل‌های درون‌سوز را پایان ببخشد و فقط به ساخت مدل‌های برقی مشغول شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران